Ik wil wel meekletsen! Ik ben nu 40+5 en morgen ga ik naar de vk om te kijken of ik kan worden gestript. Afgelopen maandag was het nog niet verweekt en nog maar 1 cm, die er waarschijnlijk al zat omdat het mijn tweede kindje is! Dat was wel een tegenvaller. Vk zei toen dat het waarschijnlijk nog wel een week zou duren. Gisteren voetreflextherapie gedaan, heeft wel wat gerommel opgeleverd maar zeker geen bevalling! Mijn zoontje is geboren met 41+1, na een inleiding en dit was niet de meest ideale vorm van bevallen, dus ik zou nu liever niet ingeleid worden. Maar goed, we hebben nog een aantal dagen voordat we daartoe overgaan. Hopelijk gaat er vannacht iets gebeuren
Ben 8 weken geleden bevallen en hier een beetje blijven hangen wat betreft lezen. Het was ff stil ja. Tijd voor nieuwe (naderende) bevallingsverhalen 😄
Jaaaa ik ben bevallen! Afgelopen week is onze zoon geboren. Het is een flinke jongen, 8 pond en ruim 53 cm. De bevalling hoefde gelukkig niet ingeleid te worden, een dag voor de afspraak met gynaecoloog begon de bevalling spontaan. Het was er een uit het boekje, heel fijn en lekker thuis. Nu genieten van onze mooie jongen!
Hier ook hoogzwanger. Gisteren heeft de vk van het ziekenhuis gevoeld maar alles zit nog helemaal dicht begin volgende week weerkomen. Dit is mijn derde had gehoopt nu niet over te lopen maar helaas.
Update: vandaag naar de vk geweest en ze heeft van 1 cm 2 cm gemaakt Gestript dus, nu afwachten of het wat doet. Was nog maar 1/4 verweekt etc dus schiet nog niet echt op! En Welkom Rums!
Ik klets ook graag mee als dat mag! Sinds een paar dagen flinke harde buiken & ongesteldheidsgevoel. Geen idee of dit wat te betekenen heeft.... Ik heb al een zoontje en met hem ben ik ingeleid, toen ook totaal geen voortekenen gehad. Ook geen idee dat ik zelf wel ging bevallen. Nu gaat alles anders, ben heel nieuwsgierig naar ons meisje!
Ik klets ook graag mee, nu 38.5, al paar weken gerommel en ben dr zo klaar mee, hopelijk zet het snel door. 2e kindje, ken het gerommel niet van de 1e, zo lastig want ik hoopte nog heel naïef op een beetje vergelijkingsmateriaal qua bevallingen of in ieder geval de start ervan.. We krijgen nu een jongetje, misschien toch ook weer anders hahaha. Zijn jullie al helemaal uit de naam etc?
we zitten gelijk qua termijn poeh dus al weken 'in spanning' wanneer is je 1e geboren? en wel spontaan?
Ooe inderdaad ja! 1e kindje voor jou? Mijn eerste is spontaan met 39.1 geboren, had de avond ervoor 3 x een wee en toen vanaf 23.00 elke 5 minuten een wee. Nu denk ik steeds hee is dat een wee en zet het dan nu door? Buikpijn/rugpijn etc, maar ik heb mij nu maar ingesteld op nog dik 3 weken, misschien valt het dan mee..
Ahum lezen als zwangere is moeilijk meisje🙊🙈 Sorry, zie dat het ook jou 2e is! Je leest het veel met een 2e dat er meer voorwerk is enzo
Haha geeft niet! Ja vk zei dat ook al, al heb ik met de 1e nooit voorwerk gehad dus stiekem hoop ik dat het nu een goed teken is voor een spontane bevalling ipv inleiden. Maar bij jou 1e begon het dus eigenlijk in 1x goed.. Pff de spanning komt bij mij nu dikwijls opzetten
Ja ik had het "beval gebeuren" en de aanloop ernaartoe even verdrongen. Bah de onzekerheid en de wetenschap dat het pijn doet en je geen idee hebt hoe het gaat verlopen en hoe lang het duurt enzo. Hoop het ook voor je! Waarom was je vorige keer ingeleid?
Oee dat lijkt mij spannend, je kind minder voelen. Voel je dit kindje nog wel goed? Vannacht had ik weer de hele nacht steeds kramp/buikpijn/rugpijn, maar nu is het weer minder. Steeds denk ik nou laat t dan maar doorzetten, maardan komt dr niets😣
Ja was heel erg spannend, gelukkig is het allemaal goed gekomen! Binnen 6 uur was hij er 😊 Bah wat een gerommel, ik heb het nu ook weer. Ik heb nu ook ongi pijn in mijn rug en bovenbenen. Meestal als ik dat had werd ik mega ongesteld haha.
Gedoe dan he, al dat voorwerk😣 En ook wat je wel en niet meer doet, merk dat het fysiek zwaar is en ik moe ben. Hoeveel leeftijdsverschil zit er tussen je kinderen straks? Fijn dat het allemaal is goed gekomen!
Ja ik ben ook een stuk sneller moe de laatste week. En nogal labiel haha Mijn zoontje is 2,5 jr, mooi verschil vinden we zelf! Al was nr2 een beetje ongepland En hoeveel zit er bij jou kindjes tussen dan?
Haha ja dat labiele herken ik ook en ik voel mij ook mooooeeeeee! Helemaal als ik een hele dag alleen ben geweest met mn peuter. Bij ons zit er 2 jr en 8 maand tussen. Ooe was het lang wennen of viel het mee?
Ja herkenbaar, gelukkig niet elke dag labiel haha. Ik ben 5-6 dgn alleen met mijn peuter omdat mijn man zzp'er is vaak pas thuis als peuter naar bed gaat. Het was vooral voor mij even wennen, mijn man was meteen blij! Mijn vorige zw was heftig aangezien ik ernstige BI had, ik kon vanaf 30 wkn niet meer lopen. 2 jr moeten trainen en revalideren. Ik was eigenlijk net weer op de been. En toen werd ik zwanger, door de pil heen..