He Prinses, Geweldig eindelijk na 14 maanden een positeve test! Van harte gefeliciteerd meid! Geniet er maar lekker van. Liefs Corina
er hoeft maar een sterk zaadje te zijn! wat heerlijk dat die de goede weg eindelijk gevonden heeft! gefeliciteerd! Karin
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gefeliciteerd, het gaat goed met de walvissen wannabe's..geeft ons goede moed zeg! Genieten nu, prinses!
Ook hier nog ff een felicitatie! Geweldig meis! Ik kan me voorstellen dat het een beetje onwerkelijk is! Maar zo zie je maar....de wondertjes zijn de wereld nog niet uit! Liefs
Lieve Prinses, Ik ken je niet zo heel goed, maar door de topic van Stientje ben ik toch met je mee gaan leven. Van harte gefeliciteerd Het is je van harte gegund. Liefs, Bibi
Dankjewel allemaal! Het begint zo af en toe door te dringen dat het toch echt zo is. Vanochtend weer een test gedaan, en weer een tweede streep. Ook hebben we onze ouders op de hoogte gebracht. Hartstikke leuk om te doen!
JOEPIEDEPOEPIE! Ik vind het echt heerlijk voor jullie lieverd! Ik herkend het vele testen helemaal hihihi, geeft niets hoor! Geniet van alle mooie momenten die je zult gaan beleven. Ik zal ervan genieten om eindelijk naast je te kunnen zwemmen in de walvissenzee! Dikke XXX