Hoi meiden! Even een opbeurend bericht voor meiden met een lange cyclus zonder oorzaak. Ik heb vanaf mijn 13e al super lange cycli. Dan moet je denken aan 8, 10 of 12 weken. Ik ben nu bijna 25 en tot mijn verbazing wordt mijn cyclus steeds korter. ik ben een jaar geleden een poosje met de pil gestopt en toen had ik cycli van 9 en 11 weken. Een half jaar aan de nuvaring geweest en nu definitef gestopt. En jawel.. mijn cyclus ging van 56 dagen naar 41 dagen (2 wk eraf) en nu heb ik op dag 15 al mijn eisprong gehad dus ws. een cyclus van 29 dagen. Het kan dus echt zomaar vanzelf over gaan als je ouder wordt!
o ja, ik ben maar 2 jaar aan de pil geweest tussen m'n 21e en 23e. Na het stoppen met de pil heb ik in een half jaar maar 3 cycli gehad, die van 9 en 11 weken en eentje die is beeindigd met Provera omdat er dus helemaal niks op gang kwam. Voor alle duidelijkheid, ik ben onderzocht toen en ik heb dus geen pcos o.i.d maar een verlengde cyclus. Maar goed, nu opeens niet meer dus! Ben er dolblij mee! Nu maar hopen dat ik niet al te vaak meer ongesteld wordt!
Super! Dan worden de baby-kansen wel veel groter! Gefeliciteerd dan maar, en hopen dat je deze maand helemaal niet ongesteld wordt
wauw dat is idd super! hopelijk krijgen jullie gauw goed nieuws Ik ben twee jaar geleden ook een tijdje gestopt met de pil. Mijn eerste ronde was 45dagen, de volgende heb ik posi getest op dag 55 :s (werd wel miskraam) Lange cycli zijn echt hatelijk Maar er is dus hoop!