Pppffff. Moet even mijn gevoelens en mijn verhaal kwijt. Het begon een week of drie geleden. Mijn man klaagde over oorpijn en last van de keel. Dus naar de huisarts. Helaas niet de eigen arts maar een ander. We vinden die dokter beide niet fijn maar bij gebrek aan iemand anders toch heengegaan. Daar werd er in de keel gekeken en er zat een klein blaasje/plekje in de keel. Dat straalde uit naar het oor. Manlief kreeg een keelspoeling mee naar huis en hij moest paracetamol slikken. Dit dus een week gedaan. Maar hij had het idee dat het erger werd. Dus weer naar de huisarts en weer diezelfde vent. Weer gekeken en de plek was groter geworden. Dus nu een extra kuurtje erbij. Samen met de keelspoeling. Dit iedere dag zoals recept gebruikt. Gisteravond ging het echter slechter. Hij zwalkte een beetje en hij was niet lekker. Dus vanochtend de huisartsenpost gebeld en alles uitgelegd. We mochten komen en we waren al snel aan de beurt. De dokter keek in de keel en constateerde inderdaad twee plekjes zo groot als een twee euromunt. Hij begon vragen te stellen over kanker in de familie en noem maar op. Werd er meteen onrustig van. Hij zei dat het geen ontsteking is want alle antibiotica slaat niet aan. En toen noemde hij dus het K woord. De grond wordt meteen onder je voeten vandaan geslagen. Hij belde meteen kno op en we moeten ons morgen al meteen melden. Pppffff. Net alles een beetje in een rustig vaarwater. De kindjes doen het goed. En alles loopt nu eindelijk lekker. We zijn ontzettend bang voor wat er komen gaat!! We moeten morgen afwachten. Beide hebben we ons werk afgezegt voor aankomende week en ook voor de kindjes is vanalles geregeld. Hoe gaan we dit in godsnaam behappen?? We zijn ontzet, verdrietig maar vooral bang!
Het zou niet mogen gebeuren! Ik wens jullie heel veel kracht, sterkte en liefde voor de komende periode.
Dat lijkt me ontzettend eng.. Bij mijn oma wordt nu gedacht aan nierkanker en dat vind ik al verschrikkelijk, gewoon het idee. Maar als het je man betreft.. Jeetje ik weet niet wat ik zou doen. Het ergste is waarschijnlijk nog het afwachten.. Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte de komende tijd. Misschien voorbarig, maar een vriend van ons had ook kanker achter zijn neus zeg maar. Hij is hier helemaal goed uitgekomen, hij moet alleen altijd een glas water bij het eten ivm zijn speekselklieren.
Meid, ik wens jou en je man ongelofelijk veel sterkte de komende periode! Het zou niemand mogen overkomen!
Pfff wat heftig. Ik duim dat het niet de rotziekte met de k blijkt te zijn maar iets anders hopelijk onschuldigs. Veel sterkte!