Het is zover :(

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee haha, ze pasten toch niet zo goed bij elkaar ;)

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Heel veel succes morgen!

3. monkeylove

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Ga het straks aan haar voorlezen.
    Ja het is echt loslaten pffff, maar ik weet zeker dat ze een super reis gaat krijgen.
    Eerst een 10 daagse road trip waarbij ze ook hele interresante mensen gaat ontmoeten en dan naar San Fransisco, ze gaat daar zelfs naar een show van Jean Paul Gaultier enzo, dus haha, maar goed.
    We zijn lekker uit eten geweest en net thuis. Ze staat nu met die kleine te douchen en wil hem zo naar bed brengen, want ik denk dat ze dr kleine broertje wel het meest gaat missen haha. Maar de tijd zal inderdaad zo omvliegen. I hope so ;)

4. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ahhh kan mij indenken dat dat ontzettend moeilijk is. Blijft toch je kleine meisje he haha.. en zo te lezen zijn jullie echt zoooo lief voor elkaar in het gezin! Succes morgen!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik kan me zo goed voorstellen hoe dit moet voellen! Mijn dochter is 1 maar ik zie nu al op tegen de tijd dat ik haar los moet laten hahaha

Heel veel suc6 en weet, je dochter zit in je hart, daar komt ze nooit meer uit weg!

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

:$ 2 maanden? Jemig. Wat lijkt me dat moeilijk zeg en ook zo ver weg.

Als je dit voorleest, meid pas goed op jezelf, een hele fijne reis!

Monkeylove, sterkte hoor. :( Ik moet er nog niet aan denken zeg, tot ik jou bericht las had ik nog nooit stil gestaan bij het feit dat ze misschien weleens zo lang en ver weg kunnen gaan. brrrrr

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    pppffff.....en ik vind t al een stap, dat Eva volgend jaar naar groep 3 gaat en officieel geen kleuter meer is.
    Wat lijkt me dat moeilijk zeg, je ''kleine'' meid los te laten.

heel veel sterkte morgen en we slepen je wel door die 2 mnd heen;)

8. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje pfff, kan nu al janken als ik eraan denk dat mijn dochter ooit de wereld in trekt. Maar heel gaaf wat ze gaat doen. Mag je trots op zijn

9. monkeylove

Jullie zijn zo lief, dank je :)
    Denk dat ik morgenavond nog wel een paar keer hier kom hoor haha, zolang ze onderweg is heb ik geen rust. Ze moet overstappen op Minneapolis. 1 uur nederlandse tijd en ik heb haar op het hart gedrukt dat ze me meteen belt of smst of whatever en ook al ze weer als ze het goede vliegtuig richting Denver heeft gevonden en ook weer als ze op Denver is geland en ook weer als ze die mensen heeft gevonden met wie ze gaat whahahahah, maar pas dan denk ik dat ik een beetje rust heb whahaha.

10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Lol ik dacht hetzelfde! Maar trots op je dat je haar het laat doen. Laat haar haar eigen leven lijden en ben trots op d'r. Ze is waarschijnlijk zelf net zo zenuwachtig. En weet dat ze met alle leuke verhalen weer terug komt. En mocht er iets fout gaan daar ben je d'r voor d'r.

Zou willen dat mijn moeder er zo over dacht!!!

En ach een nachtje niet slapen ... dat haal je ook ooit wel weer eens in!!

Sterkte morgen met het afscheid nemen.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

spannend he? maar ja, het loslaten is voor de moeders vaak moeilijker als voor de kinderen.

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Maar wat moet jij een trotse moeder zijn! Dat ze het zomaar aan durft!

Ik ben zelf ook 3 maanden naar het buitenland geweest en mijn broer zelfs een jaar! Het heeft mij heel goed gedaan dat mijn ouders mij het vertrouwen gaven dat ik het wel kon.
    Ik belde elke 3 dagen netjes naar huis trouwens :p

Zij zal waarschijnlijk de tijd van haar leven hebben, wijzer en ouder terug komen.

Wees trots op je dochter en jezelf :D

Maar ik moet er stiekem niet aan denken dat deze dag ook ooit voor mij gaat komen :);)

13. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig blijven mijn dochters altijd bij mij wonen:p

Hebben ze beloofd en beloofd is beloofd;)

(oh ik moet er echt niet aan denken).;) mijn kind helemaal alleen zo ver weg. Wel stoer trouwens;)

Ik wil je heel veel sterkte wensen. Alleen bij het idee dat mijn dochters dat misschien ooit gaan bedenken, bezorgt me al rillingen:D

14. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Wat moeilijk lijkt me dat! Mijn zusje is vorige maand verhuisd naar amerika. Dat is ook inderdaad echt heel moeilijk voor mijn moeder. En voor mij ook stiekem wel een beetje. Maar lijkt me ook echt zo moeilijk, moet er echt nog niet aan denken dat mijn meisje over 19 jaar ook uitvliegt :)

15. monkeylove

Haha ja ik ben zekers te weten trots op dr. Ik hou jullie wel op de hoogte, dan kunnen jullie alvast wennen voor later :p

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier is de belofte ook al gedaan, hahahaha!

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ml: sterkte vandaag ;). En heel veel plezier voor Michelle ;).
    Wel knap van d'r dat ze dat doet in haar uppie!

18. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    OMG!! ik krijg al tranen omdat mijn oudste na de zomer naar het voortgezet onderwijs gaat:)
    Sterkte!

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ooohhh wat ben ik blij dat ik nog niet in jouw schoenen sta, mij lijkt het ook heel moeilijk!

Sterkte vandaag! :)

20. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Sterkte vandaag en verder natuurlijk. Maar supergaaf voor haar...

Deel Deze Pagina