Aan hand lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetangel100, 2 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Misschien een stomme vraag...

Sinds kort loopt Iman.
    Nu had ik altijd gedacht dat ze dan vanzelf ook aan mijn hand zou lopen, zoals als we van huis naar de auto lopen.
    MAAAAAAAAAAAARRRRRR.... dat wil mevrouw niet :evil:
    Als ik haar hand vastpak trekt ze zich los, stopt met lopen, laat zich vallen, enz...
    Soms loopt ze een paar stappen aan mijn hand voordat haar invalt dat ik haar vastheb, dus ze 'kan' t wel.

Is dit normaal, is dit herkenbaar?
    Moet ze dit leren? En zo ja, hoe?

Ik dacht altijd dat kinderen dat automatisch deden :oops: :)

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    nee joh. Ieder kind leert het op haar eigen manier. De mijne (juli 2006) heeft lang gekropen (vanaf maand 8 - 10) toen had ze het staan pas door. MAar denk je dat ze een stapje durfde te zetten? Na lang kijken ne nadenken ging ze met 11 maanden vanzelf aan de wandel, en ook gelijk grote stukken van meerdere passen achter elkaar. We hebben nooit ' aan de hand' gewandeld. Nu wel trouwens, omdat ze ook rent en dan ben ik haar zo kwijt :D

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Is ze blij dat ze eindelijk alleen kan lopen en dan moet ze een handje geven persé ;) Denk dat alle kids die fase wel gehad hebben, hier wel iig!

4. sweetangel100

Hahaha Judith, ja zo ervaart zijn het misschien wel haha

Maar dat is dus mijn probleem, ze wil graag lopen, maar rent alle kanten op :)
    Daarom zou t heel fijn zijn als ze aan de hand wilde lopen ;)

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    hier hetzelfde probleem tycho loopt ook al een tijdje maar vertikt het om een handje te geven hij loopt alle kanten op behalve waar ik naartoe wil :)

dacht ook dat kinderen automatisch wel een handje gaven :oops:

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier hetzelfde, Eliza kan dan nog wel niet zelfstandig lopen, maar ze wil alleen langs de tafel lopen of haar ergens ZELF vasthouden.
    Zodra ik haar handjes pak om even met haar te wandelen door het huis dan gaat ze zitten, en huilen.
    Ik moet van dr afblijven.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier eentje die juist alleen maar wil lopen aan de hand (niet zelfstandig nog hoor!). Doet niets anders dan proberen mijn handen te pakken om te lopen. Mijn arme rug!

Even ontopic, misschien kun je haar leren dat als ze je hand niet wil pakken dat ze dan weer in de wagen moet. Zo van prima dat je zelf loopt, maar dan wel aan de hand! Geen idee of het zo werkt, zo maar een gedachte van mij!

8. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ja keira wil ook op alle manieren lopen, vooral aan de hand, los durft ze echt nog niet! het begon dat ze tussen ons in liep, beide aan 1 handje, en nu kan ze dus ook met 1 persoon aan een handje lopen.

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt loopt pas sinds een maandje ofzo aan de hand. Eerst ging ze ook alle kanten op.
    Levensgevaarlijk joh, zeker als je aan een drukke weg woont.

10. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan liep in het begin aan het handje en nu als hij los aan het lopen is en je loopt naar hem toe en je geeft hem een handje dan loopt hij gewoon met je mee aan de hand, doet eigenlijk nooit echt moeilijk.

11. sweetangel100

Er is dus nog hoop :)

Het is gewoon lastig, omdat ze alle kanten oploopt haha... en ik had er nooit bewust over nagedacht omdat ik dacht dat dat vanzelf ging haha

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    logisch dat ze niet aan de hand wilt lopen, ze wilt vrijheid haha :D
    Lekker laten lopen (op rustige plekken natuurlijk) zo een kleintje wilt helemaal geen handje vast houden.
    Ik deed dit bij Yildiz ook en die werd zo boos, me moeder zei dan Laat dat kind lekker lopen! ze leert het nu wel dat wanneer we oversteken ze een handje moet geven.

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hmm heel herkenbaar. Alyssa wil ook echt niet aan de hand hoor, nee mevrouwtje kan en wil alleen maar ZELF lopen en het liefst ook nog de andere kant op. :rolleyes:
    Als het rustig is op straat vind ik dat niet erg, maar als het druk is dan zet ik haar in de kinderwagen of aan een kindertuigje, kan ze toch lekker lopen...

14. sweetangel100

Ja mijn geluk is dat Iman nog altijd zo licht als een veertje is hihi dus als het gevaarlijk wordt dan draag ik haar (vind ze trouwens ook niet erg, madam is wel an t gemakzuchtige haha).

Wel grappig dat je bij zoiets simpels niet nadenkt ;)

Deel Deze Pagina