Bewogen. Hele mooie momenten mee gemaakt met mijn man en zoontje. Helaas ook afscheid moeten nemen van mijn man zijn oma. Verder breuk met mijn familie, nieuwe vriendinnen gekregen. Weer contact met oude vriendinnen. Een positieve test. Mooie vooruitzichten en dromen... en helaas een heel bitter einde.
Het jaar waarin we net besloten hadden om voor een tweede kindje te gaan... Werd weer zwanger, op 12 maart had ik een positieve test In april werd ons kleine meisje alweer 1 In mei kregen we de sleutel van ons nieuwe huis Ook overleed toen onze grote rooie je-weet-wel Kater In juni zijn we verhuisd In november werden we opnieuw papa en mama Overlijdens dicht in de familie zijn ons bespaard gebleven. Op wat kleine ongemakken na was dit een geweldig jaar. Het jaar in met een kinderwens, het jaar uit met een kleine blerende (ssssssht, ga nou slapen, Eskil!) nieuwe baby. Wow! Wens iedereen een mooi 2010 en hoop voor iedereen met kinderwens dat ie snel zwanger is!
2009 was voor mij vooral de geboorte van onze prachtige 2de dochter!!! De grote stappen die onze eerste dochter vooruit doet (van peuter naar kleuter) en dit hopelijk voort gaat zetten komend jaar (gaat vanaf 4 jan naar groep 1 ) en verder weer een jaar met ups en downs in mn eigen leventje door verschillende depri klachten en hormonaal gedoe... maar dat vergeet ik liever. Het eerste wat ik noemde dát was 2009 toch écht... (vorig jaar rond deze tijd: "dit word ons jaar, een nieuw gezinslid mogen ontmoeten" & dit jaar "goh dat was 2009 alweer, wat is dát snel gegaan... ons kleine dametje al bijna weer 1......")
geen mooi jaar, Na mijn burn out/overspannenheid (tot schreeuwens aan toe bij mijn toen 1 jarige kleine ) tot eind 2008 dacht ik... dit aankomende jaar kan niet slechter gaan en dit gaat m helemaal worden!.. Oud op nieuw 2008/2009 keelangina met dik 40 koorts in bed en kon niks meer, dit heeft een week geduurt. Toen iedere maand een keelangina waar ik echt ziek van was, dus na 3x ben ik getest op pfeiffer en dit bleek ik te hebben.. Ben toen blijven werken, weliswaar 1 dag minder, maar toch hele dagen doorgebuffeld. Mijn man raakte zijn baan kwijt door de crisis en heeft snel een nieuwe baan gevonden, maar niet wat hij wil(de) helaas. Daarna kreeg ik mijn vaste plekje op het KDV, dus mijn eigen groep, wat een heerlijkheid! Maar helaas.. ik kreeg een blindedarmontsteking en volgens mijn werk de reden(en) dat ik terug gezet werd naar de invalpool En nu word ik eigenlijk aan het lijntje gehouden, ben al aan het solliciteren, maar nog geen succes. Hoewel ik heel graag dit werk wil blijven doen. Dus.. 2010... HERE WE COME !!!
Wat hebben sommige een heftig jaar achter de rug zeg....kan me voorstellen dat je dan ontzettend uitkijkt naar een nieuw en fris jaar....die nog beschreven is en waarin hopenlijk voor iedereen mooie dingen te wachten staan.... Ons jaar was uitstekend! Het begon goed met een positieve test in januari...een 2e kindje om ons gezinnetje compleet te maken. En ondanks dat de zwangerschap met tijden erg zwaar waren door lichamelijk problemen, genoot ik enorm van dat trappelende ventje daarbinnen In Oktober mochten we hem na lang wachten eindelijk vasthouden... Verder gezegend dat onze dierbaren ook het jaar goed en gezond zijn doorgekomen... Een maand geleden zelf weer een klein neefje mogen verwelkomen Dus hoop dat 2010 net zo'n mooi jaar gaat worden voor ons. Onze dochter begint in ieder geval dit jaar met grote gebeurtenissen, want ze wordt 4 en dus naar school. Iedere dag ben ik weer dankbaar voor het geluk wat ik heb en voor onze 2 prachtige en gezonde kindjes...... Wat zou ik graag willen dat iedereen dit mee mocht maken.
2009.. is vooral heel erg snel gegaan! Het jaar waarin wij onze kleine meid hebben gekregen, supergelukkig met haar zijn en ons eigenlijk heel snel hebben aangepast aan een ander levensritme... Het jaar ook dat de problemen van mijn man helaas nog steeds niet ten einde zijn... weer baan kwijt, weer thuis zitten, weer die vervelende ziekte die zijn leven zo moeilijk maakt... 5 januari afspraak voor nieuwe behandeling: wij kijken ernaar uit!! En verder... doe ik niet aan verwachtingen, ik ga zien wat het komende jaar gaat brengen en wens iedereen het allerbeste toe!
