Hier rommelt t ook weer.. komt en gaat met vlagen, wanneer zet t nou x door??! nou ja maar "rustig" afwachten! Vandaag verstapt bij stoeprand, verga nu vd rug pijn.. pff stomme ikke.. 😅 Enne scheren doen we op gevoel haha, nu maar ff geen stak streepje hoor 🙈 en benen doe ik zittend, op ikea kruk bij de wastafel 👌
Nope.. blijft bij voorwerk 😉 Morgen weer controle dan ga ik t wel ff aangeven.. miss willen ze ff checken of t wel tot ontsluiting lijd..
Hier morgen ook weer controle. Zie er een beetje tegenop, is zo'n gedoe om daar te komen en ik voel me verder gewoon prima.. Maar goed.
Moet je ver rijden voor je vk bezoek poppetje of is het gewoon het 'gedoe' om daar te komen? Hier zet het ook niet door Famke. Al een paar dagen rommelt het maar ebt ook weer weghelaas. Ben er nu wel klaar voor en mee haha. Hoe is jet met je rug? Had gehoopt dat ze me wilde stippen vanmorgen maar dat deden ze nog niet met 39 weken.
Mijn rug is wel beter al gisteren gelukkig! Maar heb ischias dus sowieso wel pijn 😉 Ik loop bij de gyn, ivm ks de vorige keer.. ziekenhuis is 20 min rijden.. vk was maar 5.. das dan wel weer jammer hier 😉 misschien ga ik me morgen wel ff aanstellen pijnlijk litteken ofzo.. misschien dat het helpt haha.. al hoe wel de kans groot is als ik der ben dat ik dat niet meer durf 🙈
Balen Famke dat het nog niet doorzet... Je kan altijd vragen of ze willen voelen. En anders is een beetje aanstellen toch ook niet heel erg, haha! Jammer Appel dat ze je nog niet willen strippen. Meestal willen ze dat pas met 40wkn doen ja. maar kan me voostellen als het al zoveel rommelt je gewoon wilt dat het doorzet! Hier vrijdag weer controle, zullen vast geen bijzonderheden zijn wat heb tot nu toe nog nergens last van. Af en toe wat krampjes en wat last van mijn onderrug maar niet heel heftig zoals bij jullie. Ik ga er maar vanuit dat de kleine nog een paar weekjes blijft zitten
Het ziekenhuis is bijna vanuit ons slaapkamerraam te zien (okee 6 hoog dan wel), het is 3 minuutjes met de auto. Helaas hebben wij 1 auto en heeft mijn man die mee naar zijn werk.. Lopend is het (flink doorstappen) een halfuur en met de bus is het helemaal belachelijk.. die stopt letterlijk voor ons huis, maar dan moet ik met een enorme omweg. Eerst via het station en dan overstappen enzo.. Gaat nergens over. VK was makkelijker, die zit bij het station dus kon gewoon de bus pakken en bij het station uitstappen nu denk ik dat ik mijn man ga wegbrengen en ophalen van en naar zijn werk, dan heb ik een auto.. Gedoe dus haha Jammer dat er niks doorzet bij jullie.. Hier ook al een paar daagjes gerommel, maar niks waarvan ik denk dat het begonnen is of bijna gaat beginnen. Echt darmkrampen en geen harde buiken erbij (gaat een (voor)wee altijd gepaard met harde buiken? Die heb ik überhaupt bijna nooit, namelijk..).
Jammer Famke! Hier niet eens gerommel vandaag. Ben wel al een paar dagen ontzettend moe. Net ook weer bijna 2 uur op de bank geslapen. Merk ook dat ik geen zin meer heb om even weg te gaan maar hee de dag binnen hangen word ik zo lamlendig van. Heb dus maar even de vuilniszak weg gebracht, hahaha! Ohh dat is wel een gedoe Poppetje. Is fietsen geen optie? Ik heb trouwens vrijdag ook weer controle. Vorige week vertelde ze dat ze pas strippen met 41 weken. Dus het is echt afwachten..
