Hey, Vroeg mij af of we echt teveel hebben.. In totaal van alle 3 de kids Grote bak duplo Grote bak verkleedkleding Grote bak educatief speelgoed, puzzels etc Ladekast van 4 laatjes met boeken en J zijn boekenkast, 1 plank Kleine bak met puzzelboekjes/kleurboekjes etc Bak met houten treinbaan Bak met electrische treinbaan Zak blokjes Little pony, 2 huisjes en veeeel pony's en accessoires Little people kasteel en garage J zijn garage Lego Domino Stokpaardje Poppenspullen en pop Computers, v tech voor de tweeling, Wii en psp van J Spellenkast met een stuk of 20 spellen Overig speelgoed grote bak vol Keukentje Buiten Zomers trampoline of grote zwembad Quadro om speeltoestel van te maken en zomers picknicktafel 2 loopfietsjes (gaan vd zomer weg) 2 12 inch fietsjes 1 16, 1 18 inch fietsje 1 26 inch fiets Loopauto (die gaat vd zomer weg) Grote bak met bijv rolschaatsen, bellenblaas, tennisrackets ed) Voetbal (2) Hebben jullie ook zoveel met 3 kids? Of hebben we echt veel te veel?
Nee hoor, deel je lijst door 3 en het valt reuze mee ) Onze kinderen hebben ook veel: - een aparte speelkamer met een wandkast van ikea met 20 volle opbergbakken, bovenop de kast stapels puzzels, - ong 20 gezelschapsspellen - grote knutseltafel in de speelkamer met een laden kast voor alle teken en knutselspullen - grote tafelvoetbal - grote verkleedkist - grote Barbiehuis met tig poppen, meubels, kleren, auto's, koets, paarden enz - alle kinderen hebben ook eigen speelgoed op hun eigen kamer: speelkeuken, tafel en stoelen, playmobil kasteel, school, speeltuin en zwembad, - zoon heeft op zijn kamer zijn piratenschip en ridderskasteel van playmobil - tablet, Wii - skylanders Buiten: - trampoline - 3 fietsen, 3 steps, skeelers, - glijbaan, wordt niet meer gebruikt - schommel Per kind is dat toch best gemiddeld wat andere kinderen ook hebben. Alleen kunnen ze dan met zijn 3en alles delen.
Euhm....... Ik zal maar geen opsomming gaan maken van wat we hier allemaal hebben staan... Dan ben ik tot morgenochtend bezig *schaam* Jouw kids zijn trouwens praktisch dezelfde leefijd als die van mij. En ik irriteer me er al een tijdje mateloos aan, het was ooit zo overzichtelijk... Vriend is 2 weken op zakenreis, ik ben het hele huis aan het opruimen, heerlijk. De kledingkasten gedaan, nu is het speelgoed aan de beurt. Dus nee! Je lijst ziet er keurig uit, absoluut niet te veel!
Dit hebben onze kids. De 16 kratten zitten wel vol Buiten staat een fietsje in de schuur en zomers zet ik een zwembadje neer.
Wij hebben de helft van de garage opgeofferd en een doorgang gemaakt naar de woonkamer, beste beslissing ooit! ! 😜😜