Heb maar een nieuw topic geopend voor ons want zag dat de oude ineens gesloten was. Hier dadelijk naar het cb voor Evi haar tweede prikjes. Volgens mij zit ze in haar 12 weken sprong. Gisteren niet willen slapen, veel huilen en bij mama willen zijn en vannacht ook een paar keer huilend wakker terwijl ze al weken door slaapt.
Zo, hier gaat het redelijk, alleen mevrouw weigert nog te drinken, dus ze gaan overleggen wat te doen.. misschien dat ze vanavond en vannacht niks meer via sonde gaat krijgen, zodat ze ff hongert...
goedemorgen, Er is een nwe regel dat er max 1000 reacties in een topic mogen zitten, dus vandaar een slotje.
@Wapa..wat goed dat je meisje even van t zuurstof af is geweest! Ga zo door Larissa!! Hoop dat jij een beetje hebt kunnen slapen. @Aruna, heeft ze nog lekker liggen babbelen tegen papa of mochten jullie ook wel even slapen? @Dropfruit, lijkt me wel zwaar zo laat werken steeds. Wat doe je in de horeca? Ik blijf t een leuke branche vinden, het liefst zou ik een eigen restaurant willen beginnen maar ja die avond uren.... Dan zie ik Patrick echt nooit meer. @Luna....haha gezellig he, alles om jou te plezieren @WEndela... goed dat je de gyn hebt gebeld @Joenka & Danjo, succes bij het CB
@goede nachten...Een goede nacht bij ons is altijd 1x eruit rond 2 a 3 uur en dan rond 7 uur weer. Kan dat komen doordat ik bv geef?
Zo, nu was ik heel even de weg kwijt met ineens tig topics hahaha....vind het trouwens ongelovelijk ruk dat er dingen gaan verdwijnen! Snap ook niet dat ze t zo willen gaan doen en hoop dat ze een oplossing vinden...... @KK, wat een lieve foto! Lag gisteravond in bed ineens het volgende te bedenken: Een jaar geleden had ik de eerste voorzichtige positieve test in handen haha
Ja mooi he Wen, ik zei gisteren tegen P. dat een deze dagen vorig jaar Boaz is 'gemaakt'... heel bijzonder vind ik dat.
Hej wat jammer van het slotje zeg!! Wat veranderd er nog meer dan? Wendelaa: Ooh wat gaat de tijd dan snel he! 5 febr had ik de eerste positieve test. Straks zal het eerste oktober 2010 topic weer worden geopend! Wat raar zeg.. Kk: Ach wat een droppie! Lekker de sterrendroom mee in bed! Blij ei: Ik heb geen idee, sorry! mvj: Succes met de prikjes!!
@ slapen: de nacht begon niet echt goed, ze werd na een uurtje steeds terug wakker .. gaf gewoon tutje weer en dan sliep ze weer een uurtje verder na de derde maal heb ik haar dan bij me genomen in bed en toen sliep ze tot kwart voor 9 deze morgen!! denk dat het gewoon door de tandjes komt anders slaapt ze steeds heel de nacht door en ja, papa heeft natuurlijk weer niks gehoord als die slaapt mag er een bom ontploffen hihi kon wel even niet volgen deze morgen.. ineens was er een deel 2, zijn we dan zo erg dat er al een vervolg komt? haha @kk: hopelijk gaat het drinken straks wat beter he maar ze ligt daar toch lekker te slapen hoor @ wendelaa: ja idd!! tlijkt precies nog gisteren dat ik die test vasthad
Ooh dat forum is er dus al.. Wat ben ik ook een emo muts. Moest gewoon even een traantje wegpinken. Wat gaat de tijd dan soms in 1 keer super snel he!!!
Aruna: Aah! Haha! Hoe merk je dat ze tandjes krijgt? Zie je ook al echt wat? En tuurlijk, de papa's horen zogenaamt nooit wat! Reclame: OOOH ik irrieteer met kapot aan die reclame van: postal gold. Wat een neppe kop, en wat een irritante stem! bah!
Blij ei, wat heb je leuke foto's van Boaz op je hyves! Wat een lekkerding. & Ogen om in te verdrinken! Babyzwemmen: Wat doen jullie de kleintjes aan bij babyzwemmen? Alleen een zwembroekje of een zwemluier? Wij gaan zaterdagochtend, heb dr zin in!
Zo hier is trotse mama weer haha. Madame is 700 gram gegroeid en 1,5 cm vanaf terugvallende geboortegewocht ligt ze kwa groei boven de lijntjes dus perfect. kwa doen en laten verbazen ze zich wel over dr en euh buikligging thuis is het ruk daar gaat madame laten zien hoe goed ze is ( ja zeg al weken tegen papa ga jij nou maar sparen voor de toneelschool hihi) Slapen de arts hier zegt dus dat echt de max 10 uur doorslapen is en liever 9 uur dit dus ivm bloedsuiker spiegel. rijstebloem jawel daar komt ie , Hm vraagje nu we het over slapen hebben naomi speelt veel met de fles en slaapt zo goed ( lang) dat toch mijn vraag is mag ze rijstebloem ( haar reactie gadver ) oke hoezo gadver?????? Ze zegt rijstebloem voeg geen waarde toe in de voeding je kan het geven als je kindje onder de lijnen liggen maar lekker is het echt niet. Ik ga je nu stiekem zeggen start over een week of 2 gewoon met fruit en groentes gewoon een klein beetje ( dan weet je zeker dat de darmpjes goed zijn nu zit ik net op die grens) En een tip pureer het lekker zelf okee. Maar goed ze zei wel ik weerhou je niet van rijstebloem als jou gevoel echt zegt van ik wil het moet je het doen maar start met 1 lepel....................zucht nu begint de twijvel toe te slaan haha
leonie ik zou alleen voor een badpakje/broekje gaan en niet voor een luier maar goed haha. Ik weet niet of Tara een beetje vaste poep tijden heeft?
@danjo: inderdaad even kijken voor de prikjes! En wat lief het duimen! @baby: ik denk ook dat dat het is hoor, want in totaal gaf ik of 4x230 (210/7) = 920 of nu 5x200 (waarvan ze er steeds 10/20 cc laat staan) = ook ongeveer 900 nogwat. Dus qua hoeveelheid maakt het niets uit, ik denk ook dat zij meer van de vaker kleine beetjes is. Dus het wordt weer gewoon wakker maken vanaf nu overdag. @MvJ: succes met het sprongetje @Knuffelkonijn: goed om te horen dat het redelijk gaat! Ze ziet er zo wel heel lief uit! @ei: kan denk ik best doordat je nog bv geeft! @nieuwe topics: ik vind het ook jammer dat er dingen gaan verdwijnen! @jaar geleden: voor ons is het zaterdag een jaar geleden dat wij positief testten! D'r is ook alweer een nieuwe oktobermama 2010 topic, gek he, vorig jaar waren wij zo blij hihi
o Danjo, je bent alweer terug hihi! Daar mag je zeker trots op zijn! En ik snap dat je twijfelt over de voeding!