"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik ben der klaar mee.. 🙈 het blijft rommelen, wil zo graag dat t door zet.. ben wakker geworden met menstruatie kramp maar dat is t ook.. morgen weer controle.. hoop dat ze me wil strippen (mits t kan natuurlijk)

Zo lekker te zwemmen met mijn dochter (ouder en kind zwemmen) we zijn altijd na de reuma groep dus heerlijk warm water :D wel fijn voor zere rug spieren.. en mijn dochter kan al zelfstandig zwemmen (met kurkjes) dus hoef der ook niet te tillen ofzo.. heerlijk relaxen!

2. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Hier ook weer wat krampjes maar wederom niks waarvan je zou zeggen dat het ook maar iets doet.
    Zometeen weer controle bij de gyn.. Verwacht er eigenlijk weer niks bijzonders van. Hoop nu voor het eerst dat er vandaag overdag niks op gang komt.. Heb namelijk net manlief op zijn werk gebracht, zodat ik een auto heb. Zou niet weten hoe hij dan thuis moet komen :D
    Nouja, overal valt een oplossing voor te verzinnen.. Maar toch.
    Hoewel vandaag wel een supermooie datum is, 16-11-16!

3. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Haha ja ik heb vanaf t begin ook gezegd dat ik voor deze dag zou gaan, indd mooie datum.. mag er wel wat ging in komen ;)

4. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Vandaag gaat niet meer lukken denk ik :D. Nu hopen dat het voor vrijdag gaat gebeuren. Deed het strippen trouwens zeer bij jullie?

Grote kans dan trouwens dat ze zondag wordt geboren. Mn neefje is dan ook jarig, die wordt dan 8. Hoop het niet. Dan gaat alle aandacht verdeeld worden en dat vind ik wel sneu voor het mannetje.

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Oh nee dat lijkt mij ook niet leuk dat je kindje geboren wordt op verjaardag van neefje (of nichtje).. mijn schoonzusje was op 15/6 uitgerekend dus er bestond een kans op de verjaardag van mijn dochter 22/6.. dus heb 'm wel ff geknepen toen.. ze is gelukkig week te vroeg bevallen :p

Enne ik ben nog nooit gestript dus geen idee hoe t voelt.. was het erg naar?

6. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    De gyn wilde mij strippen vandaag als ik het zelf ook wilde.. Maar het hoefde van mij nog niet :D aangezien de kans volgens hem 1 op de 7 is dat het doorzet en het anders alleen bij krampen met eventueel bloedverlies blijft..
    Volgende controle is met 40+0. Mocht ze er dan nog niet zijn, ga ik dat strippen wel doen..

Gek idee, mijn zoontje is met 39+2 gehaald. Dat ben ik vandaag ;)

7. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Nou dat is dus vrijdag Famke, dus was wel benieuwd naar ervaringen :)

Dat is idd een gek idee Poppetje! Die lag in de stuit toch? Dat zei de vk tegen mij dus ook, dat het pas na 41 weken zin heeft omdat het dan meestal pas doorzet (ofzo :p)

8. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Oohja Maris? Nee de gyn hier stelde het zelf voor en durfde zelfs te beweren dat baby's met deze termijn er wel klaar voor zijn. Maar zo is het overal weer anders!

9. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag bevallen! Alles goed gegaan snelle maar heftige bevalling. Later meer, nu genieten!

10. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Gefeliciteerd Appel!! :D

11. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd Appel!!! :)

12. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik zal mijn bedje opzoeken.. weer een dag voorbij.. elke dag sluit ik af met de gedachte, nope niks gebeurt.. misschien vannacht.. hihi ;)

Morgen weer controle.. ben benieuwd!

Weltrusten voor nu :)

13. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Gefeliciteerd Appel!!

14. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Gefeliciteerd appel

15. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Ook hier nog even: gefeliciteerd Appel!

Hier exact zo, Famke! Raak er lichtelijk teleurgesteld van.. Worden nog lange wachtweken voor ons op deze manier!

Wij hebben het gisteravond even 'gezellig' gemaakt, onder het motto 'baat het niet..'
    Nouja gezellig.. Ik vind het echt heel onprettig, blijf maar gewoon lekker uit m'n buurt, laat me maar gewoon lekker in m'n coconnetje haha.. Voelt ook niet leuk naar manlief toe, maarja. Hij was allang tevreden volgens mij.. Arme mannen hebben het ook maar zwaar zo :D
    Ben benieuwd of het iets gaat uithalen!

16. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Kwam net een leuke quote tegen op een ander forum..

"Achja weer een dag dichter bij de dag waarop het gaat gebeuren!"

En zo is het maar net ;)

17. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Succes op controle Fam!

Slechte nacht gehad Poppetje? Jij post op mooie tijden haha! Nou ik doe het liever ook niet op het moment maar mannen hebben ook behoeftes :p

Serieuze voorweeën gehad gisteravond in bed. Zelfs eentje die helemaal door trok tot in mijn rug maar toen ik ging slapen was alles weer rustig :(. Mehh

18. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier even kort mijn verhaal.

Ik werd wakker met kramp na 2/3 uurtjes de vk gebeld. Na 5 uurtjes had ik 4-5 cm toen hebben ze m'n vliezen gebroken. Toen ging het sneller. Na 7 uurtjes had ik 9 cm en hebben ze t laatste randje weg geduwd. Na 15 minuten persen is hij geboren. Super teots. Onze prachtige zoon!
    Zussen zijn super trots!

Lekker thuis bevallen en nu genieten!

19. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ook wij hebben t gezellig gemaakt gister:D haha.. uit eindelijk was t wel fijn.. maar meer t samen zijn niet zozeer de daad.. ik voel me lomp en zo niet sexy.. en voelt ook niet altijd fijn.. maar wat jullie ook zeggen mannen hebben ook behoeftes hihi.. snapt mijn man mij gelukkig ook wel dus doet er niet moeilijk over maar 't voelt niet altijd goed.. heb snel last van schuld gevoel 😕

Overigens heeft t nergens voor gezorgd.. helaas ;) heb trouwens wel voor t eerst in de zwangerschap erg last van mijn banden.. naar gevoel!

Zometeen dochter naar gastouder brengen en dan lekker niks doen! Heb om 14.30 uur controle.. laat t uiteraard weten ;)

20. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Haha ja leuke tijden hè? Uiteindelijk van 2-5 wakker geweest, zo ongeveer.. Dus nu best moe, maar wat doe je eraan..? :D

Jammer dat er bij niemand van ons verder iets doorgezet heeft..

Ooh, waar ik me trouwens nu al druk om zit te maken: als ik eenmaal overtijd loop, moet ik elke 2 dagen naar het ziekenhuis voor ctg en echo. Hoe moet ik dat dan weer doen met mijn zoontje?! Heb niemand in de buurt wonen die op hem kan passen overdag.. Net zoals met dat strippen, heel leuk idee, maar uuhm met hem erbij? Haha.. Hoe denken jullie daarover?

Deel Deze Pagina