Mag ik jullie mening vragen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mijnhumpie, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Om het zo kort mogelijk te houden, hierbij de "feiten":

16 nov. eisprong gehad (bevestigd door posi ovutest).

In deze tussentijd veel vage klachtjes, onder meer misselijk, snel geïrriteerd, zere borsten, me niet lekker/anders in m'n vel voelen en als klap op de vuurpijl een fikse schimmelinfectie :x (zwangerschaps klacht?). Ook een ontstoken brandwond die eigenlijk reuze meeviel en toch is gaan ontsteken. Mijn lichaam reageert anders merk ik, heftiger. Dat heb ik nog nooit gehad.

Ik zit nu twee dagen voor mijn NOD en heb net een OVUtest gedaan. Heb geen zwangerschapstest in huis en nog wel een scala aan ovutesten, dus ik dacht: ik doe eens gek ;). Nu was die BIJNA positief (heel ietsje lichter als de controle streep). Ik weet dat ik hier geen conclusies uit mag/kan trekken hoor, maar gezien alles wat ik voel/ervaar, groeit mijn hoop op een zwangerschap toch ietsje...

Hoe schatten jullie mijn kansen in? En anders kunnen jullie mij misschien even down to earth laten blijven, want ik wil/durf nog niet op te stijgen...;)

Ik ga vanmiddag een zw.test kopen en morgenvroeg testen. Denk ik.
    En sorry dat het meer een verhaal is geworden i.p.v. "feiten"... :) :)

2. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Spannend!!! :D De dingen die je verteld lijken op zwangerschapskwaaltjes maar het kunnen ook heel goed klachten zijn die je voor je ongi kunt krijgen...helaas is er vaak geen pijl om te trekken en kan je lichaam je goed voor de gek houden... Maar!! Het zou dus ook heeel goed kunnen zijn dat je hartstikke zwanger bent, want er zijn ook een aantal opvallende dingen bij je klachten/symtomen die je zelf niet herkent en je hebt ook een positieve ovutest (ookal mag je daar niet vanuit gaan natuurlijk)!! Heel veel succes en ben benieuwd!! Ik ga voor je duimen!! :D

3. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    De kans is aanwezig, maar een ovulatietest is niet betrouwbaar om te zeggen of je zwanger bent. Ik heb nl mijn hele cyclus door positieve ovulatie testen en ik ben niet zwanger helaas. Ik hoop voor je dat je morgenochtend een positieve test hebt!

4. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ik hoop ook dat ik een positieve test mag krijgen, maar durf er niet op te hopen. Bij mijn dochter was ik in de 1e ronde zwanger, kan me niet voorstellen dat dat nu weer het geval zal zijn. Zal wel heeeeeeel toevallig zijn..!! (Maar wel leuk natuurlijk! :D)

Nou, ik moet het wachten gewoon nog maar even uitzitten dan. Poeh.. echt spannend zeg! Zeker na die positieve ovutest (ook al weet ik dat het eigenlijk niks zegt.. hoewel ik al wel veel goede ervaringen hierover heb gelezen..).

Ok, daar ga ik al weer bijna..!! ;)
    Down to earth... down to earth... down to earth...:D

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik schat je kansen hoog in.... Mijn ovulatietest kreeg een 2e streep maar niet zo knal als de test van het Kruidvat. Heb dinsdag nog een ovulatietest gedaan was zenuwachtig want moeders voor moeders kwam vandaag en dan doen ze ook weer een test. Het 2e streepje was lichter maar de test van moeder voor moeders vandaag knalde meteen het scherm uit...!
    Zal duimen voor je!

6. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    #6 mijnhumpie, 28 nov 2012
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
    @ WanneBeMommy: ik zie in je banner dat je al 9 dagen overtijd bent? Weet je zeker dat je niet zwanger bent dan??

7. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Frannie82: Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt! Dus jouw ovutesten waren geen knaltesten toen je ze gebruikte tijdens je zwangerschap? Ik dacht dat ze dan ook moesten knallen, maar dat hoeft dus niet? En jij bent zwanger, dus bij jou werkt het "fabeltje" wel!

Nu vind ik het nog spannender worden voor mezelf... ik durf echt niet te hopen want ik ben zo bang dat ik teleurgesteld ga worden als de test negatief is... pfff! Moeilijk zeg!

8. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    O, ik lees net jouw topic. Hmm... wel vreemd. Ik zou gewoon je gyn even bellen! Ik hoop voor je dat toch nog zal blijken dat je gewoon lekker zwanger bent!! Ik duim voor je..

9. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @Mijnhumpie, ja helaas wel. Na 3 testen deze week ben ik daar wel redelijk van overtuigt.
    En die ovulatie testen waar ik het over had zijn ook niet van deze maand, die zijn van andere maanden. Ik heb altijd een positieve ovulatie test. Dus daar kan ik niet meer op vertrouwen qua eisprong.

maar ik hoop voor jou dat het wel wat zegt, en dat je gewoon zwanger bent!

Deel Deze Pagina