Shakes-dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door Diabolique21, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Zijn er hier nog dames die momenteel dieeten met shakes en mogelijk gecombineerd met gezonde voeding?

Ben sinds maandag gestart met dieet (gezonder eten) en vanaf vandaag neem ik smorgens een shake ipv de ongezonde brol dak at tegenwoordig.

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Geen ervaring met shakes. Misschien is het goed om de eerste kilo's mee kwijt te raken, maar ik denk dat gezonder eten beter werkt op de lange termijn.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    is een shake wel gezond dan haha

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Shakes zijn helemaal niet goed voor. Je krijgt niet de juiste voedingsstoffen binnen. Je kunt beter gezond eten dan shakes nemen. Yoghurt met fruit is een heel stuk beter voor je.

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ben ik het niet mee eens, ik voor dat ik zwanger werd, een jaar lang geshaked, gewoon s'ochtends een shake en tussen de middag een shake, en als ik honger kreeg nog een shake! Van why pro was dat! Ben daar door 30 kilo afgevallen! Als ik straks bevallen ben en ik geef geen bv meer dan ga ik er weer mee beginnen! Vond en vind het ideaal. Je maakt het aan met soja melk en je bent zo klaar! At s'avonds gewoon groente en vlees ( geen aardappelen maar in mijn beleving doen die toch niet veel goeds eet ze nu nog niet ) en zondags ontbeet ik normaal nam ik helemaal geen shake's! Verder sporte ik 4 keer in de week! dus ik denk dat een shake wel degelijk nut kan hebben! Het is ook niet zo dat ik razend snel afviel ofzo gewoon normaal!

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Shakes hebben wel nut maar zijn niet gezond voor je lichaam. Als je weer normaal gaat eten zit alles eraan. Je lichaam gaat elk beetje vet wat het dan binnen krijgt slaat je lichaam op en zo heb je dus het jojo effect. Gezond eten en sporten is de allerbeste en gezondste methode. En dit is niet mijn mening maar wetenschappelijk bewezen. Ben lerend in de voeding en dietiek

7. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Wel sinds maandag bezig met veranderen van voedingspatroon maar dus geen dieet of shakes. In het verleden allemaal geprobeerd en steeds het gewicht weer terug gekregen. Nu dus echt met een gezondervoedingspatroon bezig en hoop dat ik dan mijn gewicht blijvend verlies

Groetjes

8. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    De bedoeling van een totaalvoedingsdieet is dat je snel veel kilo's kwijt kunt raken maar het belangrijkste is dat je leert je eetpatroon blijvend te veranderen.
    Ik vond het heel motiverend dat de kilo's er lekker vlug afgingen en ben daarna ook gezond blijven eten waardoor de kilo's er ook af blijven!

9. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik ben onlangs gestopt met cambridge. Shakes helpen je snel af te vallen omdat je veel minder calorien binnen krijgt. Je krijgt daardoor ook weinig vitaminen binnen. Het zou wel werken als je daarna blijvend minder calorien neemt, dus niet na een rijdje je oude eetpatroon weer oppakken.
    Het nadeel van snel afvallen is de bijwerkingen. Pijn bij je nieren, kans op nierstenen, haaruitval, hoofdpijn/migraine, galstenen..
    Kortom, onprettige bijkomstigheden.

Uit het boekje "het geheim van slanke mensen" kun je ook veel tips halen.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Maar heb je dan niet de hele dag honger met z,n shake! Ik kan dat niet hoor ik moet gewoon wat eten! Al is het maar een appel..

Ik heb 2 jaar haast niets kunnen eten door ziekte en zwangerschap 50 kg afgevallen maar toen ik weer gewoon kon eten(wel gezond) kwam ik gelijk aan. Mijn lichaam ging alles opslaan...

11. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    als je dan weer gaat kijken bij weight watchers dan is yoghurt helemaal ni zo goed voor je points... schrok er zelfs beetje van...

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Magere yoghurt kan echt geen kwaad. En vergeet niet dat je bepaalde vetten juist nodig hebt.

13. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Heb over die whey pro ook positieve dingen gehoord... naart schijnt als je je melk even in de diepvries legt heb je daarna een ijskoude milkshake ;) en mengen met wat vers fruit zorgt naart schijnt voor meer vitamientjes + lekkerder smaakje ;)

14. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik gebruik shakes, mijn ouders ook..
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo fanatiek ben, ik heb nu al een week geen shake gehad. Maar het werkt wel!!
    Ik deed ook 's ochtends en tussen de middag een shake, voor de rest gewoon warm eten en gezonde tussendoortjes.
    Ik heb met een shake geen honger terwijl ik op een bakje yoghurt na een uur weer honger heb...
    Ik gebruik shakes van body en fit en ik sfeer erbij!

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    valt wel mee een schaaltje magere yoghurt van 125 gram is 1 punt(verzadigde)

16. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Het gene dat veel mensen doen na hun dieet is hun "normale" voedingspatroon weer opnemen en dat zorgt ervoor dat je lichaam alle calorieën meer die je opneemt onmiddelijk worden opgeslagen. Na een dieet hoor je voor het beste resultaat een gezond voedingspatroon te blijven houden...

17. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Voila dat bedoel ik se :-D Hoeveel ben je afgevallen op hoeveel tijd?

18. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Mja meer hoofdpijn dan nu kan ik echt niet krijgen dus dat neem ik er wel bij... ik neem de nodige vitamines wel op hoor... heb men porties fruit en groenten en vitamines elke dag op ;)

19. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb cambridge gedaan, maar mijn lichaam trok het niet. Kreeg last van hartkloppingen, en werd geregeld raar in me hoofd zoals duizelig, zwart voor de ogen enz. Toen heeft de HA me verboden om nog verder te gaan. Toen ik eraf was had ik nergens meer last van dus het kwam wel degelijk door de shakes. Helaas heb ik de kilo's er ook allemaal weer aan zitten die ik er mee af had. Ik kan dus weer helemaal opnieuw beginnen. Voor mij geen shakes meer maar gewoon gezond eten met weight watchers, niet meer snoepen en geen frisdrank, veel bewegen. Dan val je tenminste af en komt het er ook niet weer aan. Maar goed het is de keus voor ieders eigen natuurlijk welk dieet je volgt.

20. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Nee hoor vind t eigenlijk redelijk vullend. Als je nu je shake vullender wil maken mag je die aanvullen met fruit ;) dan is hij zwaarder ;)

Deel Deze Pagina