2009 was.....kl*te. Het jaar wat mijn vader in het ziekenhuis begon en waarin hij al snel naar het AMC naar de IC werd overgebracht, daar wekenlang heel slecht lag, met alle stress en verdriet wat dat opleverde...Uiteindelijk ging het in zoverre weer goed dat hij naar huis mocht, na een maand of 2 weer terug naar het AMC, weer opgenomen, amputatie van zijn ene been en na de 2e operatie van die amputatie is hij totaal onverwachts op 4 mei 2009 overleden. Op 52-jarige leeftijd. Dus nee, 2009 was geen fijn jaar wat dat betreft, veel stress, verdriet, zorgen voor en om mijn moeder..... Gelukkig toch in augustus in Turkije nog goed nieuws - een positieve zwangerschapstest, totale verrassing omdat het pas onze eerste ronde was. Dus op naar een gelukkig en bovenal gezond 2010 met hopelijk straks in april een wolk van een meisje!
2009 was voor mij erg bijzonder! Getrouwd op 29 mei, op een supermooie dag die we helemaal zelf in elkaar hadden gezet en alles naar wens verliep en toen in juli de sleutel van ons eerste echte koophuis gekregen... Nu op naar een vruchtbaar 2010 hoop ik!
Een goed en gelukkig jaar met als toppunt de geboorte van onze prachtige zoon, getrouwd in oktober, ons huisje helemaal af En met als dieptepunt het overlijden van mijn oma in februari.. verder gelukkig alle vrienden, familie en dierbaren nog om ons heen... Op naar 2010, hopend dat het in deze lijn verder gaat..
heb nog nooit zon slecht jaar gehad als 2009. 2010 begon ook al niet al te best.. voordeel daarvan is dat het alleen maar beter kan worden
Ik had graag al moeder willen zijn in 2009. Helaas heeft dat nog niet zo mogen zijn. Hopelijk mag het dit jaar dan echt gebeuren!
2009 was een jaar van ellende. Nu al ongeveer 5 jaar ellende...elk jaar denk je weer nu moet het toch eens goed komen maar het zal bij ons wel zo zijn...7 slechte jaren en dan pas 7 goede jaren dus nog ff volhouden....
Aan de ene kant een heftig jaar vanwege mijn man's herseninfarct. Hij heeft dit jaar geknokt om weer te kunnen lopen en enigzins de oude te worden. Hij heeft nog een lange weg te gaan, maar ik ben blij dat hij er nog is. En aan de andere kant een geweldig jaar omdat we de trotse ouders zijn geworden van een prachtzoon. Hopelijk wordt 2010 een mooi maar vooral gezond jaar.
2009 was hier een beweeglijk jaar.. Het begon met meteen drie begrafenissen binnen een maand. Dus hoop dat dit ons in 2010 kan worden bespaard. Het jaar waarin mijn vriend me ten huwelijk vroeg en we een nieuw huis kochten. Daarnaast ook nog aan een nieuwe baan begonnen die me ontzettend goed bevalt. Krijg over twee maanden te horen of dit wordt omgezet in een vast contract (Dus duimen maar!) 2009 is ook nog het jaar waarin we gestopt zijn met de pil. Eigenlijk een mooi jaar waarin ik erg goed in mijn vel heb gezeten! En eigenlijk wil ik wel verder op deze manier.. Ik hoop dat 2010 een mooi jaar mag worden..een jaar waarin we gaan trouwen, mijn baan hopelijk mag behouden en we beginnen met klussen voor ons 1e wondertje! Voor iedereen 'n prachtig 2010 gewenst!
2009 was voor mij een jaar met ups en downs..... De absolute up is onze zoon die me heeft doen verbazen hoe snel hij is uitgegroeid van 3 maanden oude baby tot een heuze dreumes! Hij is echt mijn grote geluk! De downs waren helaas ook aanwezig..... Een miskraam in juli, m'n eierstok verwijderd in augustus en weer een missed abortion begin december, gevolgd door een curretage. Ook op mijn man zijn werk zijn de nodige dingen voorgevallen die me niet in de koude kleren zijn gaan zitten, dus ja! Ik ben heel blij dat we nu aan een nieuw, fris jaar zijn begonnen! Laten we hopen dat 2010 een mooi jaar gaat worden!
2009 is voor mij een jaar geweest gevuld met ellende, het dieptepunt was dat na een ziektebed van 6 maanden mijn vader is komen te overlijden... Mis hem nog elke dag... onze dochter heeft in het zkh gelegen en mijn man loopt nu in het ziekenhuis.. maandag wordt uitgesloten of hij een tumor heeft ja of nee... dus om te zeggen dat dit de beste jaren van mijn leven zijn; nee, niet echt.... Hopelijk wordt het voor iedereen een mooi jaar. xxx
Het Jaar 2009 was voor mij en rotjaar Januari 2009; -Verloren een lieve oom -Een lieve vriend verloren aan een ongeluk Februari 2009: - Verloren mijn opa April 2009; -Verloren mijn lieve oma Verloren mijn lieve tante aan kanker Mei 2009; -trouwerij van me nicht gehad -Gestopt met de pil Juli 2009; -Verloren mijn oud oma Augustus; - Verloren mijn allerliefste vader Oftewel een rotjaar achter de rug met veel verdriet en te veel om te verwerken Hopelijk brengt 2010 ons meer geluk