"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hallo dames.
    Hier nu 38 weken zwanger, nooit gedacht zover te komen en ben er helemaal klaar mee.
    Slaap slecht en overdag komt er niet uit mijn handen.
    Heb bijna 2 weken flinke voorweeën gehad en afgelopen maandag verloor ik mijn slijmprop. Op dinsdag nog wat slijmerig bloedverlies en sindsdien niet meer. Buik is rustig en baby beweegt wel minder maar ruim voldoende. Van mij mag die kleine zich nu wel eens gaan aandienen.
    Bij mijn dochtertje begon het met gebroken vliezen dus weet niet goed wat ik precies kan verwachten...

2. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    He jammer Marisb misschien dan toch vandaag. Je blijft toch uitkijken naar die uitgetelde datum.

Wel toevallig dat ik gister ook buikkrampen had en harde buiken. Een paar dagen geen last gehad en gisteravond ineens weer wel.ik hoopte ook al dat het doorzette maar helaas...

Miss Bunny, ik snap dat je er klaar mee bent. Nog effe volhouden meid, duurt evht niet lang meer. Bij mijn vorige bevallingen hebben ze beide keren m'n vliezen gebroken dus dat zal nu ook wel zo zijn.

3. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Jaa dat van de volle maan houd ik me ook aan vast! Haha neehoor, hij mag hier nog wel even blijven zitten tot de uitgerekende datum. Ben het echt nog niet zat, af en toe wat rugpijn en buikkrampen maar daar blijft het bij. Lopen gaat niet zo soepel meer en om de haverklap naar de wc maar als dat alles is.

Spannend meiden! Toch wel een aantal die tegen de 40 weken aanzitten of er al zelfs overheen. Ik hoop voor iedereen die het zat is dat de kindjes snel komen!

4. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hebben jullie ook last van nerveuze moeders? 😂 mijn schoonmoeder droomt de gekste dingen over mij en de bevalling.. en mijn moeder appte net of alles goed gaat want ik ben zo stil op de app.. net of heb niks beters te doen op zondag middag.. bv gezellig met manlief en dochter.. ergens vind ik t irritant maar ook wel weer erg grappig:D

5. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha hier ook toevallig een appje van m'n moeder hoe het ging. Ze kijkt er zo naar uit! Wij ook, ben zo benieuwd hoe ons mannetje er uit ziet! Nog even geduld dames....

6. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Hahahaha Famke, JA!

Mijn schoonmoeder dacht dat het gisteren zou gaan gebeuren. Gisteren was ook mijn babyshower, dus bij elk zuchtje dat ik slaakte, zat iedereen me gelijk aan te gapen haha! Dan zei ik er maar gauw achteraan 'NEEEE dit was niks!! Het is nog niet begonnen!' :D
    Ze zei dat ze met haar telefoon naast zich had geslapen en dat ze heel onrustig had geslapen die nacht. Echt schattig.

Ik heb nu eindelijk de foto's van mijn zwangerschapsshoot binnen en mijn eigen moeder wilde ze graag hebben. Ik stuurde ze net dus gelijk eventjes door, om half 7.. Nooit bij stilgestaan dat zij ook met haar telefoon naast zich slaapt en waarschijnlijk het geluid ook aan, hahahaha! Ik kreeg dan ook direct terug 'PFFFFFFFF ik dacht dat het zover was!' Hahahah oepsss sorry mam ;)

Hier is het rustig, gisteravond wel wat harde buiken gehad. Heb echt heerlijk geslapen vannacht.. Was gisteravond helemaal doodop na mijn babyshower, heb ook nog niet de puf gehad om cadeautjes op te ruimen ofzo, hihi.. Maar ik word elke nacht wakker, vannacht dus niet.. Ook weleens lekker!
    Vandaag dus inderdaad die volle maan en ook nog eens supermaan. Ik hoop het zooo maar heb zelf niet het idee dat er iets staat te gebeuren.
    Hoe is jullie nacht geweest?

7. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik heb ook heerlijk geslapen.. begin vd nacht ff wakker geweest door zuurbranden (dit is voor mij niks nieuws slik al medicatie vanaf mijn 16e) dus ff extra tabletje en slokje water en toen weer in slaap gevallen.. vanmorgen ff wakker geweest van manlief toen ie der uit moest.. en net weer wakker geworden, mijn dochter slaapt nog.. best bijzonder maar lig nog heerlijk op bed!

