Het jaar 2009 was voor mij....

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel Monkey.... ik ben zo bang.... maarja..

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah kan me voorstellen :(
    Ik ken de geschiedenis verder natuurlijk niet, maar de moed erin houden hoor!!!!
    Mijn duimen draaien voor jullie.

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Lief van je, wij geven de moed zeker niet op! (mijn man ziet dubbel en nu maken ze een scan van zijn hoofd en oogkas om tumoren uit te sluiten).

xxx

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

een vermoeiend jaar.

zijn in april van het buitenland terug naar nl verhuisd, hebben op campings, bungalowparken, vrienden, familie gewoond, nu in een huis wat veel te klein is voor ons gezin.
    maar eindelijk een lichtpuntje, 22 jan krijgen we de sleutel van een huis waar we de aankomende jaren kunnen blijven wonen!

verder ook vermoeiend door: zwangerschap, een erg actief dreumesje wat nu pas begint door te slapen (en nog steeds niet iedere nacht). relatie heeft veel downs gehad (maar nu gelukkig up is!) en er is gewoon erg veel gebeurt het afgelopen jaar.

niet heel gek dat ik nu 2010 begin in het ziekenhuis met strikte bedrust..

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Een mooi maar ook verdrietig jaar...

Mijn dochter is geboren en ik ben een vriend verloren...

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Een jaar van ups en downs. We begonnen het jaar met nog meer medische onderzoeken omdat zwanger worden niet wilde lukken. Toen op 2 mei beviel mijn beste vriendin van haar zoontje (waarvan ze in 1 keer zwanger was), wat voor ons leuk, maar ook ongelofelijk pijnlijk was. Toen zijn we eind mei verhuisd naar ons nieuwbouwhuis, wat natuurlijk erg leuk, maar ook weer pijnlijk omdat we er bij het tekenen in 2007 vanuit waren gegaan dat we er met zijn drietjes in zouden gaan. Daarna kreeg mijn man een burnout, door gezeur op zijn werk en veel tegenslagen bij het aanleggen van de badkamer etc in het huis. Ook niet leuk dus.

In juli beviel mijn andere beste vriendin van een zoontje, en daarmee waren wij in onze vriendengroep ineens de eersten met een kinderwens en de laatste met een kind... Ook weer ongelofelijk pijnlijk dus... Daar ben ik zo van slag van geweest dat ik op mijn werk in tranen ben uitgebarsten en zelfs een paar daagjes ben thuis geweest om het te verwerken.

Toen, dinsdagochtend 4 augustus..... testte ik ineens positief!! Zomaar, een maand voor de kijkoperatie en na 30 rondes!!! En sindsdien zijn er ook geen nare dingen meer gebeurd. Ik geniet van het zwanger zijn en sta er versteld van hoe snel het allemaal gaat!

Bovendien stond 2009 in het teken van verhuizingen. In februari mijn broer, wij in mei en afgelopen september is mijn zus gaan samenwonen met haar vriend en hebben ook zij een nieuwbouwwoning gekocht bij ons in de wijk! Dus volgend jaar mogen we nog een keer met alle spullen gaan slepen. ;)

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    2009 was een heerlijk jaar....na de elende van 2008 was dit wel welkom...

In maart getrouwd met mijn lieve mannetje, waar ik nu al weer bijna 11 jaar mee samen ben....Toen heerlijk op huwelijksreis naar mexico.

Daarna in juli gestopt met de pil en op 09-09-09 teste ik al postief....Nu dus heerlijk zwanger (nergens last van behalve dat ik vrij erge bekken klachten heb)

Dus ik sluit dit jaar supper af, en hoop nog even zo door te gaan. Zo dat ik in mei een gezonde baby op de wereld mag zetten...

Iedereen veel geluk in 2010!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

voor mij was het het meest intense jaar ever. Ik ben afgestudeerd, we hebben een huis gekocht en een kind gekregen. Vorig jaar was ik nog student, nu een werkende moeder.

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.617
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    He tbegon fantastisch maar is geindigd in een nachtmerrie.Ik hoop dati ks nel wakker wordt!!!

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Kerst 2007 teste ik positief dus ik kan wel zeggen dat 2009 prachtig begon. Langzaam maar zeker veranderde het echter......

2009 was het jaar dat ik onze prachtige zoon op de wereld zette maar ook het jaar dat zijn vader, van wie ik dacht dat hij de liefde van mijn leven was, na 15 jaar te kennen heeft gegeven niet meer verder te willen met mij.

2010 begint dus zwaar maar eindigt hopelijk weer positief.......

Deel Deze Pagina