2009 was overall een klotejaar. heftige medische molen: 6x IUI, 2x ICSI verder eindelijk zwanger, maar MK. verder 2 van onze 3 lieve kattenkindjes dood. ook mooie dingen waarvoor ik dankbaar ben, zoals de gouden boost die het even zwangerzijn aan onze relatie gaf. en de beslissing mijn superdrukke baan (tijdelijk) te verruilen voor mijn atelier was een goede zet. kortom, ondanks mooie dingen worden dat toch traantjes en naar de bevuurwerkte hemel loeren om 00:00. zwaaien naar onze dier/beestbaren. 1 voordeel: slechter kan/zal 2010 niet worden! op naar een blij en vruchtbaar 2010 dus..
2009 is hier een bewogen jaar geweest! We bleken onverwacht zwanger van onze 3e, waar we echt ontzettend blij mee zijn. Maar tegelijkertijd hebben we ons hoofd echt net boven water weten te houden met ons bedrijf in combinatie met de crisis, en nog is het niet optimaal Ook heb ik een aantal familie problemen erbij, en mijn vriend heeft ook wat zorgen en stress rond familie. Maar we gaan het nieuwe jaar ondanks de familieproblemen en crisis wel ontzettend gelukkig in. We zijn heel gelukkig met elkaar en met ons gezinnetje. Dochter en zoon waar we ontzettend trots op zijn (hoe kan het ook anders) en onze 3e spruit die begin februari geboren zal worden! 2010 zal een geweldig jaar worden, ik voel het! Iedereen een hele fijne jaarwisseling!
het jaar 2009 was voor ons een topjaar net als 2008... toen is onze eerste dochter geboren en ging het erg goed allemaal... 2009 is onze tweede meid geboren en zijn we officieel gaan samenwonen.. alles gaat verder erg goed op het werkvlak van mijn man en met onze meiden gaat het goed... ik voel me ook geweldig.. wat wil je nog meer haha... ik wens dat 2010 ons weer veel geluk en gezondheid mag brengen en dat onze dochters fijn mogen opgroeien... en dat mijn man en ik deze zomer gaan trouwen!! ik wacht nog haha... maar het zit eraan te komen we hebben het er al over gehad en steeds komt hij met bloemen thuis en vraagt dan wat voor een bruiloft ik graag zou willen en dat soort dingen, laatst vroeg hij bij een etalage van een juwelier wat voor een soort ring ik mooi vond.... dus ik ben heeeeeel benieuwd!!! laat 2010 maar komen...
Pfff, ben al de hele dag super emo.... door het afgelopen jaar en wat hulp van PMS.... 2009 was voor mij het jaar waarin in de ergste down, maar ook de mooiste up in mijn leven heb gekend. -eerste ziekenhuisopname in mijn leven, een keer worden afgevoerd met ambulance, lievelingspoes overleden, heftige gevoelens door zware zwangerschap, problemen met moeder, wennen aan mijn after zwangerschapslijf wat gepaard gaat met flinke depribuien, vaak ziek zijn en pijn hebben na de zwangerschap, wonderlijke gebeurtenis tijdens zwangerschap waardoor ik erg nadenk over God (waarin ik nooit geloofd heb) Maar ik wil afsluiten met hetgeen wat ons zoveel vreugde heeft gebracht.. Onze mooie dochter.... Overtreft alle verwachtingen en zorgt ervoor dat ik andere dingen beter kan dragen. Het moederschap geeft me kracht en zelfvertrouwen! Veel liefs, en sterkte voor een ieder die dat nodig heeft! DeeLighT
Het jaar 2009 was voor mij een klotejaar. Hierin is mn vader overleden en 3 jaar daarvoor mijn moeder. Allebei aan kanker. Opeens zat ik dus met een zaak die ik geerfd had en dat heeft veel stress en ellende opgeleverd. Een lichtpunt is dat mn zoontje geboren is maar door alle ellende heb ik niet van mn kraamperiode kunnen genieten en heb veel moeten werken. Nu ben ik ook overspannen dus het kan allemaal niet op. Ik mag toch hopen dat er nu eens betere jaren aan zitten te komen want ik weet niet hoeveel ik nog hebben kan. Maar ik kijk NIET uit naar 2010. Ik ben bang voor wat er nu weer komen gaat
Voor iedereen die in 2009 een klote jaar heeft gehad.....Ik heb het ergste jaar ooit in 2008 gehad..en geloof me het jaar erop wordt het altijd beter! Dus geloof in 2010 wordt ook jullie jaar!
Het jaar 2009.... Het jaar waarin wij in de MMM terecht zijn gekomen in verband met onze kinderwens. Tevens het jaar waarin ik afscheid heb moeten nemen (afgelopen dinsdag) van mijn leuke werk en lieve collega's. Tja, het jaar van de economische crisis waar ik slachtoffer van geworden ben. Voor 2010 hoop ik dan ook een zwangerschap van mezelf mee te mogen maken en op een gezond kindje. En ik hoop een minstens net zo leuke baan weer te vinden met net zulke lieve collega's!
...een jaar met ups en downs... Heb een heel grote relatiedip gehad, die nu gelukkig voorbij is en we zijn er god zij dank alleen maar sterker uitgekomen! Heb eindelijk vast werk gevonden! Mijn meisje is 1 geworden, wat natuurlijk heel leuk is maar ook wel even slikken. Financieel was het wel een heel moeilijk jaar, en ik verwacht dat 2010 dat ook gaat worden... Maar overall, geen superslecht jaar.
Een hectisch jaar zonder stress!!! Doe mij nog maar een heel aantal van zulke jaren er achteraan..... Geboorte 2e kind mooi 2e huis heerlijke vakanties allemaal gezond..... een bewogen fantastisch jaar.
