Gefeliciteerd! 🎉 Nog wel redelijk snel gegaan dus! Fijn dat alles goed gaat met de kleine grote man. Hopelijk is met jou ook alles goed. Zijn jullie alweer thuis of moeten jullie nog even blijven? Geniet er lekker van!
Gezellig dat je mee komt kletsen JJ. Is het gerommel bog toegenomen vandaag? Spannend hoor nan! Begint dan nu wel dichtbij te komen.
Bedankt! Hij is zo rustig dat ik er nog niet gerust op ben eerlijk gezegd. Hopelijk komt het alleen maar door de shock van de inleiding en snelheid. We blijven een paar nachtjes omdat ik antistoffen aanmaak en wij beiden hiervoor geobserveerd moeten worden. Hij is uiteraard perfect 😍 met zijn bolle wangen en gefronsde koppie 😍
Waarvoor maak je antistoffen aan klavertje? Wel goed dat jullie dan goed in de gaten worden gehouden. En een rustige baby kan natuurlijk heel goed he 😊 Levensbehoefte van slapen, eten en aandacht zal hij vast krijgen en dat is op het moment het belangrijkste. Lekker genieten hoor! Hier gisteravond hele avond harde buiken. Naar bed gegaan met voorweeën die steeds iets pijnlijker werden. wel in slaap gevallen. Toen ik om 3 uur wakker werd nog steeds de pijnlijke voorweeën. Was ervan overtuigd dat het door zou zetten, tot ik naar de wc moest. Toen was opeens alles weg 😂
Wat een leuk topic, ik kan me ook bij jullie aansluiten. Wat spannend deze laatste weken.. ben alleen echt heel bang dat m'n vliezen ergens breken als ik alleen ben. Bijv. zoon van school halen of in de supermarkt.. waar de angst vandaan komt geen idee maar ik zou echt niet weten wat ik dan zou moeten doen
Gewoon lekker rustig naar huis gaan 😊 Vaak laten de weeën dan nog wel even op zich wachten. Bij m'n eerste braken de vliezen bij vrienden thuis tijdens de babyshower/bbq daarna. Ben door vriendinnen met de auto naar huis gebracht en pas 3,5 uur later begonnen de weeën.
Ik mag hier nu ook meeschrijven wow wat gaat het hard!!! Vorige keer met 40+5 ingeleid dus ben erg benieuwd hoe het begin zich deze keer gaat aandienen... Ik heb donderdagavond veel last gehad v onderrug klein beetje regelmaat. Vrijdag ochtend de hele ochtend menstruatiepijn in rug en onderbuik. En nu zo af en toe een harde buik maar nog niks geks. Of t wat betekent.... I don't know. Maar ik vind het wel super spannend!
Ik meld me ook, ik ben 4 mei uitgerekend, 3 dagen voor de 2e verjaardag van onze dochter. Afgelopen donderdagavond aardig wat harde buiken/menstruatiekramp gehad maar sinds dien wel wat minder last van mijn ribben en kortademigheid, vermoed dat ze wat meer is ingedaald. Vorige bevalling was een geplande keizersnede ivm stuitligging, deze ligt netjes met het hoofd naar beneden en ga het dan ook natuurlijk proberen. Wij zitten nog midden in een grote verbouwing (aanbouw over de gehele breedte van het huis en een nieuwe bovenverdieping) vandaag verhuizen we vanuit de babykamer naar onze eigen kamer en kunnen de meubeltjes opgezet worden in de babykamer. Om mij mag de kleine dan ook wel komen. Gefeliciteer met je zoon klavertje!
Gezellig naomirebecca, weer en inktwiede! Hier telkens weer twijfels of het begint maar telkens loos alarm. Misschien is het wel valse hoop dat het nog spontaan begint voor de inleiding maandag Vanmorgen tijdens het haren föhnen verloor ik mijn slijmprop. ik voelde iets naar buiten komen en schrok er zo van (dacht zal toch geen handje zijn die er uit komt haha) dat ik meteen mijn broek naar beneden trok. Nou dat was de slijmprop afmeting tussen golfbal en tennisbal in. Ben deze bij mijn zoon nooit verloren dus schrok best van het formaat Sindsdien een heel drukkend gevoel beneden maar meer ook niet.
Haha twijfelde of ik een foto zou maken voor mezelf of mijn man als hij het niet zou geloven uiteindelijk maar niet gedaan, was ook best onsmakelijk... maar echt bizar gewoon
Hallo dames, hier nog eentje die zit te wachten. Ik ben 27 april uitgerekend maar met al dat wachten denk ik dat het ergens mei wordt hihi Bijna 2 weken geleden leek het erop dat hij eerder zou komen. Zelfs de gyn dacht dat het deze week zou gebeuren maar ja het is al zaterdag en nog niks. Baby ligt al wel helemaal ingedaald en vast. Had een aantal weken geleden al een deel van de slijmprop verloren en paar weken geleden weer een beetje. Voel wel druk natuurlijk en zeker als ik opsta of loop dan voelt het alsof hij zo eruit kan vallen Maar geen idee of ik al voorweeen heb ofzo Ik weet niet goed wat ik zou moeten voelen dan
Ik heb zelfs een foto van bloed in de wc gemaakt om aan mijn man te showen. Ik sta nergens meer van te kijken 🙈
Spannend Nan, nog iets gebeurd? Voor diegene die nog een zkh tas gaan pakken; Plastic tasjes voor de vuile was Verlengsnoer om je mobiel op te laden Zelfs na 4 x leer ik nog bij 😂
Die tip van het verlengsnoer is geweldig! Ga ik er zometeen nog even in doen haha thanks!! Hier nog rustig dus meld me vanavond om 7 uur voor de ballon. Verwacht voor die tijd geen verandering meer.
Ja he 😂 ik dacht dat het raar zou staan maar nu haalt mijn oplader het niet eens van de muur naar het tafeltje naast mijn bed. Handig 😊 Mag je met die ballon weer naar huis of moet je dan blijven?
Mag naar huis en moet me dan morgen ochtend 7 uur melden om de inleiding echt te beginnen. Hoe voel je je klavertje? En hoe gaat het met de kleine man?
We mogen zo lekker naar huis! Ik voel me wel goed. Alleen een pijnlijk stuitje, mijn man moest daar duwen tijdens de rugweeen 😊 En gemene na weeën maar dat schijnt elke zwangerschap erger te worden 😊