Hoi ik spring ook weer even in! Vannacht ook veel last van voorwerk gehad net als jij Winddanser. Gisteren gestript bij de vk, dus vandaar. Ook flink last van mn hormonen en mn bmm! Vandaag beetje chagrijnig omdat het dus niets concreets lijkt te hebben opgeleverd. En ik zit mezelf erg in de weg, maar hopelijk dan vannacht?? Bij mij is het ook mn tweede, alleen het toeval wil dat mijn man nu thuis is overdag, omdat hij half januari met een nieuwe baan begint. Eigenlijk komt dat wel erg goed uit dus. Over verrassingen gesproken, mijn eerste is nu 16 maanden!! De tweede was dus een verrassing, natuurlijk even schrikken, maar ook erg gewenst.
Spannend HHH! Je loopt ook al flink overtijd zeg! Ooe dat zal dat het even schrikken was. Vriendin van mij heeft er ook anderhalf jaar tussen zitten, even pittig maar ook veel voordelen met allebei nog slapen enzo. Mijn humeur is vandaag echt 3 x niks... Wat een gewacht en slecht slapen en pijn en gerommel, men! Om een mega pesthumeur van te krijgen
Bij jullie nog iets gebeurd vannacht? Gisteren was ik ook echt chagrijnig om dezelfde redenen Winddanser. Hier vannacht niets gebeurd, behalve wakker gelegen natuurlijk. Vanochtend mn slijmprop verloren! Dat is dan wel weer spannend! Ik hoop dat het wat zegt, maar iedereen zegt dat het niets hoeft te betekenen. Toch houd ik hoop
Nee helaas, hoewel ik redelijk geslapen heb, ook wel eens fijn. Vannacht gedroomd dat de baby vandaagkomt, ben benieuwd! Ik ben echt super rustig vandaag, baby ook, stilte voor de storm? We gaan zo nog ff lunchen, lekker er even uit ipv thuis wachten. Ooe spannend! Dan is er in ieder geval wel wat gaande. Hier nog geen slijmprop gezien, maar vorige keer ook net.
Hoi meiden Ben benieuwd of jullie al bevallen zijn..wanneer was de uitgerekende datum? Ik ben de 28e uitgerekent..van de 2e..mijn dochtertje is nu 18maanden dus ook nog erg jong..maar heel leuk om weer mee te maken, en zwaarder natuurlijk. Ik hoop dat het niet met de kerst gebeurd maja dat heb ik helaas niet voor het zeggen.. Xoxo
Nou hier ook alles nog rustig. Pittig is het want ben al ziek sinds einde 1e trimester. En heb nog twee peuters rond lopen 1 van 3,5 en een van 2.
Nee een totaal andere zwangerschap! Nauwelijks last 😊 @hiphop oei dat moet zeker een verrassing zijn, zo snel! Trek je het een beetje? En nog wat gebeurd nav de slijmprop? Inderdaad hoeft het niks te zeggen maar er gebeurd toch wat lijkt mij! @jenerah nee kerst lijkt mij ook niet leuk!! Die dagen ga ik heel zenuwachtig zijn haha Pfff ik vind het met de dag spannender worden!! Ongi gevoel is sinds vanmiddag weer flink aanwezig, ik hoop maar dat het wat opleverd 😬
Hier kreeg ik vannacht ineens weeen, om de 15 min, later om de 12 minuten ongeveer. Hele lichte nog maar. Dus ik dacht: Het begint! Maar toen ben ik weer in slaap gevallen en is het weer opgehouden! Irritant zeg! Hopelijk komt het straks weer terug. Ik heb ook een afspraak bij de gyn omdat ik inmiddels 41+2 ben dus voor een ctg en echo. Ben benieuwd wat die er van zegt. Succes weer vandaag allemaal met de laatste loodjes in combinatie met peuters
Ohh dat is balen!! jee je bent al dik over tijd Dan mogen wij nog niet klagen!! Ik mag hopen dat ze jou snel inleiden, ik vond het doodeng voorbij de 41 wkn (vorige zw)
@HHH aah dat is balen zeg! Helemaal inderdaad omdat je al zo lang overtijd loopt.. @meisje; hier ook al flink ongesteldheidsgevoel en steeds kramp gisteren, maar nu weer minder. Ik ben de 25e uitgerekend, zeker niet dat ik met kerst wil bevallen hahaha. Mn dochter kwam met 39.1, vandaag ben ik ook 39.1 Droom ook steeds dat ik er helemaal klaar voor ben en dat de baby komt. @Rums, poe dat is helemaal pittig! Slapen je kindjes nog overdag? Dat je een beetje rustig aan kan doen tussendoor? Hoe is t nu dames? Rustig of al actie?
