Gefeliciteerd mamalol, dat was inderdaad van korte duur! Welkom Famke! Ik heb bij de eerste ook een geplande keizersnede gehad ivm stuitligging, dus ook geen idee hoe een wee voelt. Vind dat nog steeds zo onwerkelijk en jammer ergens en ben ook echt zo benieuwd hoe dat nou is!
Gefeliciteerd mamalol! Is alles goed gegaan? Hier alles nog rustig. Nergens last van.. ga nu maar weer de 300 pagina's doorlezen van dit topic haha. Echt geweldig om te lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/180628-genante-memorabele-bevallingsverhalen-12.html
Hihi ja hè Maris? Ik ben elke nacht wakker en lig dan ook die verhalen te lezen. Moet soms echt oppassen dat ik m'n man niet wakker maak met m'n geproest.. Vooral die van die verloskundige die van de trap valt, hilarisch
Hier nu dus weer wakker.. Heel irritant. Drukke baby in m'n buik nu, ze heeft de hik en reageert daar dus vaak met haar hele lichaam op haha. Buik golft heerlijk heen en weer.. Heb af en toe ergens een krampje of steekje, maar eigenlijk niet noemenswaardig.. Gaat vast nog langgggg duren
Ik heb nu al 2 nachten achter elkaar gedroomd vd bevalling.. en dat t een meisje wordt.. (weten t geslacht niet) zou t wat zeggen??! 😉
Idd hilarisch. Leuk tijdverdrijf in het verlof haha . Oh gezellig he als het weer een feestje in je buik is! Mijnes heeft ook super vaak de hik. Gulzige baby's hihi! Dromen doe ik echt elke nacht. Over de gekste dingen. Pas ook dat ik een tweeling had maar dat komt waarschijnlijk omdat een van mn vriendinnen onlangs is bevallen van een tweeling.
Famke89: Wat vervelend steeds dat voorwerk, helaas zet het nog niet echt door. Het idee dat het nog 2 weken kan duren maken het helemaal erg he, haha! En ben benieuwd of je gelijk krijgt en je ook echt een meisje krijgt en dat de bevalling snel begint! Spannend hoor! Poppetje: Vervelend dat je snachts steeds wakker bent. Heb ik ook last van. En heerlijk he als de kleine in je buik zo te keer gaat ik sta er soms nog van te kijken Maris; Dat topic is zeker hilarisch ben er ook vaak aan het lezen! Ik droom ook over van alles en nog wat. Komt ook heel realistisch over. Soms twijfel ik gewoon of het nou echt of een droom was!
Ach ik droom de hele zwangerschap ook al van alles bij elkaar 😉 hormonen doet rare dingen met je haha.. Pff moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat t nog 2/3 weken duurt.. maarja helaas niet zoveel over te zeggen he.. ik slaap gelukkig nog wel erg goed.. wel paar x wakker maar dat komt meer door rug en bekken klachten en als ik draai is dat erg pijnlijk wordt hier wakker van maar van 9 vd 10x direct weer in slaap.. enkele x duurt het wat langer.. hier is de kleine redelijk rustig in de nachtelijke uren.
Ohh fijn dat je wel lekker slaapt Famke. Ik heb zo'n pijn aan de zijkant van mijn heupen dat ik op een gegeven moment niet meer weet hoe ik moet liggen en er dan maar uit ga. Verder word ik van elk geluidje wakker :'). Fijn als vriend late diensten heeft en ook nog eens lekkee begint met snurken, hahaha. Mijn buik is voor derest wel érg rustig. vandaag 39+1 dus kom maar op!
Maris: Rustige baby's zijn vaak een voorteken zeggen ze.. Maar goed, er valt natuurlijk pas achteraf te zeggen of dat nu ook het geval is Dromen: Hier ook de meest bizarre dromen. Ze zijn altijd zo levendig en gedetailleerd.. Het was bij mij zelfs tijdens mijn laatste 2 zwangerschappen voor mij hét teken dat ik wel weer eens zwanger zou kunnen zijn, hihi. En dat klopte dus! Hier verder een redelijk goede nacht gehad. Wel weer wakker geweest, maar heb mezelf min of meer gedwongen te blijven liggen. Omdraaien deed zeer aan mijn buik, maar zodra ik eenmaal omgedraaid was, ben ik blijkbaar wel weer in slaap gevallen. Heerlijk! Verder ben ik het gewoon spuug- en spuugzat. Zou anders willen zeggen haha, maar ik word gek als het nog 3-4 weken gaat duren.. Alle bewegingen in mijn buik doen pijn en ik word gek van alle lichamelijke ongemakken. Maagzuur, slecht kunnen bukken en opstaan, waggelen.. Van mij mag ze komen en wel nu Gisteren wel veel gerommel gehad in mijn buik, veel steekjes en krampjes en pijntjes. Heb me er alleen niet de hele dag heel bewust mee bezig gehouden, dus misschien waren het gewoon de bewegingen van de baby die erg pijnlijk waren.. Ik weet het niet. Ze is in ieder geval nog enorm actief!
