Op welke sites zitten jullie nog meer dagelijks dan alleen zwangerschapspagina. Ik zit elke dag wel even op hyves (maar vind ik niet zo'n leuke site, maar kijk toch altijd even of ik berichten heb), nu.nl en ml75. En jullie?
Ehm, sowieso hyves en hotmail. Voor de rest surf ik een beetje rond, maar kan niet zeggen dat ik behalve ZP nog een vaste site heb.
Zp, hyves, hotmail, AD.. dagelijks. Ik heb wel eens gezocht naar een vergelijkbaar forum, maar heb het niet gevonden.
ZP, hyves, hotmail (als ik mail heb, dat zie ik aan het envelopje bij msn messenger), telegraaf, nos, you tube (niet elke dag), regionale (112) sites, google.
hyves.nl , fok.nl , nu.nl , zwangerschapspagina natuurlijk en voor kleding te kijken vaak www.coccinelle.nl
Deze site natuurlijk, gmail.com, elsevier.nl, geenstijl.nl, rabobank.nl, zenhabits.net, mnmlist.com, youtube.com (filmpjes kijken met Lena), hetvrijevolk.com, weburbanist.com, failblog.org (en bijbehorende sites als lolcats), everydayminimalist.com en voor de creatievelingen (wannabe's, in mijn geval) howaboutorange.blogspot.com. Jep, veel tijd om te surfen
ehhh... ik zit hier en op een k3 forum voor in de gaten te houden wanneer de concerten zijn. op twitter maar niet echt heel vaak. Hotmail google,gmail,hyves,youtube,marktplaats,rabobank. Dat was het eigenlijk dat zijn de vaste favorieten