He! Dat heb ik ook al de hele dag. Ging even lopend mijn zoon naar school brengen vanmorgen, lopend dus en had soms het idee dat er een bowlingbal tussen mijn benen schoot. Oef! Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen bij je . Vandaag had ik mijn afspraak bij de anesthesist en op de poli. Moet even het 'sfeertje' van me afschudden van de wachtkamer bij de anesthesist, haha. Het voelde niet zo lekker daar. Natuurlijk; het Sophia is een kinderziekenhuis, maar het oogde zo vervallen en vies dat ik mezelf er niet ontspannen bij kon voelen. Nu probeer ik het gevoel nog voor de keizersnede van me af te schudden. Gelukkig was het op de oude, vertrouwde poli beter nieuws. Bloeddruk was gezakt naar 125/ 85. Super netjes ! Dus een keer geen bloedprikken en urine achterlaten en met een gerust gevoel naar huis. Nu is het echt afwachten tot ze zichzelf aandient, of gewoon op de 25ste. KRIEBELS!
Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat het strippen effect heeft gehad. Schoentje bedankt voor je bevallingsverhaal. Mooi om te lezen. Nu hoop ik dat het bij mij ook zo snel mag gaan.
Hier is trouwens alles weer stil... alleen slecht geslapen door die stomme matrasbeschermer. Echt waarom maken ze die dingen niet wat slaap vriendelijker!! Kraken, zweten, glijden! Er ligt al een matras topper op en een molton ding... dus ik haal hem mooi weer weg 😊
Dames, ik lees al even mee. Heb sinds een week veel last van voorweeën en harde buiken. Onze eerste dame meldde zich met 36+6, dus voor m'n gevoel komt het nu steeds dichterbij. Ookal weet ik dat het ook nog 3,5 week kan duren 😅 Ik word uiterlijk met 40 weken ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes, maar hoop stiekem dat deze man ook wat eerder komt net als z'n zus. Vorige keer braken de vliezen, zonder enig voorwerk, dus nu sta ik op scherp bij alles wat ik voel, haha.
Ik heb zo een waterdichte molton bij de leenbakker gekocht. Slaapt heerlijk (merk geen verschil met of zonder) echt een aanrader 😉
Hier ook waterdichte molton, maar dan van de Ikea. Merk je idd geen verschil in met een normale ideaal. Die andere dingen zijn echt vreselijk inderdaad.
Bedankt allemaal! Het is super goed gegaan, krap 2 uurtjes vanaf eerste wee tot baby op de buik. Hij doet het super goed en weegt bijna 8 pond! Succes met de laatste loodjes voor de andere dames!
Haha 2 uurtjes teken ik meteen voor! Nu lekker genieten! Hier rommelt het sinds vandaag een beetje. Morgen naar de verloskundige voor controle en vrijdag naar de gyn om te kijken of ik al wat ontsluiting heb zodat ze kunnen beslissen of de inleiding gaat starten met een ballon of infuus. Vinden jullie het gek als ik de verloskundige morgen al vraag te voelen hoe het er voor staat en of ze al mogelijkheid ziet te strippen? Wil eigenlijk liever spontaan bevallen dan met een inleiding of valt strippen ook niet onder spontaan? Vind het zo een bizar idee dat ik over 5 a 6 dagen weer zo een kleintje erbij heb (in geval van inleiden), het besef is er nog steeds gewoon helemaal niet! Hebben jullie het besef dat het snel gaat gebeuren?
2 uurtjes !! Wij hebben al 45 min nodig om de oppas hier te krijgen en dan nog eens 45 min om in het zkh te komen, doe mij maar 3 uurtjes 😜 Nan; ik zou het gewoon vragen, wie weet doet ze het uit zichzelf al. Ik ga vanmiddag voor de groeiecho en ik denk dat ze dan ook gaan strippen en dat inleiden optie 2 is. Strippen valt wel onder spontaan, als je lijf er niet klaar voor is gaat strippen ook niks uithalen. Hier is alles rustig gebleven vannacht, behalve een nachtmerrie 😉
Wauw 2 uur 😱 Wat ontzettend snel! Hopelijk niet al teveel last gehad van naweeën? Hoe gaat het verder nu? Nan, ik zou het idd ook gewoon vragen. Kan me voorstellen dat je dat nog zou willen proberen voor het inleiden. Klavertje, doen ze met 38 weken nog een groeiecho ja? Hier zei de gyn dat er vanaf nu slecht te meten was, dus dat de groei meten geen zin meer had. Vorige week had ik veel harde buiken en voorweeen. Nu lijkt het weer rustiger. Als ik hetzelfde termijn aanhoud als onze dochter dan zou ik vanaf zaterdag echt op het wachtbankje zitten. Ben zo benieuwd!
@klavertje succes bij de groeiecho en hopelijk kunnen ze strippen hoe laat moet je? @koali hier met 37 weken een groeiecho gehad en was volgens mij redelijk goed meetbaar allemaal hoor. Ging vooral om de buikomvang en hoofdomvang geloof ik en dat was allemaal nog keurig in beeld te krijgen. Ik moet "pas" half 3 naar de verloskundige dus ga nu maar voor de zoveelste keer deze week het hele huis soppen
Het leek mij ook slecht te meten, maar omdat hij met 34.5 al 3100gram was willen ze het toch nog in de gaten houden om te voorkomen dat hij met 42wk ineens 5kg is 😊
Ah jullie ook al zo'n klein reusje? Hier met 34 weken ook 3250 gram al 😱 Van mij hoeft ie echt niet al te lang te blijven zitten. Gaan ze jou om deze reden nog eerder inleiden?
Koali; wow !! Ja ze laten me sowieso niet overtijd lopen, en vanmiddag wordt besproken of een inleiding nodig / wenselijk is.. Hoe gaat het bij jou nu verder dan? Tis mijn 4e en de zwaarste was 4200, dus ik durf op zich wel een spontane bevalling af te wachten, maar ik ben toch ook bang voor complicaties..