Met haar oma Een hele bijzondere ontmoeting. Oma heeft nooit familie gehad. Ze was jong van Michelle haar vader bevallen en had veel problemen destijds. Michelle haar vader is ter adoptie afgestaan, het contact was er niet. Ze is daarna haar verdriet proberen te ontvluchten door overal te wonen. Ze heeft in Hawaii, Australiƫ, India en meer landen gewoond, tot ze 25 jaar geleden "rust" vond in Amerika. Michelle vond haar op fb en zo is het contact gekomen. Haar oma heeft me wel 1000 x bedankt. Eerste ontmoeting, naast hun staat haar man, echt zo een lieverd is dat. Hij is een kunstenaar en hij heeft allemaal leuke dingen voor Michelle geregeld. Zo gaat ze over een week zweefvliegen View attachment 259757 Ik vind ze wel een beetje op elkaar lijken .... View attachment 259756
Ja ze stuurt me de prachtigste foto's. Ik heb al met mijn vriend afgesproken dat we gaan sparen en dan over een paar jaar dezelfde road trip gaan doen haha
Wauw, heb net even een paar pagina's gelezen, maar wat fantastisch ook van haar oma en wat een prachtige dochter heb je!