Hallo allemaal, Ik ben vanavond bevallen van een zoon. Hij heet Esben. Hij is helemaal gezond! Na een aantal weken met voorweeen kreeg ik vanmiddag ineens een heel andere wee. Ik wist meteen dat dit een "echte" was. De weeen begonnen met om de 5 minuten en kwamen al snel nog vaker na elkaar. Heb toen toch de VK maar gebeld. Die kwam tegen 17.00 uur en toen had ik 3 cm. ontsluiting. Ze heeft de vliezen geprikt. Ze begon met alles klaar leggen en heeft de kraam gebeld. Ik dacht nog wel wat snel allemaal. Had gedacht dat ze nog wel weg zou gaan maar ze bleef. Een uur later was onze zoon geboren. Heb maar 8 minuten geperst. Zo raar allemaal, het ene moment zat ik voor m'n gevoel beneden lekker voor de tv en heel snel erna had ik mijn kleine mannetje bij me liggen. Heb gelukkig geen naweeen en voel me best fit. Ga proberen te slapen zo maar heb nog zoveel adrenaline in mijn lijf dat ik niet weet of dat gaat lukken. Groetjes Martine
ten eerste gefeliciteerd! Wat een verhaal. Dat is inderdaad wel erg snel. Nu is het net of je even tussendoor een kindje hebt gekregen. Mijn moeder had dat ook bij mijn zusje. Ze had wel weeen, maar ging nog lekker even de stad in. Even de markt over. Thuis even de vroedvrouw( ja zo heette dat geloof ik) bellen en nog geen twee uur later een kindje. Het kan snel gaan. Stiekem hoop ik dat ik het ook zo snel mag doen. Ik kan me best voorstellen dat het onwerkelijk is voor je. Ik hoop voor je dat je lekker slaapt straks,
PROFICIAT! Supersnel zeg! Kan me goed voorstellen dat het onwerkelijk is! Ik denk dat je niet kan slapen vannacht, ik had dat ook na de bevalling (was ook een snelle), teveel adrenaline in je lichaam! Slaap morgen als de KV komt wel lekker bij en geniet van je kleine man! Liefs
Vreselijk snel idd. Heb je dan ook niet na die tijd vreselijke naweeen omdat je lijf het niet helemaal kan bijbenen? Dat heb ik weleens horen vertellen. In ieder geval van harte gefeliciteerd, geniet er lekker vn!
Van harte! Wat een snelle bevalling zeg. En je hebt ook nog de puf om het even hier te komen melden Nou, van harte gefeliciteerd en een fijne kraamtijd toegewenst!
Hallo, Nou dat is inderdaad een supersnele bevalling zeg! Hartelijk gefeliciteerd! Geniet van je kraamtijd. Groetjes Karin
Gefeliciteerd! Heb je geen last van naweeen? Mijn moeder had daar best wel last van bij mijn zusje (die was er ook zo snel)
Hallo allemaal, Hartstikke bedankt voor de felecitaties. Leuk hoor! Het gaat prima hier. Geen naweeen gehad, helemaal niks. Vind ik eigenlijk ook wel bijzonder want dat hoor je inderdaag altijd na zo'n snelle bevalling. Maar gelukkig niks! Voel me goed, heb alleen spierpijn in m'n hele lijf. Beetje lastig maar verders niet natuurlijk.