Na goede ctg mochten we weer naar huis.. beleid is dat ze eerste 24 uur niks doen... heb momenteel om de 8 min weeën, die net geen minuut duren.. ze worden wel met elke wee sterker! Als ik uur lang weeën zo om de 5 min heb moet ik weer bellen, en mag ik komen! Ben nu in uurtje tijd van om de 10 min naar om de 8 gegaan.. dus vermoed zelf dat het een nachtelijke ritje wordt kruip zo lekker op bed.. nog ff wat rust pakken! Toevallig waren mijn moeder en zusje hier vanmiddag toen de vliezen braken.. achteraf erg fijn! Mijn zusje heeft mijn dochter opgevangen en mijn moeder mij.. stond letterlijk in een plas water! Ik ben lekker gaan douchen en mijn moeder heeft alle zooi opgeruimd toen manlief thuis was heeft die schoonouders gebeld en is ons dochter opgehaald.. deze is daar nog steeds.. zien morgen wel verder hoe t komt! Jammer dat t nog niet doorzet poppetje! Zal duimen voor je
Ooh jeetje Famke, wat spannend! Maar na die 24 uur gaan ze dus wel actie ondernemen..? Hebben ze al verteld wat ze gaan doen als het niet doorzet? Ik hoop natuurlijk dat je nu gewoon lekker aan het bevallen bent! Ik zit mezelf nu op de bank te troosten met een bak Ben & Jerry's Alles nog steeds rustig hier.. Ik geloof dat ik hier te ongeduldig voor ben hoor, dat afwachten. Niet aan mij besteed Haha..
Helaas niks door gezet.. ben nog thuis! Wel redelijke nacht gehad dus dat is wel weer fijn! Sowieso vanmiddag om 14 uur weer aan de ctg.. en als t er morgen ochtend niet is wordt ik ingeleid. Ze leiden niet in de middag in ivm grotere kans op ks. En dan moet er een team opgepiept worden en dat vermijden ze liever zoveel mogelijk zo maar ff blokje wandelen ofzo haha.. kijken of we t op gang kunnen brengen.. Oh en weeën zijn indd echt niet fijn al paar hele sterke gehad.. hopelijk zorgen ze wel voor ontsluiting! Sinds 1 uur vannacht geen vruchtwater meer verloren dus denk dat de beeb de uitgang goed blokkeerd
Jemig, wat een spanning! Ben je nerveus of laat je het op je afkomen? Hier net de slijmprop verloren, hoera! Of het iets wil zeggen dat laten we nog maar even in het midden, hahaha.. Maar er gebeurt iig IETS. Bijna exact 24 uur na het strippen..
Nee niet zenuwachtig.. valt me alles mee.. mijn man zei al wat ben je rustig.. geen idee waar t vandaan komt maar 't is wel fijn! Mijn man is ook lekker thuis en dochter bij oma.. dat vind ik wel beetje raar had der ergens ook wel thuis willen hebben maar praktisch gezien is dit beter Jij houd t ook nog ff spannend hé
Ja spannend allemaal hè.. Ik ben benieuwd of er verder nog iets gaat gebeuren. De baby is in ieder geval nog aan het bewegen en ik heb verder geen krampjes of iets.. Kan natuurlijk nog komen maar goed. Over 6 dagen word ik sowieso ingeleid dus of het nu wel of niet doorzet, het duurt gewoon echt niet lang meer.. Hoop gewoon zo dat het vanzelf op gang komt! Lijkt me mooi om dat ook eens mee te maken. Bijzonder dat je lichaam dat zo regelt blijkbaar, dat je gewoon lekker relaxed bent. Wel fijn idd dat je dochter er niet is.. Hier gister ook een kinderloos dagje en dat is toch anders dan wanneer je er eentje hebt rondlopen! Lekker even op jezelf, liggen wanneer je wil liggen, in huis rommelen wanneer je dat wil.. En gewoon het idee dat ze gewoon in goede handen zijn, mocht er wat doorzetten!
