Geen idee of er hier dames zijn die er naar kijken, maar ik vind het zo’n gezellig programma . Dus dacht: wie weet zijn er meer liefhebbers en maak een topic aan!
Super leuke aflevering, wat een goede bakkers zitten erbij. Ik vind Lynn wel echt bijdehand met continue een weerwoord.
Haha, inderdaad, en je merkt dat Robèrt daar ook echt een beetje allergisch voor is, voor dat bijdehandte gedoe. Dan wordt hij alleen maar strenger Heerlijk programma, zo lekker kneuterig, ik houd ervan! Zeinab is mijn favoriet.
Ik zou het commentaar van Robert echt ter harte nemen. Heel kundig man. Heb al verschillende cursussen bij hem gevolgd. Geweldig!
Jaaa, wij kijken ook, altijd met wat zelfgemaakt gebak erbij Mijn favoriet is ook Zeinab. Lynn mag van mij vertrekken. Ik vind haar echt heel stom Begon al toen ze vertelde hoe haar slagroom nooit mislukte omdat ze altijd de de kom ontvette, omdat vet ervoor zorgt dat het dan minder stijf wordt. Wat gewoon nergens op slaat (ze was waarschijnlijk in de war met eiwit). Maar goed, daar kan ik al slecht tegen, zeker als je bij de laatste 10 van HHB zit En daarna dat eigenwijze gedoe en anderen beschuldigen van jatten, heel onsympathiek Ik blijf trouwens de juryleden en André samen zo leuk vinden.
Wij kijken er ook graag naar. Leuke aflevering, leuke opdrachten. Heel internet staat vol over Lynn, ze kwam ook niet heel aardig over. En inderdaad tegen Robert ingaan dat doe je niet.
Vooral als ze eerder al laat blijken juist geen kennis van zaken te hebben Ik heb net even gegoogled, maar zie inderdaad behoorlijk vernietigende artikelen, en twitter is natuurlijk helemaal keihard https://www.linda.nl/nieuws/entertainment/heel-holland-bakt-van-vet-wordt-hij-niet-stijf/ Dat vind ik dan ook wel weer ver gaan. Misschien kan ze inderdaad gewoon niet goed omgaan met kritiek of weet ze zich niet zo goed houding te geven voor de camera’s waardoor ze onsympathiek en betweterig overkomt, maar dat afbranden in de media tegenwoordig gaat ook wel ver.
Jaaa heel blij dat HHB weer is begonnen Zulke mooie kunstwerken gezien en dat al in de eerste aflevering! Zeinab is echt heel goed maar ik vind Marieke ook goed en de kapster (even haar naam kwijt). Denk dat Tom en Lynn niet lang meer blijven hangen. Ja, Lynn was wel vervelend. Snap niet dat je zo betweterig doet maar goed.
Moet het terug kijken. Dus even naar beneden gescrolled. Mijn vriend vind het zelfs leuk. Vooral de "wanneer ga jij dat eens maken" en is al zo lang geleden dat je iets lekkers voor mij hebt gemaakt. 2 weken geleden een doodgewone blondie. Maar hij lust mijn avocado brownies, wortel/sinasappel cake, muesli repen, en bananenbrood niet wat dat zit haast geen suiker in. Alles waar een kilo suiker in gaat is wel lekker
Ik ga ze ook kijken! Straks aan dochter vragen of ze samen wil kijken of niet (ik heb flinke concurrentie in de keuken laatste jaar)
Heerlijke TV, gewoon ff lekker wegkijken.... Mooie wisselwerking tussen Andre en jury! Gisteren trouwens wel in slaap gevallen, dus moet nog ff terug kijken.....
Ja heerlijke tv om te kijken en die Lynn is inderdaad wel een bijdehante. Ik kan daar nooit zo goed tegen. Ahh joh misschien zijn het de hormonen van de zwangerschap en denkt ze later ook wanneer ze dit terugkijkt van wow dit had ik beter niet kunnen zeggen. Ik heb ieder geval geen sympathie voor haar. Verder weer heerlijk genieten op de zaterdag en wat is het niveau hoog dit seizoen. Die jurk gemaakt van madeleines door Zeinab, zo knap
Lynn vind ik ook niet zo sympathiek, maar ik vind wat er allemaal over haar gezegd en geschreven wordt wel echt te ver gaan.. Zo dramatisch was het nou ook weer niet.
Ik heb de opdracht hier zaterdag roze koeken te gaan bakken Ik maak sowieso vrijwel elke zaterdag iets voor in de avond. Ik vind dat ik het niet slecht doe, maar mijn niveau is bij lange na niet zo hoog als die van de deelnemers. Ik leer er echt veel van. Mijn gezin is al heel blij met mijn eigen niveau.
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar de roze koeken en ga ze zeker uitproberen. Wij kijken altijd samen, dochter en ik. Heel leuk.
Ik vind mijn roze koeken ook prima te doen maar niet zo mooi als ik weleens op tv of bij Rutger zie. Één keer waren ze echt helemaal niet mooi en toen heb ik er mijn roze koek cheesecake van gemaakt Dienden ze toch een doel, al dan niet verkruimeld