Dames ik ben ook bevallen (40+1) van een prachtige dochter! Heb een geweldige bevalling gehad! Succes allemaal!
Haha wat leuk als ik terug kijk hier! Inmiddels volop aan t genoten van onze prinses van 2 weken oud. Succes en sterkte met wachten dames!
Iedereen gefeliciteerd met de babies 😊. Hier nog steeds aan het wachten. Dat de baby mij uit mijn slaap houdt, dat wist ik al lang, maar blijkbaar hou ik mijn vriend uit zijn door mijn gesnurk 😕. Dus ons humeur wordt er niet beter op hier 😂. Ook heel de nacht weer last van maagzuur en dan nu wakker zijn en honger hebben als een paard.
Lol dat komt me bekend voor, ik ben een zijslaper, maar dat lukt niet echt meer nu en ik eindig blijkbaar steeds op mijn rug en maak mijn vriend dan wakker door mijn uhhmmm 'gemompel' hihi. Blijkbaar praat ik in mijn slaap als ik moe ben, en laat ik nou net de laatste weken heel erg moe zijn. Arme mannen
Vandaag 37 weken zwanger, mag ik me hier ook alvast melden? Het grote wachten is voor ons ook begonnen. Al wel last van voorweeen, maar heb ik al zo'n twee / drie weken en is onregelmatig. Verder alles rustig op de baby na, die is lekker beweeglijk.
Spannend! Ik ben nu 37 weken en 2 dagen zwanger en verder hetzelfde verhaal, al een tijdje voorweeen en gerommel, maar verder alles rustig. Ik laat nu de familie gokken over de geboortedatum, en bijna iedereen verwacht dat het nog voor september is (uitgerekend voor 9 oktober), ben benieuwd of ze gelijk krijgen!
Ik lees al een tijdje mee, maar mag ik mij hier nu ook melden? Vandaag precies 37 weken zwanger. We gaan volgende week inleiden (38) maar toch hoop ik dat het spontaan begint daarvoor. Ik heb sinds week 34.5 nu 3x een nacht in het ziekenhuis doorgebracht omdat ik weeën had die al regelmatig komen. Om de 5 min en soms zelfs om de 2 a 3 minuten. Eerst was het nog te vroeg om te komen en waren we blij dat het afzakte, maar afgelopen weekend had het van ons wel mogen doorzetten. Het tuutje van de bmm staat al iets open, maar nog niet helemaal. Ook nog geen ontsluiting dus. Ik hoop heel hard dat meneer deze week komt!
Ik ben nu 39+ 3, maar nog helemaal niks. Geen harde buiken, baby niet ingedaald, geen gerommel en geen voorweeen. Alleen een dikke buik😂 gister moest ik even naar het ziekenhuis omdat ik een hoge bloeddruk had en ze zwangerschapsvergiftiging wilde uitsluiten. Maar ook alles prima. Heb ook nog niet het idee dat ik moet bevallen en ben er ook nog niet klaar mee ofzo. Als ik dan alle andere verhalen lees voel ik me afwijkend.
Ik herken het wel. Ik ben nu 38.6 en ik voel me in de basis prima. Pas nu dat ik erg moe word etc. Dame ligt al een paar weken klaar maar echt rommelen doet het niet. Wat me wel nekt is dat onze zoon er met deze termijn al was. Iedereen vindt het enorm spannend en ik krijg veel goedbedoelde lieve berichtjes etc. En zo langzamerhand begin ik een beetje bang te worden voor een inleiding en dus weer een hele heftige bevalling. Maar goed, wat moet dat moet..
Ik meld me hier ook, officieel mag hij nu al geboren worden Zelf ben ik er wel klaar mee, begrijp me niet verkeerd..het is super mooi dat ik überhaupt zwanger ben maar oh oh oh wat heb ik een last van opgezwollen voeten, slechte nachten en moeheid Heel anders zwanger dan van mijn dochter. Heb sinds deze week regelmatig voorweeën en ook last van rugweeen...
Ja ben daar ook een beetje bang voor, hoeft ook nog niet van mij. Maarja meer dan wachten kunnen we niet doen. Ik krijg inderdaad ook elke dag berichtjes, alsof ik het niet laat weten als ik ben bevallen 😂
@Mimi: Spannend! Ken je verhaal natuurlijk van het andere topic. Ik hoop dat jullie baby inderdaad dan deze week komt! @Mamaloe: Fijn dat alles goed was! Ben benieuwd! @Nona: Spannend he met al dat gerommel al. Jij ook succes gewenst! Hier alles rustig vandaag.
Dat er maar snel baby's geboren mogen worden! 😀 Hier even naar de intratuin geweest. Niet eens lang en nu menstruatieachtige pijn in mijn onderrug en af en toe weer voorweeën. Ik wil eigenlijk zo veel doen in de hoop dat het door zet, maar die rugpijn is niet fijn en moet ook nog oppassen voor mijn bekken 😕
Super spannend!!! Ik ben morgen uitgerekend en heeel erg benieuwd! Tot nu toe nog helemaal niets behalve wat harde buiken en rugpijn. Als ze er volgende week Dinsdag nog niet is, word ik gestript bij de verlos. Iedere ochtend word ik bijna teleurgesteld wakker hahah. Hopelijk hebben jullie ook snel jullie kindje in jullie armen!! En voor iedereen hier, heel veel succes met de laatste loodjes!
Ik had vandaag ook weer controle. Aan de buik wordt gevoeld en je bloeddruk wordt opgemeten. Ook aan het hartje wordt iedere keer geluisterd, maar that's it. Heb wel gezegd tegen vk dat ik er wel klaar mee ben. Ik ben momenteel gewoon op, want slapen doe ik bijna niet meer, maar paar uurtjes op de hele dag, vanwege maagzuur en het vele plassen. Ik heb nog 1 afspraak staan voor volgende week woensdag. Ze hoopte dat die niet meer door hoeft te gaan, maar mocht het zo zijn dat mijn kleine man het nog steeds teveel naar zijn zin heeft bij mij, dan stuurt ze me door naar een gynaecoloog om afspraak te maken voor in te leiden. Dus het zou zo moeten zijn dat ik in ieder geval binnen nu en 2 weken bevallen ben. Vind ik al fijner klinken als binnen nu en 3 weken
Ik kom me hier ook melden. Gisteravond zijn geloof ik mn vliezen gebroken. Maar op soms een krampje/harde buik na nog weinig actie. K ga haast twijfelen. Nog paar uur en dan vk bellen. Heb wat helder vocht met vlokjes weten op te vangen. Kunnen ze dan testen en dan ben ik van mn onzekerheid af. Spannend weer.
Spannend Vally! Laat je het ons weten? Hier vannacht hele zere weeën gehad. Pijnlijker dan de voorweeën. Heb ook even gedacht dat her begonnen was. Er zit alleen geen regelmaat in. Tussen de felle weeën ook wat lichtere weeën tussendoor. Heb het zh niet gebeld. Geen zin om weer voor 'niks' te komen.