@Winddanser, ik hoop voor je dat jouw baby vandaag komt! Heb hier heel veel krampen en restless legs en pijn in mn bmm. De ctg en echo was goed en heb nu inleiding gepland staan op woensdag. En dan komt morgen de vk mn vliezen breken in de hoop dat het alsnog natuurlijk op gang komt. Maar eigenlijk wil ik natuurlijk liever dat het vannacht gaat gebeuren! Mn schoonmoeder komt mn zoontje ophalen nu, want zij wonen 2 uur verderop, dus dan is het handiger als hij alvast opgehaald is en zij vinden het alleen maar gezellig. En wij vinden het ook wel lekker rustig. Dus wij zijn er klaar voor!!
Succes HHH zo komt t wel erg dichtbij! Had je nog helemaal geen ontsluiting? Klinkt nl als veel voorwerk al.
@ winddanser mijn jongste slaapt elke middag nog. En de oudste valt regelmatig in slaap op de bank smiddags en dan lig ik op de bank erbij. Morgen weer een afspraak hopelijk kunnen ze strippen.
Dat komt dichtbij!!! Super leuk & spannend, inderdaad nog hopen dat je reageert op vliezen breken. Fijn dat je zoontje al opgehaald wordt! Hoef je jezelf daar niet druk over te maken en kan je rustig weggaan of bevallen. Zou je evt thuis mogen bevallen als het wel doorzet?
@Vlinder: Ja ik had 2 cm ontsluiting. En verweekt en zo. Dat was vrijdag nog niet zo, maar toen ben ik gestript en dit weekend is er veel gebeurd dus @Meisje: Ja ik zou thuis mogen bevallen, maar kies zelf voor een geboortekliniek/hotel waar ze ook een bad hebben. En dan wel met je eigen VK. Dat lijkt mij een mooie tussenoplossing omdat ons huis momenteel niet ideaal is hiervoor. Maar mocht het nu gek lopen dan kan het wel thuis (bijv als het super snel zou gaan of zo).
Ooeee spannend HHH, fijn dat je zoontje alvast opgehaald is! Hopelijk zet het vandaag nog door en anders morgen. Hier halve dag weer buikpijn en af en toe harde buiken en kramp, ben zo klaar met het wachten🙈🙊 Rums, aah dat scheelt wel iets als ze af en toe nog slapen!
@HHH en hoe gaat het?! Ben benieuwd of je inmiddels al bevallen bent of op het punt staat... Mijn lijf is compleet van slag! Alsof ik mega ongesteld wordt of de griep ga krijgen. Hoofdpijn, misselijk, harde buiken, diarree/harde ontlasting wisselen elkaar af, rugpijn en hele onrustige benen. Ben al vanaf half 4 vanmorgen wakker, kon niet meer slapen door dit alles. *zet klaagmodus weer uit* Verder iemand al actie in de tent??
@meisje012 hopelijk is het voorwerk! Hier nog niets aan de hand. Ik denk dat het een kerstkindje gaat worden.
Oee ben benieuwd hoe het met jullie is! HHH is er al een baby? Meisje12, heeft het doorgezet? Ik ben er zoooo klaar mee, alles doet pijn(rug/buik/bekken/heupen), mn humeur is om op te schieten en slapen rampzalig. Met mn dochter met 39.1 bevallen, nooooit verwacht dat deze baby langer zou blijven zitten, maar dus toch.. Vandaag 39.4, vanmiddag bezoekje aan de VK, ben benieuwd. Ben alle pijntjes/voorweeën/harde buiken en niks wat doorzet zo za. Dan liever pijnvrij of veel pijn omdat het doorzet.