Ooh trouwens, Famke.. Heb je weleens pijn aan het litteken? Hier voelt het heel af en toe wel wat vervelend aan, meer met steekjes ofzo. Verder gelukkig geen drukkend gevoel of wat dan ook. Maris: Nee, ik kan niet meer fietsen! Heb een paar weken terug de weg naar de verloskundige fietsend gedaan (km of 3) en kon daarna niet meer lopen.. Helaas! Hahaha dat van die vuilniszak is herkenbaar! Wilde er zaterdag zooo graag even uit, dat ik maar even de auto heb gepakt en een klein stukje ben gaan rijden. Heerlijk
Geen idee eigenlijk.. ik hang juist aan elkaar van de harde buiken.. en deze gaan zo nu en dan over in een ongi achtige kramp en zakt dan weer weg.. maar zit geen regelmaat in.. kan zo paar x achter elkaar en kan zo weer tijden rustig zijn.. Trof net een vriendin in de supermarkt, welke ik vorige week voor t laatst gezien had en die vond dat mijn buik behoorlijk gezakt was.. dus qua indalen zit t denk ik wel goed 😉 had t zelf ook al 's gedacht.. dus dan wel fijn dat je ff bevestiging hebt! Ik heb gelukkig zelf een auto, man rijd auto van de zaak.. dus kan gaan en staan waar ik wil das wel fijn! Op de fiets naar t ziekenhuis is geen optie?
Hmm das vervelend poppetje. Zo'n gedoe zonder auto idd. FijnFamke dat je buik gezakt is. Krijg je weer een beetje lucht he? Ons kindje is ook helemaal ingedaald dus dat is mooi. Marissie, ja ga er maar vanuit dat het nog even duurt, alles eerder is gewoon meegenomen haha Marisb ja van dat binnen hangen ken ik wel. Heb geen zin om me wat fatsoenlijks aan te doen haha. Probeer we even naar buiten te gaan met de meiden zodat ze hun energie kwijt kunnen.
Ik met m'n grote mond.. Zit gewoon rustig op de bank maar heb de ene harde buik na de andere! Ze zijn niet pijnlijk maar komen geloof ik wel vrij vlot na elkaar.. Vind het moeilijk te zeggen waar het begin en het einde zit. Ben benieuwd of er iets gaat gebeuren, of dat het hierbij blijft..
Spannend poppetje!! Ik ben sinds vanmiddag zooo koud en begin nu ook keelpijn te krijgen.. blegh hopelijk blijft t hier bij.. ga zo lekker douchen en op bed.. geen puf meer om gezellig bank te hangen
Ik voel me ook apart, heb geen trek en voel wel steeds wat steekjes enzo.. Maar goed, je kan jezelf ook voor de gek houden natuurlijk haha. Heb nu weer een harde buik. Bij mijn zoontje heb ik een geplande keizersnede gehad ivm stuitligging, met 39+2. Had bij hem echt totaal geen voortekenen geloof ik..
Zitten en wat dat betreft in zelfde schuitje poppetje 😉 hier met 39.0 ks ivm stuitligging ( zou ook met 39.2 maar ivm beginnende zw.vergiftiging paar dagen eerder) Zit net te denken over de slijmprop.. of ik die ook ga verliezen.. 1 van jullie deze al verloren??
Oew spannend!! Houd ons op de hoogte voor zover het kan Famke, niet dat ik weet iig. Ik heb wel dat ik de laatste weken meer slijm verlies als normaal maar heb nog niet het idee dat het de slijmprop was. En jij?
Nee geen slijmprop hier! Kijk wel altijd gelijk in mijn onderbroek haha en ook met afvegen, maar nee. Ben ook wel benieuwd hoe dat er nou uitziet Jij hebt dus ook niet eerder weeën gehad, Famke? Hier net even lekker wezen douchen en lig nu op bed. Zat op de bank niet meer lekker.. Maar de harde buiken zijn zo goed als weg, heb er wel weer een menstruatiegevoel voor terug gekregen. Het rommelt dus flink, maar dat zegt natuurlijk gewoon niks.. Je wil zekerheid maar niemand kan je dat geven, lastig hoor voor een ongeduldig type als ik! Heb trouwens wel al de hele avond (al voor de harde buiken) dat ik niks op mijn buik kan verdragen. Zelfs mijn loszittende onderbroek is teveel..
Hier ook geen slijmprop verloren. Maar helaas hoeft dit niks te betekenen bij mijn oudste dochter ben ik 'm een week van te voren verloren. Bij mijn jongste dochter heb ik 'm niet gezien. Je kunt'm ook al met 35 weken verliezen en dan 'groeit ie weer aan'. Ik lig ook op de bank. Soms harde buiken maar nog niet veel.voorweeën nemen af na een warm bad of douche. Echte weeën zetten juist door. Blijft spannend hè wanneer je niet weet wanneer je het kunt verwachten. Maar dan heeft natuurlijk ook zijn charme.