"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Vanmiddag om 14.30 uur is onze zoon geboren! Alles gaat goed 😍 hij weegt 4090 gr en is 51 cm

Was hier en daar best pittig!

Vanmorgen schoot niet op.. had 1cm toen we beginnen.. 11.30 had ik 2 cm.. en om 1 uur had ik zoiets ik wil wat voor de pijn want ging ff pittig.. toen 4 cm en half 2 was annestist er en nog ff checken had ik al 8cm.. dus geen ruggenprik.. maar ff een pompje.. en 14.15 uur mocht ik persen en 14.30 was ie er 😉

2. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Gefeliciteerd! Fijn dat het goed gaat.

3. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Gefeliciteerd famke

4. Kayleighh

Kayleighh Actief lid

12 mei 2016
    269
    52
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Gefeliciteeeerddd!

6. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hoe gaat het met de anderen?

Hier is het akelig rustig. Morgen ben ik uitgerekend..... Ik hoop zo dat ik niet nog heel lang moet wachten.
    Ik begin trouwens nu echt veel vocht vast te houden (gezicht, handen en voeten). Hoe is dat bij jullie?

7. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Gefeliciteerd Famke!!

Hier nog geen baby, alles nog rustig.. Wel af en toe gerommel en krampen in m'n rug.. zegt dat iets over de echte weeën straks? Ik ben als de dood dat ik weer rugweeen krijg tijdens de bevalling..

8. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Allereerst gefeliciteerd aan alle (net) bevallen dames!

Ik zou ook graag meekletsen en wat vragen stellen. Afgelopen woensdag was ik precies 37 weken. Ivm vloeien ging ik extra naar het ziekenhuis. Toen bleek dat ik al 3cm. ontsluiting had. Dat hadden we niet echt verwacht. Ik had dinsdagavond we een uurtje wat licht rugweeen gehad, maar naast het vloeien verder niets. Woensdagavond weer voorweeen en na 2 uur was het klaar. Gisteren de hele avond die steeds sterker werden, maar om de 8-10 minuten bleven. Vandaag weer licht vloeien en een zeurende rugpijn en 2x overgeven. De gyn. verwacht dat ik 38 weken niet ga halen, maar het zet totaal niet door. T is ons eerste kindje. Herkent iemand dit? Ik word er een beetje moedeloos van...

9. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Nee Jiseb, ik herken dat zeker niet. Hier is het eerder tegenovergesteld.. Heb ook al 3 cm ontsluiting, maar verder is alles hier rustig en heb ik echt totaal geen voortekenen.

Vandaag weer op controle geweest, de baby heeft het nog steeds reuze naar haar zin bij mama.
    Aankomende maandag mag ik me om 8 uur melden en word ik ingeleid! Eindelijk, nog maximaal 3 dagen geduld!

10. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Spannend xPoppetje! Fijn dat het einde in zicht is. Bij de 2e schijnt het normaal te zijn dat de eerste cm. ontsluiting al eerder komen, bij de 1e komt het bijna niet voor. Ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten...

11. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Klopt ja.. Maar dit is ook mijn eerste natuurlijke bevalling! Dat speelt ook wel mee. Maar ik ben ook wel iets verder dan jij natuurlijk..
    Toch kun je wekenlang met ontsluiting lopen, zonder dat het doorzet.. Dus ik hoop voor je dat het wel snel doorzet, lijkt me wel irritant zo!

12. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Irritant hè dat het niet doorzet.
    Helaas kun je hier helemaal niets mee.... Het zegt ook niets.
    Vorige week heb ik een halve dag weeën gehad, maar die stopten. Vandaag weer.... Maar ook nu zet het weer niet door. Ik ben precies veertig weken vandaag en er helemaal klaar mee. Van mij mag het komen. Weeën zijn vervelend maar als je weet dat het einde in zicht is dan zijn ze goed te doen en anders ga ik voor een ruggeprik.
    Bij mijn vorige bevalling heb ik pas na 18 uur de ruggeprik gekregen.... Dat had ik veel eerder moeten doen dan was ik minder uitgeput geweest. Dus mocht je aan pijnstillend denken, wacht niet te lang met erna vragen het duurt een tijdje voordat je het ook echt krijgt.

13. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Hoi dames, allereerst gefeliciteerd aan alle mama's die net bevallen zijn !!

Ik zou graag mee willen kletsen hier. Misschien duurt het voor mij niet lang meer, maar heb nog zo'n gevoel van wel.

Ik ben momenteel 39,5 weken zwanger, en eigenlijk ben ik het meer dan zat 🙈🙈
    De zwangerschap begon echt heel voorspoedig, had nergens last van en kon gewoon alles doen.
    Na de 20 weken werd dat echter anders. Ik kreeg veel pijn in m'n bekken en had al snel een dikke buik waardoor ik minder mobiel was geworden.
    Dit is me 2e zwangerschap en die valt me meer zwaarder dan de eerste eigenlijk. (M'n eerste kwam bij 38,5)
    Ik zit nu eigenlijk alleen maar te wachten tot hij zich meld haha.

Slapen kan ik niet meer dus moet zittend slapen. Anders wordt ik de volgende dag wakker en kan dan niet meer lopen zonder erge pijn.

De kleine is nog niet ingedaald maar nu zeggen ze dst het bij een 2e ook niet hoeft. Iemand hier ervaring daarmee ? Dat het tijdens de weeen uiteindelijk gewoon goed kwam ??
    En ook met de bekken klachten en bevallen zelf. Merk je daar iets van tijdens de weeen of als t kindje geboren word die extra pijn??

Sorry voor m'n geklaag 🙈🙈

14. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Je klaagt niet hoor!
    Vervelend zeg die bekken klachten. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, wel met ziek zijn (vanaf week zes al ziek). Dus het zat zijn en ongeduldig moeten wachten herken ik zeker.

Bij mij is de kleine ook nog niet ingedaald. En ook hier zeiden ze dat het bij een tweede ook niet hoeft. Wel kreeg ik het advies om meteen te gaan liggen als mijn vliezen breken.

15. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Ohh vanaf week 6 al jeehtje, dan snap ik dat je het ook wel eens zat bent !!
    Jaa klopt dat zeiden ze hier bij mij ook, liggen en bellen haha. Maja het afwachten is vervelend ;)
    T verschil tussen voorweeen en indalingsweeen is ook lastig te onderscheiden.
    Als hij er eenmaal is dan zijn we alles weer vergeten haha ;)

16. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    MommyM ik ben net bevallen met bekken klachten en issias en heb hier niks van gemerkt tijdens bevalling.. denk mede door andere pijn en dat je heel anders gefocust bent! Nu paar dagen later vrijwel geen klachten meer! Dus rust en de druk eraf doen wonderen ;)

Verder gaat t hier voorspoedig! Heerlijk ventje.. snel tevreden en vandaag alweer wat gegroeid.. heerlijk genieten zo!!

Succes met alles wachtende dames! Hopelijk niet lang tot jullie wonder er is!!

17. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Famke, jaa dat zei de vk me ook al haha maar toch ervaring van iemand die ook last heeft gehad tijdens de zwangerschap geloof ik eerder hihi ;)
    Ik dacht zelf ook dat je het dan in ieder geval minder zou voelen ivm me andere pijn en indd focus op wat anders. Fijn dat je er geen last van hebt gehad en dat de klachten bij jou steeds meer verdwijnen, ik kan niet wachten haha.

Heerlijk genieten. Hopelijk mogen wij ook bijna :)

18. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik wil even zeggen dat het bij mij toch heeft doorgezet en ik gisteren om 3.19 uur bevallen ben van een heel lief meisje, Elin.

19. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Gefeliciteerd Jiseb!

Hier lekker aan het aftellen naar morgen.. :D

20. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Gefeliciteerd jiseb,

Poppetje vandaag heel veel succes, je werd in geleid toch ?? Hoeveel weken ben je nu precies ?? Is me even ontschoten.

Hier ben ik vandaag uitgerekend, vandaag veel druk down under😂😁 ben benieuwd hoelang het allemaal nog gaat duren. Woensdag weer controle.

Deel Deze Pagina