Ik zit trouwens nog te twijfelen of we vandaag een huispakken-dagje houden (zitten nu nog lekker in pyjama haha), of dat we ons zo toch maar gaan aankleden en even een rondje gaan wandelen.. Dat gaat niet meer zo heel snel, maar dan hebben we iig even een frisse neus gehaald. Ben dan alleen zo bang dat m'n vliezen middenin de supermarkt breken ofzo, haha!
Spannend meiden! Wij houden lekker een pyjama dagje, zag dochter ook wel zitten. We hebben al Up! gekeken en nu Monsters University, fijn dat ze eindelijk iets langere films kan meekijken Het lijkt erop dat we eindelijk zeker zijn over de naam, dus nu is echt alles er klaar voor...
Lekker, Zara! Hier uiteindelijk toch ook gewoon een pyjamadagje, hihi.. Hoe oud is je dochter ook alweer? En fijn dat jullie het eens zijn over de naam, ik weet dat ik een keer op een topic van je gereageerd heb, maar geen idee meer welke naam dat was haha.. Ben benieuwd over een poosje!
Ze is bijna drie. Ook weer een paar rot nachten achter de rug dus heb haar vandaag ook lekker thuis gehouden van de peuterspeelzaal. Ze hoest zichzelf de hele nacht wakker en ons dus ook. Vandaag dus even lekker rustig aan, wij hoeven de deur iig niet uit. Al wat meer gerommel bij jullie?
Ik ben officeel opgenomen! Heb regelmatige weeën en ze worden steeds pijnlijker.. hopelijk duurt t niet te lang meer blijft t rustig vannacht dat krijg ik morgen om 7uur een infuus.. wordt nu wel heel echt zo hé
Spannend famke, misschien heb je je kleintje al wel in je armen. Voor de verandering vandaag weer eens een betere dag (lees, maar een keer overgeven). Gisteren naar de vk geweest alles is goed. Heb afgesproken dat als er volgende week nog niets is dat ze me dan gaat strippen. Ik hoop dat ik dat niet haal en dat het deze week nog gaat gebeuren.het rommelt wel regelmatig. Afwachten maar
Ben zo benieuwd hoe het gaat! Hier gisteravond voor het eerst het idee gehad dat mijn lichaam eindelijk actie wilde ondernemen, haha. Had zo om de 10 minuten pijnloze harde buiken van 30-60 seconden.. Hoopte dat het een voorbode was voor de nacht, maar HELAAS haha..
Nou hier ook weer een eigenwijze klein / bevalling.. wel steeds weeën maar niks door gezet.. lig nu aan t infuus met op wekkers.. had al wel 1 cm ontsluiting 😒 had gehoopt op meer door al dat gerommel maar helaas.. nu wel al om de 6 min weeën.. en elk half uur wordt infuus opgehoogd.. eerste half uur zit er bijna op.. hopelijk schiet t wat op moet na de bevalling sowieso 24h in t zh blijven ivm infectie gevaar door de gebroken vliezen.. dat was wel ff baalmoment.. had gehoopt zsm naar huis te kunnen.. mis mijn kleine meid! Kreeg net appje van schoonmoeder met klein filmje waar ze hand kusjes toe gooit en tot snel roept.. wel ff meltdown gehad hihi.. voor nu maar concentreren op de bevalling! Moet sowieso vandaag komen.. dus als dit niet op schiet wordt t een ks maar dat hoop ik niet.. ben ik nog langer van huis En hoe ist met de rest van der dames?? 💕
Ach jeetje.. Wat heftig! Maar wel opwekkers dus, ik heb nou niet helemaal begrepen of ze dat hier überhaupt niet willen doen of alleen in de lage stand zeg maar, ivm die eerdere ks.. Mijn inleiding zal iig starten met breken van de vliezen, maar dat is bij jou natuurlijk sowieso een ander verhaal! Nou kop op, ik hoop dat het snel beter zal gaan! En zo niet, blijf jezelf dan moed inpraten.. Je bent er bijna! We denken hier denk ik allemaal aan je vandaag! Succes!