2009 was mooi, maar ook wel zwaar. Mooi: de geboorte van mijn tweede dochter Zwaar: -Eerst geen contractverlenging i.v.m. zwangerschap (terwijl dit anderhalve week ervoor wel was toegezegd). -Mijn gezondheid bleek toch niet zo vanzelfsprekend. Eerst ernstige complicaties na de keizersnee en ik heb vorige week gehoord dat ik levenslang aan de antistolling moet blijven in verband met een zeer verhoogde kans op trombose. Op naar 2010!
...zo weer voorbij! er zijn dit jaar veel dingen gebeurd. ik ben bevallen van mijn zoontje, die veel te vroeg is geboren, en daardoor hebben we een tijd in het ziekenhuis doorgebracht. Hij is er helemaal gezond uitgekomen. Hierdoor besef ik wel meer dat niet alles vanzelfsprekend is, en dat we veel geluk hebben gehad. Ook ben ik na mijn verlof met een nieuwe baan begonnen die super is, met erg leuke collegas, en heel goed bij me past en ik me gewaardeerd voel. Kortom een SUPER jaar!
2009 was een liefdevol, verdrietig jaar voor ons...helaas is de oma van mijn vriend overleden, bij mijn vader is weer blaaskanker geconstateerd, mijn moeder heeft artrose gekregen...Maar 2009 is ook een gezellig jaar geweest!!De kleine is nu 13 maanden en heeft in 2009 zoveel geleerd(kan nu zelfs lopen)Ben zo trots op hem...Ik hoop voor 2010 dat het een goed jaar wordt...Voor iedereen hier wensen ik, mijn vriend, en mijn zoontje een gelukkig en vooral een gezond 2010 toe
2009 was voor mij het jaar Dat wij ouders zijn geworden van onze lieve dochter. Maar ook dat ik mijn baan ben kwijtgeraakt. En nog niets weer heb gevonden. Ik hoop dan ook dat 2010 een nieuwe leuke baan voor mij in het verschiet heeft. Of dat uwv mij eindelijk toestemming geeft om een opleiding te gaan doen.
Hier was 2009 wel okee! Heb heel 2009, totdat mijn meisje 1 jaar werd, thuis gezeten. Had geen baan maar heb wel 1 jaar voor haar mogen zorgen. Op de dag dat ze 1 jaar werd ben ik weer begonnen. Als dieptepunt mijn oma die is overleden.
Hmm 2009 begon heel vreemd, met een crematie. Van de zoon, van een goede vriend van ons, die vermoord was vlak na de kerst vorig jaar. Maar 2009 was vooral het jaar waarin ik mezelf herpakte uit een post natale depressie, en langzaamaan begon ik weer te genieten van kleine dingen, maar ook van grotere dingen. Onze zoon werd 1 jaar, leerde lopen, en begint met praten. 2009 is in elk geval heel snel voorbij gegaan. Ik hoop in 2010 in elk geval een leuke baan te vinden, of dat ik een opleiding mag gaan doen, om mijn positie te versterken.. Fijne jaarwisseling allemaal.
Een jaar waar ik gestopt ben gebleven met roken ( sinds nov '08)...mn vent ook..( vanaf zelfde periode ook nog es gestopt met blowen!)... Een jaar waar ik een missed abortion kreeg en het jaar waarin ik weer zwanger ben geworden.. Een jaar dat onze liefde sterker dan ooit is geworden.. Een jaar waarin ik heb geleerd wie er echt voor mij zijn.. Een jaar waarin mensen mij hebben teleurgesteld maar mij sterker dan ooit heeft gemaakt.. Een jaar waarin ik een stijgende lijn zie...en waarin ik voel dat die lijn doorschiet naar 2010... Ik wens jullei allemaal een heel fijn jaar!...ups&down horen erbij...maar ondanks dat wens ik dat jullie allen intens gelukkig zullen worden! liefs!
een heel mooi maar soms ook verwarrend jaar. Mijn eerste jaar als moeder, zo leuk en mooi en ook af en toe verwarrend. Gelukkig geen nare dingen meegemaakt op familie/relatie en werkgebied. 2010 wordt hopelijk weer ons jaar met ons nieuwe huisje wat gebouwd wordt, mijn ouders die naast ons komen te wonen, genieten van mijn dreumes, dan peutertje en wellicht nog een zwangerschap aan het eind van volgend jaar? We laten het allemaal maar gebeuren en genieten ervan. Ik wens iedereen hier alle gezondheid en liefde toe en dat de combinatie mag leiden tot een vruchtbaar 2010
Het jaar dat ik het als alleenstaande mama moest gaan doen. Dat de vader van mijn zoontje niets meer met hem te maken wilt hebben. Dat mijn zoontje 2 keer werd geopereerd. Dat een nieuwe relatie stuk liep. Dat ik de eerste verjaardag van mijn zoontje vierde. Dat ik een leuke nieuwe baan heb gevonden. Geen heel leuk jaar dus maar gelukkig ook veel leuke en goede dingen gebeurd dit jaar. Op naar 2010 dat het maar een super jaar voor mij en me zoontje mag worden hebben we wel verdient!!
een super jaar! We hebben een nieuwe varkensschuur gebouwd, nou ja mijn man dan Ik ben gestart met 2 opleidingen (visagie en hairstyliste) we hebben een nieuwe lieve hond het enige minpunt uit dit jaar was het overlijden van onze vorige hond, ze kreeg een baarmoederontsteking en met 3 dagen was ze weg Op naar 2010 en dat het een nog beter jaar mag worden!