Het is zover :(

Discussion in 'De lounge' started by monkeylove, Jun 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Met haar oma :) Een hele bijzondere ontmoeting. Oma heeft nooit familie gehad. Ze was jong van Michelle haar vader bevallen en had veel problemen destijds. Michelle haar vader is ter adoptie afgestaan, het contact was er niet. Ze is daarna haar verdriet proberen te ontvluchten door overal te wonen. Ze heeft in Hawaii, Australiƫ, India en meer landen gewoond, tot ze 25 jaar geleden "rust" vond in Amerika. Michelle vond haar op fb en zo is het contact gekomen. Haar oma heeft me wel 1000 x bedankt.

Eerste ontmoeting, naast hun staat haar man, echt zo een lieverd is dat. Hij is een kunstenaar en hij heeft allemaal leuke dingen voor Michelle geregeld. Zo gaat ze over een week zweefvliegen :)

View attachment 259757

Ik vind ze wel een beetje op elkaar lijken ....

View attachment 259756

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wat mooi met haar oma zeg!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Leuk om te zien! Ben wel erg jaloers op haar hoor! Zou het zelf ook graag doen.

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ja ze stuurt me de prachtigste foto's.
    Ik heb al met mijn vriend afgesproken dat we gaan sparen en dan over een paar jaar dezelfde road trip gaan doen haha

5. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    wauw wat mooi en bijzonder met haar oma! Je mag trots zijn op haar:)

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Wauw, heb net even een paar pagina's gelezen, maar wat fantastisch ook van haar oma en wat een prachtige dochter heb je!

7. Jade86

Jade86 Bekend lid

Oooh wat mooi dat ze haar oma heeft ontmoet daar! Die foto van de omhelzing is ontroerend!!

Share This Page