Na jaren in 't buitenland gewoond te hebben met mn ouders ( Centraal Afrika, Azie, Midden Oosten ) ben ik van hun kant wel gewend dat er altijd noodvoorraad in huis is. Komt nog enorm goed van pas ook want in al die jaren hebben ze 't al wel 2x serieus nodig gehad; 1x een evacuatie wegens burgeroorlog in Centraal Afrika en 1x een evacuatie wegens cycloon in Midden Oosten
Mijn vriend had het er maanden geleden al over toen het nog winter was zeg maar. Toen maakten ze er ook reclame voor. Ik vind het ook best wel onzin...Maarrrr aan de andere kant sommige dingen heb je niet in huis, zoals een dat spul wat ze gebruiken als je onderkoelt bent (van dat folie) en dat zit wel in dat grote pakket... Misschien dat wij hem ooit nog aanschaffen. Maar voor nu nee...
Ah sure, wat jij wil. Je kunt er wel grappig over doen, maar ik denk niet dat je het zo grappig vindt als het echt gebeurt Ik ben blij dat ik mijn zoontjes straks een goede warmhouddeken kan aanbieden.
toen ik nog geen kinderen had was ik er ook erg laconiek over maar sinds ik een kind heb ga je er toch meer over nadenken je wilt je kindje toch beschermen he..
Ik heb meerdere malen grote overstromingen mee gemaakt! Wellicht geen waternoodramp, maar ook grote overstromingen waren geen pretje. En dan niet één waarbij de putdeksels vol waren, nee waarbij de IJssel overstroomde.. Ik ben niet iemand die snel in paniek is, ook met "normale" huishoudelijke spullen kun je creatief genoeg zijn, om te zorgen dat je het overleefd.
*proest* Hier ook geen noodpakket in huis .. we leven niet meer in het stenen tijdperk, tegenwoordig hebben de meeste gezinnen toch standaard zulke dingen in huis zoals bv Aanstekers, pleisters, kaarsen extra drinkenn etc etc .. Vind het een beetje overdreven maar goed ieder zijn ding
Ik heb er nog niet 1 maar ik ga hem zeker samenstellen. Ik zie het nut er zeker van in. Je weet het gewoon nooit.
Tis wel anders dan zo'n warmhouddeken...dat moet ik toegeven. Die is van soort folie. Als er overstroming is en je lekkere dekentje is zeiknat, dan heb ik er niks meer aan... Goh weer iets voor in het 'pakket' wat mijn kerel wil: een warmhouddeken..en laat ik die nou in de ehbo trommel hebben! *proest*
Nu je het zegt, volgens mij heb ik die ook in mijn koffertje zitten! Ha, ben ik toch voorbereid op een waternoodramp!!