vooor mij een jaar wat superspannend begon! ons meissie werd verdacht van craniostenose en moest ter bevestiging nog een ctscan krijgen. En laat nou toch alles goed zijn geweest, wauwie. Het begon dus spannend en werd daarna een erg goed jaar. We zijn er alledrie er gezond en wel doorheen gekomen!
|Een heel goed jaar. We hebben er een prachtige dochter bijgekregen. En dit is het eerste jaar waarin ik me echt thuis ben gaan voelen in ons huis. Ook heb ik ontzettend van deze zomer genoten, samen met m'n gezinnetje. Eigenlijk heb ik echt veel geluk, een heel goed en kalm jaar, iedereen gezond en niets raars aan de hand. Waar mag ik tekenen voor nog zo'n jaar ?
Een jaar vol tegenstrijdigheden. Als hoogtepunt de geboorte van onze zoon en als dieptepunt het verlies van mijn moeder, drie weken na de geboorte...
Ik vond het het ergste jaar ooit.. Op de heeerlijke komst van mn zoontje na! Tijdens de zwangerschap verlaten door de vader van mijn kindjes. Onwijs veel stress gehad.. Mn opa verloren Mn zoontje opgenomen in t ziekenhuis. Kortom genoeg nare dingen.. 2010 here i come
Een verschrikkelijk klotejaar vanaf juni. Voor die tijd ging het 'normaal' Hoop echt dat 2010 honderden keren beter verloopt.
...best een bewogen jaar. Mijn tante is in maart op 48 jarige leeftijd veel te jong overleden. In april ben ik mijn baan verloren door de crisis, in augustus zwanger geraakt en in december gehoort dat ik per 1 juli 2010 ook mijn nieuwe baan kwijt ben.... Maar ondanks de tegenslag heb ik helemaal niet het idee dat 2009 voor mij een "slecht" jaar is geweest. Het zwanger worden en zijn heeft zo'n inmense indruk op me gemaakt (en maakt 't nog steeds) dat alle tegenslagen daar eigenlijk bij in het niet vallen. 2010 gaat het helemaal worden. Dan worden we ouders en ga ik de leukste baan ever vinden . Happy 2010 iedereen!!!!
2009 was voor ons het jaar van gemengde gevoelens: * het derde jaar alweer waarin we wachten op een wondertje * 6 IUI en 1 IVF behandeling ondergaan * veel tranen en onzekerheden en wachten Maar ook: * veel dichter naar elkaar gegroeid * genoten van onze vakanties * onze dierbaren nog allemaal om ons heen. Een jaar van verdriet dus, maar ook van dankbaarheid voor alles wat we wel hebben. Een gelukkig, prachtig, gezegend, gezond, liefdevol, vruchtbaar en geweldig nieuwjaar gewenst voor iedereen!
het jaar 2009 zal ik nooit vergeten. dit was het jaar dat ik: * Mijn allerliefste moeder verloor * Mijn bruiloft hierdoor heb afgezegd (ze overleed 5 weken voor de bruiloft) * De datum van de pilstop een jaar werdt opgeschoven dus ik hoop dat 2010 ONS jaar wordt, en natuurlijk ook die van jullie!!! wij wensen iedereen een gezond, liefdevol, vruchtbaar en gelukkig 2010!
2009 zou het jaar zijn waarin we een huis zouden kopen. Dat is niet gelukt door dat mn man ipv meer ging verdienen, ontslagen werd! MAAR dat gaf ons wel de unieke situatie dat papa en mama thuis waren voor ons derde kindje Wendy. En dat merken we in haar ontwikkeling en hoe ze met ons om gaat. Vanaf dag 1 was er geen probleem met wie haar naar bed bracht en ik heb in alle rust ondanks 2 puberende tieners (of juist dankzij want dr 2 broers hebben ook altijd alles gedaan om te helpen) 14 maanden BV vol kunnen maken ook al was de start niet echt super (te langzaam op gang en daarna weinig melk om n dag vol te maken) Helaas geen studie kunnen doen zoals ik wel van plan was. Maar dat schuiven we dan op tot volgend jaar (sta in de startblokken!) Was misschien ook iets teveel van het goede. Maar wat bij mij vooral 2009 was is dat dit het 1e jaar is waar in ik compleet GEEN gevoelens van depressie ofzo gehad heb en ik me dus voorzichtig bedenk dat die donkere tijd over is. 2010 word hopelijk een jaar van fiananciele vooruitgang en studie voor mn man EN mij. En ook voor mn zonen want de eerste zit zijn eerste jaar in VO en als het allemaal nog n tikkie beter gaat gaat hij echt HAVO doen (doet hij nu niet vanwegen zn sociale problemen...pdd-nos) En voor mn 2e is het het jaar als voorbereiding op het laatste en dat merk je op deze school erg goed (of dat is normaal en je merkte het op die flut sbo van mn eerste niet?) Maar ben vooral blij dat we nog steeds 2 complete setjes grootouders hebben voor de kinderen en alle anderen er ook nog steeds zijn. Dat al jullie verwachtingen in 2010 uit mogen komen!
