het kan echt niks voelen voor je nod!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door puck1234, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik was er echt heilig van overtuigd dat ik mijn lichaam kon en dat ik het wel zou merken als ik zwanger zou zijn.

ik had een IUI gehad wis dus precies waneer mijn ei was en waneer de vermoedelijke innesteldag enz.... en ik speurde de hele dag af naar kwaaltjes.
    maar er kwam niks
    tot een paar dagen voor mijn nod had ik 1 drup bruin/creme verlies
    ik dacht kkkkkk daar gaan we weer en zat echt in een dip maar het zette niet door.

dames geloof me het kan dus echt.
    laat je dus niet gek maken

groetjes puck

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Inderdaad! Kwaaltjes bij geen zwangerschap en kwaaltjesloosheid bij een zwangerschap, er valt geen peil op te trekken! Lekker afwachten op die mooie testen dus :)

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Gefeliciteerd meid ! :)

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Idd... bij mij was het een vaag gevoel dat er iets 'anders' was, maar de echte symptomen? Echt pas vanaf dat ik 6 wk was misselijk, en met 5wk moe en duizelig. Wel op NOD een dikke test, lang niet elk lijf reageert dus meteen met verschijnselen op de eerste opbouw van hCG hoor!

enneh puck... GEFELICITEERD MEID!!!

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    gefeliciteerd!!!

6. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    mijn nod is over 9 dagen voel ook niks normaal gevoeligere borsten.. het enige wat me opvalt is dat de dieren me vaker opzoeken
    oja en vandaag zou bij mn korste cyclus vandaag mijn nod zijn dag 29 en ben licht misselijk maar omdat ik ook een cylus gehad heb van 38 dagen wacht ik maar op de langste

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    succes Danielle nog 9 dagen in spannig zitten!

groetjes puck

8. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    zeker spannend en lees dit!!

een heel positief ding wat mij wel een heeel goed gevoel geeft is dat mijn schoonvader.. die zwangeren meteen opmerkt wel echt iets aan me ziet hij vondt mn borsten groter lijken meer zei hij nog niet...en de hond van mijn schoonouders is geen schoothond en merkte vorige keer ook bij mij wat op en vandaag jawel hoor ook hij kroop bij mij op schoot!!
    idd vooral omdat ik eerder een cyclus van 38 gehad heb kan het goed zijn dat de test nu nog niet positief kon aangeven.

normaal heb ik echt voor mn ongi dat ik valalles voel, nu hellemaal niets zelfs geen gevoellige borsten

mijn moeder had ook nergens last van.
    ik wacht dus nog lekker tot de 20e met een volgende test,want ik kan er niets aan doen mn gevoel zegt echt dat er iets in mij bezig is. schoonmoeder had ook echt dat gevoel ivm hun hond die komt serieus echt nooit bij me liggen en vandaag wel 4 keer op schoot gehad

nog ff spannend dus ondanks de negatieve test op dag 29

9. Maia

Maia Niet meer actief

bij mij ook helemaal geen symptomen hoor, die begonnen pas enkele dagen nadat ik positief testte (en toen was het meteen heel heftig :()

10. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    pff das idd ook niet lekker dat je het dan dubbel zo hard kreeg.
    hier vandaag veel slijm verlies voelde het wat lopen dik en wit.
    en paar keer lichte steken op plek baarmoeder maar lijkt niet op ongipijn

11. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Eh... je schoonvader vond je borsten groter lijken? :( Mmm ik weet niet hoe ik zou reageren als mijn schoonvader zoiets tegen mij zou zeggen maar ik denk dat ik hééél verbaasd zou staan kijken.

12. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    voor jullie klinkt dit idd heel erg stom...
    nja weet niet hoe ik het kan uitleggen iig heeft het met niks geks te maken voor er rare dingen gedacht worden haha

13. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hihi ja dat is denk ik voor iedereen weer anders... Bij ons zou dat echt ondenkbaar zijn!

14. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    danielle mijn vader zei vroeg vorige week ook aan mij of mijn borsten waren gegroeid ik stond raar te kijken omdat mijn vader dat zei!!! ik lachte toen en zei dat het aan het truitje lag wat ik toen aan had! mijn zus moest er ook om lachen die stond er bij!
    ik weet niet of hij het nu gezien heeft dat ik zwanger ben dat zou wel heel opmerkelijk zijn voor dat ik het zelf wist.
    ik wist toen nog niet dat ik zwanger was.

dus het kan allemaal

succes

15. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    goirle(tilburg)
    dankje!! nja mijn schoonpa bedoeld het ook niet gek hij zei meer van vindt wel lijken of je borsten groter zijn geworden...
    en ik ken mn schoonpa heel goed die is totaal niet dat hij daar altijd naar kijkt mij hij herkent zwangere vrouwen..en hij vondt dat ik een blij gezicht had al een tijdje
    nja we zien wel

16. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd :)

waar ik nieuwsgierig naar ben... de vorige keer was ik bij de eerste ronde zwanger en niet lang na de eisprong voelde ik al vanalles: rare steekjes in mijn buik, menstruatiekrampen (veel te vroeg), pijn in mijn borsten. nu zitten we in de eerste ronde voor een tweede kindje en ik voel helemaal niets... vraag me af, zou ik me bij een tweede zwangerschap hetzelfde voelen voor de NOD als bij de eerste? of zou er nog een kans zijn dat ik zwanger ben ondanks dat ik helemaal niets voel?

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    die kans zit er dus echt in ik voelde ook niks!
    spannend en succes

18. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    gefeliciteerd :D

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    babet en.........................?

ik voel nog steeds niks alleen andere smaak!
    nog 8 dagen voor de eerste echo!

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.962
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik voelde ook helemaal niks. Hoewel ik toen ik postitief testte wel dacht dat ik al een paar dagen een beetje misselijk was. Maar ja; wat zegt dat nou? Dat heb ik wel vaker.

Proficiat in ieder geval!

Deel Deze Pagina