Hier precies t zelfde qua spuugzat zijn! Heb gewoon niet eens de puf om me normaal aan te kleden.. terwijl ik nog paar boodschappen moet doen.. dus zal zo wel moeten 😉 Mijn dochter is gelukkig geen ochtend mens zijn net beneden en zullen zo ff broodje eten.. en daarna toch maar aanstalten maken om mijn pyjama om te ruilen voor winkel proof kleding (mijn zw.broeken zitten echt niet fijn meer.. jullie ook last van??)
Laten we het hopen Poppetje! Ik ben het ook echt spuugzat. Gisteren ging ik om half 1 slapen (ja door dat geweldige topic hahaha) en om kwart voor 6 klaar wakker. Gelukkig nog wel even kunnen slapen en ga vanmiddag nog wel even een uurtje. Famke, ohh ik heb echt geen broeken meer aan. Die zitten idd vreselijk nu. Heb van de week een oversized jurk gekocht die lekker zit voor thuis en even snel naar de winkel. Prima met een legging en laarsjes! Draag niets anders meer.
Hier ook geen puf om me aan te kleden! Goed excuus vandaag: het regent en we hebben geen afspraken staan, dus we mogen ook lekker binnen hangen Ik herken het ook van de broeken. Draag ook het liefst leggings, die knellen tenminste niet zo! Zelfs joggingbroeken zitten voor geen meter, die voelen zo strak overal! Draag nu binnen dus ook leggings (heb er helaas maar 2 en die gaan wel na 1 dagje de was al in) of gewoon niks aan m'n benen, dat heb ik dan nog liever dan een strakke broek! Ik voel me ook nergens meer mooi in.. Och och wat een issues
Ik heb een overzised fleece'n roze über lelijke pyjama broek van de primarkt.. maar oh oh wat zit die heerlijk! en deze zit lekker onder mijn buik en absoluut niet straks.. maar goed hier durf ik al amper mee naar de container te lopen, welke op eigen erf en afgeschermd staat.. dus laat staat naar de winkel hahaha
Hihi ja zoiets heb ik idd ook gekocht, een hele lelijke nouja echt een pyjamabroek zeg maar.. roze/paars achtig met ruiten! Maar die zit al in m'n vluchtkoffertje
Heel herkenbaar van die broeken! Ik heb er nog 1 die lekker zit en redelijk acceptabel is voor de winkel. Vanmorgen m'n benen geschoren... wat een opgave... pfff Ik had de halve nacht wakker gelegen van de voorweeën. Zo om de 10 minuten en liepen echt op en zakte weer af. Ik dacht dit zou wel een een begin kunnen zijn. Helaas ben ik rond 04:00 toch in slaap geballen en heb geslapen tot 07:30. Nu de rest van de dag nietecht ergens last van.
Hihi Appel wat dacht je, even gauw scheren voor het geval dat? Ik moet/wil eigenlijk ook maar stel het steeds uit Vooral zeg naar down under vind ik echt vreselijk om te doen nu, ik zie het natuurlijk niet meer dus volgens mij sla ik zo hele stukken over haha! Maarja wil wel een beetje netjes voor de dag komen zometeen.. Misschien maar eens liggend met spiegel proberen
Haha ja poppetje idd! Ik doe het down under gewoon op gevoel want ik zie idd ook niks meer. Ach ja t zal er wel niet uit zien maar heb wel m'n best gedaan. 😂😂
Hahaha bekend verhaal met het scheren. Ik heb een douchekruk in de douche staan waar ik dan een been op zet. Dan kan ik er nog redelijk bij . Balen dat het nog niet heeft doorgezet. Hier ook nog niks..