Het jaar 2009 was voor mij....

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Een jaar waarin, na lange tijd, een hoop vooruit is gegaan in mijn leven.
    Zowel op prive- als op werkvlak.
    Ik ben voor mezelf begonnen, ben gaan samenwonen met de vader van mijn jongste, mijn dochter is geslaagd voor haar school :D

Ik heb geen dierbaren verloren.

Voor mij eigenlijk een heel goed jaar wat ik van plan ben in 2010 door te zetten.

Hoe hebben jullie 2009 ervaren?

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Een jaar waarin ontzettend veel is gebeurd.
    Ik ben weer gaan werken, een MK gehad, heerlijk op vakantie geweest.
    We zijn verhuisd van Gelderland naar Friesland. Nieuwe baan, nieuwe contacten, dichter bij mijn familie.
    En ik ben natuurlijk zwanger van onze 2e zoon !! :D
    Dus eigelijk een heel goed jaar! Ondanks dat ik de laatste paar maanden ontzettend ziek ben geweest. Wel héél erg hectisch. Hoop dat aankomend jaar net zo goed is, alleen iets rustiger :D

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Een enorm lang, moeilijk, verdrietig, heftig en levensveranderend jaar.
    Ik hoop dat 2010 anders verloopt!

4. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik ben blij als 2009 afgelopen is omdat dit jaar toch wel gedomineerd is door mijn mken... Heb het erg moeilijk gehad hiermee!

Zeg al maanden dat 2010 ons jaar gaat worden... en dan niet eens op het gebied van onze kinderwens dat probeerde ik even op een laag pitje te zetten om het mijn leven wat minder te laten domineren.... Maar volgend jaar zijn we 10 jaar samen en 5 jaar getrouwd dus het moet wel een superjaar worden...
    en nu toch een prille zwangerschap...
    Dus laat 2010 maar komen hier!!! (dan zijn de 1e 12 weken snel voorbij ;))

Iedereen een fijne jaarwisseling...

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

2009 het jaar waarin ik mama werd.
    mijn contract niet is verlengd dus we besloten hebben dat ik voorlopig fulltime mama wordt.
    2010 wordt voor ons een heel druk jaar omdat de bouw van ons huis gaat beginnen. z.s.m en we druk aan het klussen zijn voor een broertje of zusje

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Een raar jaar, nieuwe baan begonnen, de liefde van mijn leven leren kennen, nieuw huisje voor ons tweetjes straks drietjes, zwanger van ons eerste wondertje en 9 december mijn moeder verloren:(

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

2009 is voor mij het jaar dat mijn zoontje geboren is,
    ik een mk heb gehad en weer in verwachting ben

een weekje weg in nederland en een weekje naar turkije

2009 was eigenlijk een goed jaar voor mij, de enige domper was mijn mk.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Veel positieve ontwikkelingen zowel prive als werk gerelateerd.. Op naar nog zo'n jaar!

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    2009 was voor mij een jaar van gemis, maar vooral ook het jaar van mijn kleinste! Een jaar van nieuwe dingen en onbekende dingen maar al met al een mooi jaar!

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    2009 was voor mij een rotjaar op de geboorte van mijn mooie zoontje na. Het is vooral in de 2e helft van het jaar alleen maar ellende geweest. In 2010 hopen wij op betere tijden en dat het geluk ons eindelijk eens toelacht.

11. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

wat heb jij een onwijs mooi filmpje onder je naam staan, heel veel sterkte in 2010

xxx

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    .. het jaar waarin ik zwanger raakte, mijn zoon geboren werd en mijn hele leven op z'n kop zette, maar vooral een jaar dat ik nooooooit meer ga vergeten. Wat een prachtjaar! :D

13. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    ...een jaar om nooit te vergeten. Ik ben 2009 zwanger ingegaan terwijl ik nog studeerde, ondertussen ben ik gaan samenwonen met de papa van mijn dochtertje, ben ik afgestudeerd, heb ik werk en het allermooiste van allemaal ben ik mama geworden!! Hopelijk kan 2010 iets minder heftig worden maar het mag in dezelfde lijn verder gaan.

14. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Het jaar 2009 is heel gemengd.
    Het mooie is dat wij de trotse ouders zijn geworden van onze zoon. Maar daarintegen is het ook een moeilijk jaar met mn zus, die (net als vele hier niet zwanger kan worden) is het allemaal erg dubbel.

In een ander topic ga ik even een kaarsje voor haar branden!

15. Skye

Skye Niet meer actief

2009 was voor mij een jaar waarin ik het mooiste heb gekregen wat ik ooit kon krijgen. Mijn dochter!!!!!

16. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Voor mij is 2009 het jaar waarin ik me beter voelde dan ooit, mooier voelde dan ooit en vrouwelijker voelde dan ooit. En dit alles werd vervolgens nog eens beloond met een prachtige zoon!

17. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    2009 was voor mij heel erg heftig, maar zeker ook mooi door de geboorte van onze zoon. Helaas hebben we veel te maken gekregen met zieke familieleden en helaas ook het overlijden van mijn oma.
    Ook de geboorte van Roan is heel heftig geweest.
    Ik ben blij dat we 2009 kunnen afsluiten en voor een heel mooi 2010 gaan!

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

... Een onwijs K*T jaar, ben m,n baan kwijt geraakt, een vriendschap van dik 7 jaar kwijt geraakt, zwanger worden lukte niet, depressief, afvallen wilde niet lukken, overlijden van mijn suiker oompie .. En ga zo maar door :(

Ben blij als we morgen het nieuwe fris jaar kunnen beginnen beginnen ...

Ik ga er voor de volle 110% voor om 2010 een top jaar te laten worden ...

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    ...een jaar van veel ziek zijn, niet zwanger kunnen worden, niet goedgekeurd worden, en veel meer ellende... dus in 1 woord een k*t jaar!

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    2009 was voor mij een jaar met verdriet maar ook vreugde...
    Begin van het jaar slechte start gehad en verschillende keren in het ZH gelegen (in januari met vage buikklachten waar geen echte oorzaak is uitgekomen, in april voor 2 curretages + ontsteking, en uiteindelijk in Juni voor een nieuwe zwangerschap omdat ik aan het uitdrogen was), een miskraam gehad en slecht nieuws gekregen over de vader van mijn vriend!

Maar er waren ook leuke dingen: we kochten een hond, ik raakte voor de 2de keer zwanger, en samen hebben we ook veel leuke dingen meegemaakt!

Ik hoop dat 2010 een mooi jaar wordt waarin ik niet in het ziekenhuis kom (behalve voor mijn bevalling) en waarbij we ons kleintje veel liefde, geluk en warmte kunnen geven!

Deel Deze Pagina