2009 was voor ons een hectisch jaar. Schoonvader hartinfarct, familieperikelen, gezondheidsproblemen binnen ons gezin etc. Echter het einde van het jaar heeft veel goedgemaakt. schoonvader is weer helemaal op de been, zwanger van onze 2e spruit, nieuwe baan per 2010, en nog meer goed nieuws. Al met al een prima einde. Ik hoop dat we deze positiviteit door kunnen zetten in 2010/.
Een overwegend TOPJAAR! 2009 is het jaar dat mijn moeder schoon werd verklaard, en wij gelukkig verder konden met ons leven. Een jaar van een prachtige vakantie naar het verre oosten. Een jaar waarin de relatie met mijn man beter is dan ooit tevoren. Een jaar dat ik eindelijk mijn diploma heb gehaald. En als klap op de vuurpijl....het jaar waarin ik eindelijk na 2,5 jaar zwanger ben geworden van een meisje en een zwangerschap waarin alles goed gaat. Ik hoop dat deze trent zich doorzet in 2010 daar gaan we gewoon voor....kan ook niet anders want 2010 wordt het jaar waarin we ons meisje voor de eerste keer mogen vasthouden. Iedereen een top 2010 gewenst!
2009 is het jaar waarin ik enorm vooruitgegaan ben qua gezondheid, waarin ik 17 kg afgevallen ben maar ook het jaar waarin we nog steeds niet geslaagd zijn om zwanger te worden! Ik hoop dat ik in 2010 een baan kan vinden, nog eens 15 kg af kan vallen en waarin we zwanger mogen worden!
2009 was voor mij een moeilijk jaar, met heel veel downs en maar een paar ups. Om die reden ben ik blij dat ons kleintje in 2010 geboren zal worden.. ik ben er niet rouwig om dat ik vanavond eindelijk dit rotjaar kan afsluiten! Hopelijk wordt 2010 een mooi jaar waarin mijn man ook eindelijk eens volwassen gaat worden!
Het begin was ontzettend zwaar, ik bleek onverwacht zwanger van mijn dochtertje, mijn ex wou niets met haar te maken en vertrok bij 4 maanden zwangerschap. Na haar geboorte ging alles veel beter, natuurlijk was haar geboorte het mooiste! Ik begon met een nieuwe studie en kreeg een relatie met mijn huidige vriend. Voor 2010 hoop ik op een voortzetting van hoe het nu gaat .
Een jaar met een aantal leuke dingen maar ook veel mindere dingen. Ook hier iemand die graag 2009 achter zich laat en super veel zin heeft in 2010! Dat gaat pas echt een super leuk jaar worden
2009 was voor mij heel erg dubbel... Op 9 juli bevallen van onze prachtige 2e dochter. Precies een week later overleed mijn oma waarmee ik een hele goede band had. Dinja was nog geen anderhalve week oud toen ik op de begrafenis van oma zat...Helaas heeft ze dinja nooit kunnen zien.... Opa heeft daarna een hele moeilijke tijd doorgemaakt, maar gelukkig afgelopen maandag eindeloijk het huis verkocht en nu heeft ie ook wat meer rust. hopelijk brengt 2010 niets dan goeds voor iedereen!
2009 was het jaar waarin ik positief teste, mn dochtertje is geboren en dat we getrouwd zijn 2009 was voor ons dus het allermooiste jaar ooit
Het was voor ons een geweldig jaar! Geboorte van onze zoon! Mijn baan opgezegt en getrouwd gelukkig geen vervelende dingen mee gemaakt! En voor 2010 hopen wij hetzelfde! Misschien wel een broertje of zusje voor onze zoon!
2009 was voor mij het mooiste jaar tot nu toe, onze dochter is geboren in 2009, het mooiste dat ons is overkomen naast de liefde die we voor elkaar hebben