hoi hoi morgen hebben we de na controle bij de vk milan is dan 6 weken wie kan mij vertellen wat deze controle inhoud en wat ze gaan doen groetjes 1985beeb2009
Hier is het gewoon een gezellige babbel over hoe het gaat, hoe je alles hebt ervaren, of je nog vragen hebt etc. Het is als het ware een soort van afsluiting van de toch wel lange periode dat je bij je vk over de vloer kwam. Ook vinden zij het vaak leuk jou en je baby nog eventjes te zien. Ik ga volgende week en verheug me er eigenlijk weer op. Ook wel dubbel hoor, het zwanger zijn, baby's....tis nu allemaal heeeeel w.s. de laatste keer geweest. Elmo
ja ik verheug me er ook heel erg op heb een hele leuke lieve vk en als ik weer zwanger mag worden over een tijd nu nog niet haha dan ga ik me ook zeker weer bij deze vk aanmelden en dan maar hopen dat ze in tussen tijd niet gestopt is nou jij ook veel plezier dan bij je vk volgende week en kan me heel goed voorstellen dat het dubbel is nou geniet er maar extra van knuffel
Wij moesten na Jesses geboorte naar het ziekenhuis, waar Jesse dan ook was geboren. Wat was ik verbaasd dat het alleen maar een babbeltje inhield, een kletspraatje, net alsof het een vriendin betrof. Dat was met de eerste twee kids wel anders. Daar werd je nog vaginaal onderzocht en op de weegschaal gezet enzo. Vond het wel grappig dat zoiets in 20 jaar zo kan veranderen.