"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Gefeliciteerd Appelpie en Fenne! Dat zijn er alweer 2.

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Gisteren een rommelende dag en vannacht wel wat rustiger. Sinds vanmorgen toch weer harde buiken. Om 12 uur controle bij de vk. Ik ben benieuwd.

3. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Gefeliciteerd meiden, wat een mooi babynieuws!!!

4. BBoom

BBoom Actief lid

24 jul 2015
    134
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd applepie en fenne!

Ik begin hier een beetje wanhopig te worden.. ik zou vandaag ingeleid worden.. om 6 uur en om 8 uur geen plaats en nu weer omet 12 uur terug bellen. Reden van inleiden is oa oververmoeidheid...dit helpt niet:(

5. moekkie

moekkie Actief lid

21 nov 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw gefeliciteerd!

6. moekkie

moekkie Actief lid

21 nov 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat rot.. Hoop dat het vandaag toch kan! Hebben ze al inwendig onderzoek gedaan?

7. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Mijn verhaal ;

2 nachten van te voren had k tijdens het slapen al menstruatiekrampen maar overdag viel dat stil.
    Maandagochtend weer en zat dus met warme kruil beneden, ik wil iets voor me zoontje pakken met kruik om.me rug en haal hem weg en plons..vruchtwater.
    Naar het ziekenhuis en keuze daar blijven of thuis de weeën af te wachten,manlief had liever dat ik bleef dis geluisterd.

Spijt ervan want tot half 11 geen kramp dus maar proberen te slapen en weer die pijn maar dan scherper.het zat alleen in me bekken en rug dus twijfelde of het begonnen was want bij me zoontje zat het ook in me buik. Ik me man sturen dat hij gerust bjj me kan komen want vond zelf wel ondraaglijker en toevallig kwam vk net die hoorde me kreunen denk haha.

Was rond 1 uur dus ze zei we gaam zo toucheren als je 4 cm heb mag je ruggenprik en anders prik pethadine om te gaam slapen want als er niks gebeurde zou ik verder ingeleid worden.

Nou tot verbazing 4 cm ontsluiting! Dus ruggenprik die zat er binnen half uur in. Rond 4 uur had ik dus al 8 cm dus ging dit keer veel sneller als bij me zoontje. 10 min naderhand kreeg ik druk van onder dus vk alles klaargelegd om te gaan persen maar druk kwam niet vaak genoeg dus opwekkers gekregen en mocht daarna toch persen,ging stukken beter als bij de eerste maar de kleine vond het blijkbaar niet snel genoeg gaan en niet fijn meer dus bij de laatste perse hebben ze me toch ingeknipt en vacuumpompje gebruikt en meegeperst en toen was ze er om 4 :55.

Al met al toch een snellere en betere bevalling dat bij de eerste.

8. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Gefeliciteerd dames! Lekker genieten en tosti? Al wat nieuws..

9. moekkie

moekkie Actief lid

21 nov 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt alsof je er goed op terugkijkt, fijn!
    Kreeg je dan al vantevoren een infuus? Want het was toch eigenlijk geen inleiding?
    En was je eerste er ook bij deze termijn?

10. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Dames gefeliciteerd met jullie wondertjes!!
    Alle dames die bezig zijn of vandaag ingeleid worden heel veel succes!! Jullie kunnen het :)

Hier nog geen verandering helaas. Om 11.00 naar de vk in t ziekenhuis. Maar zal me niets nieuws verteld worden denk ik haha behalve tot volgende week 😂

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Moekje, hier gebeurt helaas ook nog niks.
    Ik mag morgen weer naar de vk.
    Hoop toch dat er vandaag nog wat gaat gebeuren.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gefeliciteerd dames :D

Hier nog geen vuiltje aan de lucht. Maar ik merk wel dat het opstaan, douchen, naar beneden gaan en ontbijten al bijna teveel was en dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om mij zo te melden bij de polikliniek voor controle. Maar goed, laten we maar eens eventjes 20 minuten fietsen en 20 minuten terug fietsen zodat ze mijn bloeddruk weer kunnen controleren en ik weer weg mag. Meer is het niet, vind het zo lachwekkend en tenenkrommend tegelijk dat ik dat niet bij de huisarts 3 minuten verderop mag doen. We hebben boven overigens ook een bloeddrukmeter liggen - mijn waardes zijn goeoeoed. Nja, fietsen maar - beetje beweging kan geen kwaad! (beebie, schiet nou ohop, na de 40 weken willen ze mij elke paar dagen zien voor controle; daar heeft je moeder geen zin in, mama is luihui, mama wil lekker op haar billen zitten en netflix kijken en alleen het broodnodige doehoen - snap dat dan) ;)

13. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Wat irritant! Ik hoop dat je straks toch mag komen!

14. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja kijk er wel goed op terug alleen dat ze zo klein is ben ik wel van geschrokken.

Nee hoor had van tevore geen infuus, die hebben ze gelijk aangelegd toen ik me ruggenprik wou want zou pas de volgende dag ingeleid worden als het niet uit zichzelf zou beginnen nadat me vliezen gebroken waren.

Mijn zoontje melde zich bij precies 40 weken maar bij hem vielen me weeën steeda weg dus ook ruggenprik maar constant weeënopwekkers op maximaal dus dat vorderde toen heel slecht,terwijl het nu heel snel vorderde. Alleen niet zo hele hoge pijngrijns bij me rug en bekken helaas,ik kan echt me pijn daar niet wegpuffen en daar baal ik dan altijd wel van maar goed blij dat we pijnstilling ter beschikking hebben, vind echt knap van vrouwen die zonder doen!

15. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Aah vervelend!! Snap ik.. hoop dat je snel mag komen maar als het te druk is met bevallingen dan zullen ze niet zomaar iemand anders gaan inleiden ook ben ik bang. Maar is te hopen voor je!

16. moekkie

moekkie Actief lid

21 nov 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten duurt zo lang he...
    Hoeveel weken ben je nou zwanger moekje?

Wat vervelend dat je er zo ver voor moet fietsen joycey!

Nicole, ik wist niet dat je een infuus moest bij een ruggeprik!
    Gelukkig dan voor jou dat je een ruggeprik kreeg.
    Werd ze niet klein geschat op de groeiecho?

17. moekkie

moekkie Actief lid

21 nov 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mezelf onder de douche net getoucheerd (oeh wat klinkt dat fout lol)
    4 dagen geleden ook gedaan maar toen lag m'n bmm nog zo hoog dat ik er niet bij kon.
    Nu dus wel en hij voelde heel zacht en zou er zo in kunnen met m'n vinger. Niet dat ik dat doe..
    Maar ik vind het wel apart. Het lijkt erop dat die harde buiken en krampen toch wat hebben gedaan!

18. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

19 sep 2015
    326
    1
    0

huh? jezelf toucheren?? Kan dat dan gewoon? lijkt me eng! wist niet eens dat je dat zelf kon doen

19. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

19 sep 2015
    326
    1
    0
    ik ben 38 weken en geloof dat het nu ook elk moment kan gaan gebeuren, hoewel t ook nog met gemak pas over 4 weken kan komen, wat ik niet hoop.

Ben heel benieuwd wanneer de kleine zal komen

20. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Haha gedurfd! Mooi als de boel al verweekt :) ik durf daar echt niet te voelen... Vrijdag naar de gyn. Hoop echt dat de boel al bezig is..

Deel Deze Pagina