Beste dames, Gister ben ik bij de HA geweest voor een inwendig onderzoek... De ha heeft met haar vinger in mn vagina en drukkend op mn eierstokken (op mn buik) mijn baarmoeder gevoeld.... wat deed/doet dat pijn zeg. Ik werd daarna helemaal misselijk van de pijn... heb nou nog last van 1 van mn eierstokken... iemand hier ook ervaring mee? ...na al dat gevoel blijkt mijn baarmoeder naar achter te liggen.... de ha zei dat de baarmoeder 9 van de 10 keer naar voren ligt en bij een enkele vrouw naar achter.... en dat het geen kwaad kan.... iemand hier ooit mee te maken gehad en kan je mij daar meer over vertellen.... kan namelijk niet zo makkelijk zwanger worden naar mijn idee... alvast bedankt !
volgens de gyn. zou mijn baarmoeder ook achterliggen maar ben heel snel zwanger geraakt (2.ronde!) dus of het daarmee te maken heeft weet ik niet. verder heb ik er niet naar gevraagd wat dat dat inhield (stom) alleen was ik iets te nerveus en heb (bijna) niets gevraagd wat ik zou vragen. volgende week ga ik weer en kan ik het wel voor je- en natuurlijk voormezelf vragen ben er ook nieuwsgierig naar wil ik je wel op de hoogte stellen gr. nisa
Ik heb ook een gekantelde baarmoeder...maar daar hoefde ik niet zo'n naar onderzoek voor te ondergaan! Ik kreeg (was toen zwanger) een inwendige echo waarop dat te zien is! Maar het kan idd geen kwaad!