Heb ook niet het idee dat het elk moment kan gebeuren.. steeds wel gehoopt en sinds t weekend t gevoel dat t nog wel ff kan duren.. maar moet zeggen dat ik het oppeens ook erg spannend vind nu week 40 erg dicht bij komt.. het idee dat dat de kleine elk moment kan komen.. En ik toch echt aan de bak moet.. haha

8. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Kom ik net tegen op fb.. :D haha dus maar aan de slag aankomende nacht hahaha

Bijgevoegde bestanden:

9. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Hahahaha ja ik heb toevallig net gereageerd op die foto op Facebook! :D

10. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Haha toevallig!

11. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Vervelend trouwens wel van die zuurbranden, Famke.. Ik hoop er vanaf te zijn zodra ik bevallen ben, maar jij hebt er dus gewoon vaker last van?
    Ik heb het gister ook heel erg gehad. Normaal is 1 Rennie voldoende op een hele dag of nacht, nu heb ik er gisteren overdag al 2 of 3 nodig gehad. En bij alles denk je: zou dit iets betekenen? Haha!

12. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Och t went.. en zolang ik elke dag medicatie neem heb je nergens last van.. maar 't is nu wel erger als anders.. neem normaal 20mg omeprazol op een dag.. nu 40mg en zo nu en dan nog last.. dus dan gaat er ook een extra rennie achter aan haha..

Vorige x was t direct weer normaal na de geboorte.. dus daar ga ik nu ook maar vanuit ;)

13. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Spannend meiden die volle maan! Wij hebben een drama nacht gehad met dochter tussen ons in, maar wel uit kunnen slapen tot 9 uur gelukkig. Heb haar op tijd weggebracht naar opa en oma vanochtend en daarna lekker de Action leeg gekocht. Er stond weer Playdoh en magic sand van Frozen, voor Sinterklaas. En we zouden het klein doen...
    Ook nog wat laatste schoonmaakspullen gekocht voor de kraamweek en verf spullen. Ik ga toch nog even een kleurtje op de muur doen in de babykamer.

Hebben jullie echt alles al af in huis? Ik bedenk iedere keer als het klaar is weer wat nieuws.. haha zullen de hormonen zijn? Ik ben ondertussen ook nog een poppenhuis aan het opknappen voor de kleine meid haar verjaardag dus ik hoop stiekem dat de volle maan theorie niet op ons van toepassing is!

14. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Oh en wat schijnt te helpen tegen maagzuur is amandelen.. Gewoon in puurste vorm bij de notenboer vandaan. Werd mij verteld in de vorige zwangerschap. Er kwam hier bij de notenwinkel iedere week een zwangere vrouw een zakje amandelen halen..

15. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Gatsie, ik zit er even doorheen geloof ik.. Heb door kunnen slapen vannacht, maar ik ben desondanks toch ontzettend moe. Heb hoofdpijn en voel me algeheel gewoon opeens niet zo lekker, geloof ik.. Mijn linkerwang gloeit en ziet er ook rood uit, rechts weer niet. En af en toe wel wat steekjes in mijn buik, maar niks waarvan ik een vermoeden heb dat het een begin is..
    Ben net uitgevallen tegen mijn zoontje, omdat hij niet luisterde. Daarna begon ik zelf in huilen uit te barsten omdat ik me schuldig voelde. Pffff hormonen!

16. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Bah Poppetje. Gaat het nu wel weer een beetje? Vervelend van die dagen idd..

Zara, hier hetzelfde hoor. Mijn vriend heeft van de week de wc beneden helemaal opnieuw gekit. Was een doorn in mijn oog, hahaha!

Ik heb wel een goede nacht gehad gelukkig. Vandaag heb ik wel wat gerommel maar dat heb ik ook al heel de week. Zet nou eens door!! 😬

17. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Goedemorgen. Echt kl*te geslapen. M'n vriend heeft ochtenddienst dus de wekker ging om 4:00 en ja hoor, ik was ook klaar wakker. Zit nu al een uur op de bank te Netflixen. Baby is wel wakker geweest maar er rommelt niks. Bah ik heb een baaldag, voel het nu al :(

18. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Aahh Maris, balen!! Ik snap hoe je je voelt..
    Hier ook alles rustig en ook een vervelende nacht gehad! Heel onrustig geslapen en vroeg wakker..

19. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Oh bah nog even volhouden hoor! Slaap je overdag nog? Ik zou als ik jou was straks weer even lekker terug gaan in bed :)

20. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Vervelend he die nachten Poppetje. Het liefst zou ik ze overslaan :p

Slaap echt alleen als ik moe ben overdag want anders kom ik 's avonds niet in slaap. Ga vanmiddag nog wel even wat slaap inhalen want om 11:00 komt er een vriendin/collega op de koffie. Heb ik even wat afleiding :)

Deel Deze Pagina