"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dropje24

Dropje24 Lid

27 okt 2015
    56
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb een prima nacht gehad, één keer naar de wc geweest.
    Heb wel heel erg moeite met het invullen van m'n dagen. Alles is toch wel op orde, maar er nog op uit gaan vind ik toch wel heel spannend.

Zijn er nog meer die ineens toch nog twijfelen over de naam? Ik sta er ergens 1000% achter, en toch is het wel spannend omdat je straks echt niet meer terug kunt...

Fijne dag allemaal! Ik probeer maar te onthouden dat mijn buik voor mijn baby het fijnste plekje is op dit moment.

2. Bennet

Bennet Lid

29 aug 2016
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook echt een slechte nacht! Heel erg veel last gehad van voorweeën. Ze waren op een gegeven moment echt behoorlijk sterk, regelmatig en hielden bijna een minuut aan maar toen zakte het helaas weer af...

Iedereen sterkte vandaag!

3. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Goedemorgen,

Ik ben helaas niet gestript, nog net te weinig ruimte. Wel "gratis" 2cm onsluiting. (heb nog geen voorwee gevoeld) Het kan nu echt elk moment beginnen... Gelukkig geen beladvies meer, hoofdje ligt genoeg ingedaald. Ga zo maar even een korte wandeling maken. Dat wekte de vorige keer de weeën op. :)

4. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Ik heb echt pijnscheuten in m'n vagina tijdens het lopen. Het lijkt alsof ze nog verder indaalt terwijl ik niet eens wist dat het kon!! Ze is immers al sinds week 30 ingedaald en vast...

5. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik kom hier ook melden😃
    Nog een paar dagen tot de uitgerekende datum, m'n eerste bevalling was een dag eerder dus denk zelf dat deze bevalling ook eerder begint maar kan me ook weer niet goed voorstellen dat we binnen nu en 2/3 weken een kleine uk erbij hebben..
    Ik zie ongelofelijk op tegen de bevalling en als ik er teveel over nadenk wordt ik best bang.. Hebben meer van jullie dit?
    M'n eerste bevalling duurde in totaal 17 uur, waarvan 1.45 uur persweeen.. Uiteindelijk met een vacuüm en knip geboren..

6. Moshi

Moshi Actief lid

21 okt 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    Heb er dubbele gevoelens over. Aan ene kant ben ik die pijn elke dag/nacht meer dan zat en dan heb ik zoiets van kom nou maar.
    Aan andere kant denk ik de natuur volgen wanneer de kleine er klaar voor is. Pff echt lastig :)

Vandaagde dag begonnen met hoofdpijn. :(

7. Betsy

Betsy Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve reacties!
    En Ik kan jullie vertellen dat er naast mij inderdaad een hele eigenwijze maar prachtige dame ligt, genaamd Bodine.

Ze is 31 Augustus om 16:00 geboren.
    Ondanks de ruggenprik voelde Ik vanaf 8 cm iedere wee en kreeg Ik zelfs geen pauze meer. Rug en buikweeën wisselde elkaar af en Ik dacht echt dit red Ik nooit. Gelukkig had Ik na een uur 10 cm en mocht Ik eindelijk aan de bak. God wat was dat hard werken zeg. 1 uur en 20 min later met een inimini klein scheurtje lag ze op mijn buik. 3818 gram, dus helemaal niet zo klein als ze dachten.
    Wat een magisch moment!
    Helaas zat de placenta muurvast en moest Ik naar de ok. Toen ging het even helemaal mis en ben Ik 2 liter bloed verloren. Ik ben 2 uur in de ok geweest, maar gelukkig liep het goed af. Gister was Ik wel heel verdrietig dat Ik helemaal niets zelf kon, geen flesje, niet knuffelen. Gelukkig gaat het steeds iets beter en kan Ik vandaag wel kleine dingen doen. We moeten nog wel even in het ziekenhuis blijven, maar er wordt heel goed voor ons gezorgd.
    Met Bodine gaat alles goed, ze is heel kalm en tevreden en geniet van alle aandacht.

Zet hem nog even op dames! Ik weet dat julllie ook heel graag willen knuffelen met je kleintje en dat gebeurt vast heel snel! Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen!

8. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Gefeliciteerd Betsy! Toch nog een augustuskindje :)

Wat vervelend dat je op de ok terecht bent gekomen! Doe rustig aan knap weer goed op.

9. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Betsy. Gelukkig is alles goed met jullie beiden. Het genieten gaat beginnen 😊.

10. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd!
    Wat vervelend dat je na de bevalling nog naar de ok moest,..
    Geniet van je meisje!
    En probeer je zoveel mogelijk te laten verwennen!

11. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Geeliciteerd betsy!!en pieh op de ok en 2 liter bloed verloren. Daar zak je inderdaad even van moeten bij komen!! Tip als je al geen ijzertabletten hebt: floradix. Is natuurlijk en helpt je even mee aansterken. Geniet van je dochter.

Hier vanmiddag weeste lunchen. Lang leven t maagzuur... grr

12. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Ja maagzuur, had eigenlijk verwacht dat je daar minder last van zou hebben als de baby ingedaald was... Helaas

13. MissAline

MissAline Lid

20 sep 2015
    48
    32
    18
    Vrouw
    Huishoudelijk medewerkster in de thuiszorg
    Raalte
    Gefeliciteerd Betsy!!
    Hier vandaag ook weer rustig...
    Even een visite rondje langs vrienden dagje gehad.
    De indalingsweeën laten wel af en toe weten dat ze dr zijn... Pffffoei... Hebben jullie ook dat als de baby hikt, dat je er gewoon last van hebt??? Vooral als ik op n tuinstoel/gewone stoel zit... Lijkt wel of t hoofdje dr uit komt soms :p

14. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Ja als ik recht op op de bank zit dan lijkt wel of ik dr heke hoofd voel zitten en idd vooral als ze hikt!!

Hoe is het met jullie?? Hier redelijk goed geslapen, ochtendje op pad geweest dus nu weer op dr bank!

Zaterdag 37 weken. Maandag weer controle

15. Moshi

Moshi Actief lid

21 okt 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    Even een kort berichtje.
    Ben gister opgenomen omdat het niet goed gaat met me. Vanochtend ballon ingebracht en moet vandaag of morgen bevallen zijn. Waarschijnlijk morgen zeiden ze hier.
    Duimen jullie voor me?
    Bedankt!!
    En gefeliciteerd voor diegene die ondertussen bevallen zijn.

16. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL

Heel veel sterkte Moshi!
    Wat heb je dat je opgenomen bent ?

17. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Zet hem op moshi! Beginnende vergiftiging?

Hier is dochter ziek, nog een reden waarom de beeb nog wel ff blijft zitten :,(

18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Gefeliciteerd Betsy! Klinkt heel heftig, laat je maar goed verzorgen!

Sterkte Moshi, hopelijk heb je snel de kleine in je armen!

19. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Succes Moshi! En spannend hoor dat je iig weet dat je morgen je kleintje eindelijk kan vasthouden ☺️

20. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Oeff, misselijm, maagzuur bah.

Weer rugpijn en niet kunnen slapen, kom net uit de douche, hopelijk helpt t!! Of zet t door zou ook fijn zijn!!:);)

Deel Deze Pagina