"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Oh jeej poppetje dat lijkt me indd niet handig! Ik heb mijn dochter naar de GO als ik controle heb.. wil der sowieso 1 moment in de week nog naar de GO hebben en combineer dat met de controles. Tevens werkt mijn schoonmoeder niet dus zou mij dat staan te wachten kan ze altijd daar heen :) maar in jou situatie lijkt me dat erg lastig! Maar genoeg snoep/koekjes oid mee nemen zodat ie afgeleid is mocht je worden gesttipt waar hij bij is hahaha..

Pff ik heb net een aambei ontdekt (sorry voor de details hihi) nog nooit gehad.. ook niet erg pijnlijk ofzo maar hij is wel aanwezig.. direct maar ff zalf gehaald hopelijk issie snel weg 🙈

2. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Ja dat scheelt idd al Famke.. Mijn schoonouders wonen wel in de buurt, maar werken beide fulltime.. Schoonmoeder kan wel komen zodra de bevalling begint, maar ze kan helaas natuurlijk niet elke keer vrij nemen als ik naar het ziekenhuis moet, haha. Ach misschien moet ik me niet zo druk maken en lost dit 'probleem' zichzelf gewoon op!

Een aambei? Ooh jee dat lijkt me pijnlijk.. Heb dat nog nooit gehad, maar volgens mij herken je het direct? Krijg je die dingen überhaupt weg? Ik heb er echt geen verstand van haha.

Weten jullie trouwens zelf ook het geslacht niet? (Zit altijd naar je banner te kijken haha)

3. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ben verpleegkundige dus toen ik t voelde wist ik genoeg haha.. er is zalf voor te krijgen die sowieso de symptomen verlicht en wat verdoofd.. geen idee of die er ook voor zorgt dattie verdwijnt ;)

En nee wij weten zelf t geslacht ook niet! Wordt dus echt een verassing :) mijn gevoel zegt meisje.. dus ben benieuwd haha

4. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Poppetje en is het niet mogelijk om hem even naar een buurvrouw oid te brengen als jij op controle bent? En dat je man/vriend evt naar huis kan komen zodra je je niet lekker voelt? Lastig lijkt me dat idd..

Wat is GO? Nog geen verstand van die afkortingen hoor hihi!

Vervelend zeg aambeien. Heb zelf ook een heel kleintje wat ik heb opgelopen tijdens een verkeerde antibiotica kuur. Het gaat nooit helemaal weg maar uiteindelijk wordt het een klein flubbertje ( :') ) en is de pijn zo goed als weg. Kan soms nog weleens open gaan maar heb er weinig last van moet ik zeggen. Hoop alleen niet dat het erger wordt tijdens de bevalling..

Het rommelt en rommelt maar.. morgen om 8:30 strippen. Ik ben erg benieuwd!

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    GO = gast ouder ;)

Ze hebben mij weer laten lopen! Alles goed.. volgende week woensdag weer nieuwe afspraak.. mits de baby er nog niet is ;) is de kleine er niet dan gaan we volgende week afspraak maken voor inleiden!

Had mannelijke verloskundige.. had ff zoiets van oh nee.. maar was echt super leuke vent.. voelde me direct op mijn gemak :) maar hoop stiekem wel dat ik kan bevallen bij een vrouwelijke ;)

6. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Maris, hoever ben jij eigenlijk? Je hebt t vast verteld maar kan t me niet herinneren :D

7. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Fijn dat alles goed is! Gaan ze niet eerst strippen?

Ik ben vandaag 40+4!

8. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Oh bah heb flinke voorweeën vandaag en eigenlijk vooral in mijn benen.. Tijdens de vorige bevalling alleen maar rugweeën gehad, hopelijk wel buikweeën wanneer het echt doorzet. Het rommelt in elk geval flink, ben ook heel misselijk en last van de darmen.. Ben zondag 39 weken dus hij mag van mij nog wel even blijven zitten!

Heel veel geluk Appel. Al een beetje bijgekomen?

9. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ah oké! Al over datum :D hihi

Nee niet stippen, verloskundige zei dat t met dit termijn weinig zin had.. dat t 9 vd 10x niet door zet maar wel voor veel stress zorgt.. overigens wel met kant tekening dat ze wel kijken naar je gezondheid.. en gezien t met mij en de baby goed gaat doen ze nu eerst niks..

