Hoe snel misselijk door Zwangerschap

Discussion in 'Zwanger worden' started by emje, Jan 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emje

emje Niet meer actief

heey meiden. ik heb pas volgende week mijn nod en hoop dan uiteraard te ondervinden dat ik zwanger ben.

nu ben ik echter al de hele dag kei misselijk. net op het rande van overgeven. is het mogelijk dat dit door de zwangerschap komt of is het nog te vroeg om misselijk te zijn?

mvg jen

2. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Tja das nog moeilijk te zeggen nu. Kan, maar hoeft niet. Je zal echt nog een weekje moeten wachten, moeilijk he ;)
    succes!

3. emje

emje Niet meer actief

is inderdaad heel moeilijk :) maar ben nu zo misselijk en dat heb ik anders nooit. mja het is afwachten en hopen :p

4. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik was ook misselijk na mijn eisprong, helaas niet zwanger!
    Het kan 2 kanten op...
    Heel veel succes met wachten en ik hoop dat je zwanger mag zijn!!!!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het zou van een evt. zwangerschap kunnen zijn, maar je kan bv. ook ziek zijn of zomaar misselijk zijn.. Succes met afwachten!

6. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Had ik ook vorige cyclus voor het eerst.. zie banner (niet zwanger)

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Het hoeft idd niet perse te zijn dat je zwanger bent en daarom misselijk, al hoop ik t natuurlijk wel voor je meis!!! Misselijk zijn is niet leuk, maar voor een baby in je buikje wel toch??? :D

Ik ben sinds gister ook erg beroerd en erg misselijk, elke beweging denk ik: ga nu overgeven! Maar toch niet.

Ik heb nu een zoontje van 5 maanden dus weet niet of t komt door ontzwangeren, stress, buikgriep, eisprong of maybe toch weer zwanger hahaha ( hoop t laatste niet, want ben er nog niet klaar voor maar mocht t zo zijn is t meer dan welkom!) Ik slik wel de pil, maarja dat is ook nooit 100% he ;)

Meis ik hoop echt voor je dat t tekenen van zwangerschap zijn ! Moeilijk he moeten wachten met testen...Succes en hopelijk heb je snel goed nieuws voor ons

Share This Page