Mijn schoonzus en zwager hebben een evenementen buro en ze doet ook wedding planning. Ik denk dat ze afgevallen zijn omdat dat andere stelletje ook iets met bruiloften in gedachten hebben. Plus die jongen kan heel goed klussen, mijn zwager wat minder XD Ze wilde er ook nooit permanent gaan wonen, maar zagen het als investering. Ik denk dat ze ook liever permanente bewoning hadden.
We hadeen net te laat terug gezappt (is dat een woord???) En daardoor gemist wie de weekopdracht had gewonnen. Met die aantrekkingspunten zeg maar, naar het plaatsje toe. Weet iemand dat nog toevallig?
Ik weet van een stel (de limoncello) dat ze echt wel van plan zijn er te blijven. Dus geen tweede verblijf voor hun.
Stel met het kind had de eerste weekopdracht gewonnen (kinderen uit het dorp laten tekenen was slim idee -> integratie)
Aha ja die was leuk idd. Maar niks geplastificeerd oid. Maar misschien wordt het later bewerkt zodat het langer kan blijven staan?
Ze zei dat ze door de ruimtes ging lopen om aan te voelen waar alles moet komen, zal wel erg spiritueel zijn allemaal. Vraag me af of ze daarna meer gaat doen.
Zelfs die commentator zei dat ze voor het eerst eens wat ging doen, maar meer dan een sopje over de vloer halen heb ik haar niet zien doen.
Maar ik vind wel dat ze zich met de taal beter redt dan Paul. Ze doen niet echt mee met de weekopdracht. Jammer hoor.
Klopt. Ze redt zich best goed met de taal. Zag in het voorstukje voor vanavond dat ze wel iets doen met de werkopdracht. Diederik en zijn vrouw houden zich er het beste aan ook qua integratie door het samen met de schilder uit het dorp te maken. Leuk ook dat idee met het alfabet. Ovan en Marije doen dat ook. Erg leuk idee alleen hoe ze dat gaan schilderen? Of zouden ze foto’s op de wand gaan plaatsen.
Ik denk dat Ovan en Marije foto's gaan gebruiken. Maak maar eens schilderijen van zulke kleurrijke foto's. Dat lijkt mij geen doen voor een leek.
Lijkt me ook, maar dat blijft wel veel minder lang goed natuurlijk en de opdracht was toch een muurschildering of niet?
Ik ben sowieso benieuwd wat zij straks daar gaat doen qua werk. Ik heb het begin van de afleveringen gemist, dus misschien is het toen wel gezegd? Maar tot nu toe gaat het alleen om het werk van Paul. Wat ze echt te serieus nemen en zichzelf ook. Ze hebben een mooi streven natuurlijk, maar een beetje humor erbij kan geen kwaad.
Ja wij volgen het ook. Ook hier regelmatig kromme tenen rondom de Italiaanse bureaucratie. Dat hele bouwvergunningen verhaal en dorpsplanning enzo dat had de gemeente best al van te voren kunnen regelen. Zeker daar waar het gaat om lekke daken enzo.
Nee er is niks gezegd over haar werk en wat zij in Italie gaat doen. Ook is onbekend of ze zich daar echt willen vestigen.
Ik kijk eigenlijk zelden Nederlandse tv, maar ben via dit topic ook op deze serie gestuit, en kijk het nu via Rtl online. Ik heb de allereerste afleveringen niet gezien, maar ik vind het echt een leuk programma. Ik zou wel wat meer van de verbouwingen zelf willen zien dan al die opvulling eromheen. Ik vind alle koppels leuk behalve Paul en Chantal.
Ik vind die Sandra niet erg sympatiek overkomen, al doet ze tenminste nog wat in huis. Wel een verschil in huizen die ze hebben gekregen. Dat van dat jonge stel is gewoon een compleet bouwval en al knappen ze alles op, zolang die ruïne naast ze niet gekocht wordt, zal dat huis ook minder waard zijn. Dat van die Chantal en Paul is echt in 10 x betere staat.
Erg oneerlijk ja. Dat huis van Sandra en Marcello daar konden ze al meteen in gaan wonen. Die was het beste.
Maar dat jonge stel heeft m.i. gewoon het lef om de muren eruit te breken terwijl veel van de andere koppels waarschijnlijk evenzo gammele muren heeft, maar dat weer oplapt met een nieuwe laag pleisterwerk erop... Het zijn wel mijn favorieten zover. Vind ze echt heel erg leuk samen...