Hallo Nooit verwacht van zwanger en kids zwangerschapstesten dat hij zou knallen. Bleef steeds vaag, maar het kan dus wel. Het streepje dat je zwanger bent kwam ook eerder dan de controlestreep. Hier de foto. Hoop dat ik vandaag weer bloed mag prikken op HCG.
Mijn HCG was afgelopen donderdag 10 mei 130 En vanochtend 15 mei was mijn HCG 1407. Ze gaat nog wel even overleggen met de gyn. Het stijgt in het begin wel snel dit is wel heel snel. De vorige zwangerschap verdubbelde het dubbel en waren het er 2. Helaas ben ik 1 van de 2 verloren. Pffffff erg spannend allemaal ben wel blij.
Ilja, dat is een mooie stijging. Ik ben benieuwd of het dan misschien toch 2 zijn. Gaan ze nu nog een keer op hcg prikken of is het nu wachten tot de echo?
wauw, dat is echt een flinke stijging meid wanneer mag je voor een echo? normaal verdubbeld het om de 2-3 dagen en zou hij nu van 130 maar 260 gestegen moeten zijn en van 260 naar 520 vandaag of morgen de 16e ben benieuwd of het er misschien wel 2 zijn, maar als je echt 4w5d bent komt het aardig overeen en is het niet teveel
Ik moet nu wachten op de echo. Alles ziet er erg mooi uit. Ze zei het past helemaal bij de zwangerschaps duur waarin ik nu zit. Spannend hoop dat de weken om vliegen. Bedankt voor het voorbeeld van HCG erg leuk om te zien.