Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen voor deze onzekere tijd... Lijkt me echt verschrikkelijk
Pffff wat een angsten doorstaan jullie en wat een onzekerheid zeg! Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe.
Succes morgen en sterkte. Duim dat het vals alarm is en gewoon iets onschuldigs wat makkelijk te behandelen is
Aller eerst wat zullen jullie verschrikkelijk geschrokken zijn! Heel veel sterkte. Tevens wil ik toch dit nog even kwijt. Meid bij de HAP heeft een dokter gekeken en het K woord genoemd. Dit betekend uiteraard niet dat je man dit ook gelijk heeft. Maar je schrikt je natuurlijk helemaal lam logisch! Maar wacht eerst alle onderzoeken af voor je gelijk van K uit gaat.. Straks zit je helemaal in de stress om misschien niks. Heeel heel veel sterkte alvast met de achtbaan waar jullie in terecht komen!
Ik zou inderdaad eerst de onderzoeken afwachten. Het is pas zeker na verschillende onderzoeken en een bioptie. Grote kans dat het iets onschuldigs is en je voor niks in de stress schiet. Probeer het van je af te zetten, hoe moeilijk dat nu ook is. Zo op het eerste gezicht kun je niet zien of het wel of niet zo is. Ik vind het ook een vreemde opmerking van een arts, hij had het niet zo tactloos moeten brengen. Logisch dat je in de stress schiet. Heel veel sterkte & succes, ik hoop dat het om iets onschuldigs gaat.
Wat verschrikkelijk.. Ik weet eigenlijk niet wat te zeggen. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen voor jou en je gezin. En ik hoop dat jullie hier sterk uit komen! Liefs