Wij hebben gistermiddag in het ziekenhuis gezeten! Ik had maandag al wat klachten maar dacht eigenlijk dat ik griep kreeg. Maar de klachten gingen ook weer weg. Gisteren om 03.00 ongeveer werd ik opnieuw wakker met veel (boven)buikpijn en een gigantische hoofdpijn. Toch nog even aangekeken en rond de middag de vk gebeld. Toen bleek mijn bloeddruk 130/85, terwijl ik steeds 100/55 had dus te hoog. Eenmaal in het zkh, bloed geprikt/urine ingeleverd en ctg. Gelukkig geen eiwitten in mijn urine! Bloeddruk ging wat op en neer dus ze waren niet helemaal gerust. Er werd nog even een echo gedaan om extra te checken. Blijkt ons meisje 4 weken 'groeiachterstand' te hebben! Ik heb nog steeds de symptomen die horen bij zwangerschapsvergiftiging maar heb het gelukkig niet. Uiteraard de vk bellen als de klachten erger worden of als ik ongerust ben. Vandaag moet ik sowieso contact opnemen met de poli en motgen terugkomen. Gelukkig vannacht wat kunnen slapen en hopen dat vandaag mijn klachten niet erger worden
Ja was spannend! Vanmorgen ook bij de gyn geweest, alles oké. Bloeddruk blijft wel stijgen maar nog acceptabel. A.s. dinsdag moet ik wel terugkomen en wordt alles opnieuw bekeken. Hoe is het met de andere dames>?? Pff wachten duurt lang he
Ik ben gisteren bevallen van een zoon. 23 dec opgenomen ivm hoge bloeddruk en snachts begon de bevalling spontaan.
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon geniet er van Ben 23 dec ook opgenomen i.v.m een te hoge bloeddruk in de avond was mijn bloeddruk zo hoog dat ze me meteen aan de medicatie hebben gezet. Nu is die mooi laag en kunnen ze starten met de rijping van mijn baarmoedermond. Hoop dat dat snel mag lukken allemaal zodat onze kleine man veilig in mijn armen mag liggen. Vind het nu allemaal wel heel spannend komt wel erg dichtbij zo.
22-12-2016 bevallen met precies 38 weken! ben ingeleid wegens hoge bloeddruk! 7 uur gemeld en ze is 14.15 geboren 2780 gr en 46 cm
Gefeliciteerd Rums en Geertjetog! Hier vandaag 40 weken, noooooit gedacht! Woensdag gaan ze me strippen bij geen baby, ik probeer t los te laten, t rommelt nog steeds, maar probeer de baby nu noet meer voor januari te verwachten.
Ik ben ook bevallen van onze dochter! Afgelopen dinsdag 20 december. S middags heeft de vk mn vliezen gebroken en drie uur later was ze er al! In het ziekenhuis/geboortehotel bevallen in een bad, precies zoals ik wenste. Het gaat goed met ons! Kerst schiet er een beetje bij in, maar we genieten volop!
Gefeliciteerd dames!! Geniet ervan Opeens bevalt iedereen, wat fijn! @Winddanser, blijven wij nu over?? Hier zeurt het de hele dag al maar of er wat gaat gebeuren? Mijn hondje gedraagt zich heel vreemd naar mij toe, miss voelt ze wat aankomen?
Ik denk het wel Meisje! Hier ook steeds buikpijn/kramp/wee? Maar durf nergens op te hopen meer, we gaan t zien, liever spontaan dan opgewekt volgende week. Wellicht voelt je hondje t inderdaad aan?! Gefeliciteerd HHH, fijn dat het precies ging zoals je wenste!!
Bij mij kan het tussen nu en maximaal 4 weken raak zijn. Dinsdag weer een controle in het ziekenhuis. Afgelopen maandag was mijn bloeddruk iets te hoog. Ik moest in de gaten houden of ik geen symptomen van hypertensie zou krijgen, maar dat heb ik verder allemaal niet gehad.
Inderdaad ik reken nergens meer op Ik hoop ook een natuurlijke bevalling mee te maken. Inleiden is ook niet alles! @blinnie Welkom! Nu 37 weken?
Meisje012 Ja en 6 dagen. Dinsdag 38 weken. ^^ De kans is groter dat ik nog even door moet waggelen. Tenzij mijn bloeddruk dinsdag nog steeds te hoog is, maar dat hoop ik eigenlijk niet.
Jij dus ook al een hogere bloeddruk! Ik moet toevallig ook morgen naar de gyn voor controle van bloeddruk/placenta/navelstreng. Ik ben ben benieuwd!
Welkom Blinnie! Ik ben vanmorgen bevallen van een zoon! Mega andere bevalling, knip gehad en nu hechtingen en persen duurde maar 12 min ipv 90 min vorige keer.. Nu lekker thuis bijkomen en mij verbazen over hoe snel ie dr was. Weeën ervoor waren pijnlijk en moeilijk op te vangen met rug en buik weeën tegelijkertijd, maar al met al viel het mee
Wauww gefeliciteerd!!! Fijn dat het is meegevallen. Thuis bevallen? Geniet ervan Ik moet mij morgen melden voor inleiden, onderzoeken vanmorgen waren niet goed genoeg meer. Ze hebben nog inwendig onderzoek gedaan en flink lopen wroeten dus wie weet leverd het nog wat op! Baarmoedermond was verweekt dus dat is in elk geval iets. En anders gebeurd er morgen sowieso wat
Aah fijn dat er uitzicht is op dat er iets gaat gebeuren meisje! Hopelijk gebeurt er nu vanzelf wat! Nee zkhbevalling met eigen verloskundige, wilde ik graag na de vorige keer OK ivm totaal ruptuur etc. Was nu na een paar uur weer thuis, super
Nou bij mij was de bloeddruk nog steeds te hoog. Ze hebben ook eiwitten in mijn urine gevonden. Heb bloed afgegeven en lig nu aan de ctg. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. :/