Mijn volgende controle weer met 40.5 dus kan best dat ze dan wel gaan strippen! Sowieso wordt dan gecheckt of ik ontsluiting heb zei die.. en aan de hand daarvan wordt afspraak voor inleiding gemaakt (met ontsluiting wordt eerder ingeleid dan zonder..) ze laten alles het liefst zo natuurlijk mogelijk verlopen..1 dat is hun beleid en 2 ook beter omdat ik litteken weefsel heb en dat minder kan hebben als gewoon weefsel.. de kans dat t een (spoed)ks is bij inleiding veel groter dan bij een natuurlijk opgang gekomen bevalling..

Hij heeft die stappen vandaag goed uitgelegd en alles goed onderbouwd.. voelt erg fijn! Maar ben er niet minder ongeduldig onder hihi :D

10. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Spannend! Je hoort wel vaak dat lichaam zichzelf nog ff goed "leegt" voor de bevalling.. dus wie weet ;)

11. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Vriend zou vanavond met de mannen gaan borrelen maar blijft voor.de.zekerheid maar thuis :p
    Of het is weer buikgriep of het gaat vannacht beginnen :D

12. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Hoe is de nacht verlopen Zara?

Zo vandaag 40+5 en straks strippen om 8:30. Ben wel nerveus en amper geslapen. Hoop zo dat ik ontsluiting heb!

13. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hihi:D

Bijgevoegde bestanden:

14. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Succes maris! Bijna half 9 😉

15. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    No baby jet... Wel veel gerommel en kramp in de benen en buik nog steeds.. Hopelijk gaat dit niet nog weken duren, dat hoeft van mij nou ook weer niet :p

16. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Yess due date Famke! :)

Zo ik ben weer thuis. Strippen is gelukt! Had zelfs al bijna 3 cm ontsluiting. Normaal was het bij een 1e rond de 1 cm dus die heb ik maar alvast! Nu afwachten geblazen...

17. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hier alles rustig.. ben bang dat de kleine nog wel ff blijft zitten! ;) nouja dan nog maar lekker weekendje genieten met zijn 3en en lekker mijn rust pakken.. ;)

Spannend Maris! De eerste 3 cm heb je maar mooi cadeau:D hopelijk snel jullie wondertje in je armen!!

18. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Dat is fijn Maris!

Hier heb ik al twee dagen krampen en voel me zo verschrikkelijk moe... Ik hoop maar dat het snel echt begint. Maandag weer naar de vk eens kijken wat die zegt. Ben nu 39 weken.

Hebben jullie trouwens ook dat je je druk kunt maken om domme dingen?
    Ik over mijn haar. Doordat ik veel in bed lig ( misselijkheid) zit het echt raar. En nu wil ik toch met de steiltang aan de slag zodat het straks op de foto :$ wel goed zit.... Als het kapsel de bevalling overleefd :(

19. MarisB89

MarisB89 Actief lid

27 jul 2016
    352
    123
    43
    Jammer dat het alleen bij gerommel blijft Zara en Famke.

Jj, ja dat heb ik ook heel erg. De kitranden in de wc beneden stonden mij niet aan dus mijn vriend heeft die nog opnieuw gedaan van de week. :p Hetzelfde met mijn huis, die moet op en top schoon zijn hahaa!

Nou hier blijft het tot nu toe ook wel goed rommelen. Vanmiddag nog even weg geweest om boodschappen te doen maar dat was toch wel wat zwaar. Nu even relaxen met een kop thee en one born every minute op TLC :p

20. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Vanmiddag weer naar de verloskundige geweest en gevraagd wanneer ze eventueel gaan strippen.
    Had een leerling en die gaf aan bij 40/41 weken.
    Uitgelegd dat ik het echt zat was, veel harde buiken, gekneusde ribben en slecht slaap.
    Leerling vroeg aan de verloskundige die meeluisterde wat zij zou doen. Strippen was het antwoord, deze zwangerschap is al zo apart geweest dat zij vond dat we gewoon moesten gaan kijken.
    Onze kleine blijkt volledig ingedaald te zijn, had 2cm ontsluiting en baarmoederhals is volledig verstreken dus ze heeft gestript.
    Nu hopen dat de krampjes overgaan naar het echte werk en we onze kleine dit weekend in onze armen hebben.
    Als het niets doet wordt ik donderdag opnieuw gestript.

Deel Deze Pagina