"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik voelde v/d week na het plassen ook spontaan 'even', maar het is opgezwollen vanwege dat bolletje wat erop ligt. Ik schrok ervan en durfde er verder niet meer aan te komen. Hahaha. Mijn libido was al zo goed als afwezig, maar nu helemaal niet meer.

Op de controle was alles uiteraard goed. Mocht ook snel weer gaan. Volgende week willen ze mij sowieso inwendig onderzoeken om te kijken of het al verweekt is van onderen (raaarrrr :p ) dus heb gevraagd of ze me ook even stevig willen toucheren. Ook gaf ze aan dat ik dan ook mocht beslissen of ik wilde denken aan een inleiding. Nou ja, zo op dit moment nog niet. Maar wellicht denk ik daar anders over volgende week. Vrijdag weer een controle staan.

Maar de dokter daar dacht dat ik voor die tijd wel zou bevallen. Het lag allemaal zo laag en er prima voor. Blabla ;) Nou, we zien het wel.

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Moekkie

Gekkie! Jezelf toucheren haha.

Ja je krijgt een vochtinfuus voor ruggenprik en katheter en via dat infuus kunnen ze ook nog is dingen aanvullen zoals weeen opwekkers.

Ze werd klein geschat maar ze zou ongeveer bij 40 weken net zo wegen als me zoontje 2700 gram maar goed 2 weken eerder dus dan denk je ah 2500 gram ofzo maar goed nog minder dus komt wel even aan bij je. Had al idee dat me buik niet goed groeide en me placenta was inderdaad op, nou voor hetzelfde zit ze daar nog 2 weken in, lijkt me ook niet best.

Maar goed ze doet het goed nu, hoef niet meer geprikt te worden alleen ze springt nog niet om eten, net wel flesje op maar moeizaam dus als ze dat oppakt dan mogen we naar huis.

3. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ik ben weer thuis. Ballonkatheter heeft geen fluit uitgehaald. Nog steeds maar 1 cm en mijn bmm stond naar achteren dus ze heeft als een malle lopen wroeten om te voelen hoeveel het nu was! Was even een klap in mijn gezicht, want het deed gisteren zoveel zeer dat ik toch echt verwachtte vanochtend 3 cm te hebben en ingeleid te kunnen worden! Nu moet ik eerst 24 uur urine opvangen en morgen inleveren. Dan nog even bloeddruk meten en aan de ctg. Aan de hand van die urine hoor ik wat ze nu van plan zijn te gaan doen...

4. moekkie

moekkie Actief lid

21 nov 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een domper!

5. Cjkm

Cjkm Actief lid

24 sep 2015
    136
    7
    18
    Oh balen Disneymama.
    Hier ook een te hoge bloeddruk, mijn gevoel zegt al tijden dat onze mini niet na de 40 wkn zal komen. Dat lijkt nu ook uit te komen...
    Gister controle bloed, urine en ctg gehad maar dat lijkt voor nu allemaal goed te zijn. Vrijdag weer controle bloeddruk bij gyn, spannend wat er uit gaat komen!
    Als m'n bloeddruk gelijk is of hoger dan gaat er volgende week actie ondernomen worden omdat ik dan 38 wkn ben. Is ie gedaald, mag ik terug naar de Vk en rustig afwachten tot een spontane bevalling.
    Het komt nu ineens wel heel erg dichtbij, kreeg er klamme handjes van toen ze dit zo zei gister..
    Ik had voor ogen om thuis te bevallen, we wonen op 5 min van t ziekenhuis. Maar de kans is nu toch wel degelijk aanwezig dat het ziekenhuis gaat worden zonder m'n vaste groepje verloskundigen. Dat vind ik wel jammer, heb ze leren kennen en nu ben ik waarschijnlijk overgeleverd aan een zootje onbekenden met arts-assistenten en uiteraard co-assistenten 😒
    Maar zal proberen me rustig te houden, niet te lang over na denken en nu eerst vrijdagmiddag de meting afwachten. Druk maken heeft ook geen zin, het komt zoals het komt...

6. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ha dames,

mag ik ook meekletsen?
    Ik ben 38 weken zwanger van nummer 2 en begin het nu wel erg pittig te vinden, vooral in combinatie met zl. Dus hoop dat het niet al te lang meer duurt.

Heb vrijdag nog een bruiloft en dan zaterdag maar bevallen:p

Disneymama, wat balen zeg! Zo denk je vandaag of morgen een baby te hebben en zo zit je weer thuis:(

Cjkm, snap dat je even moet schakelen! Hopelijk komt het gewoon snel op gang en kun je lekker thuis bevallen. Gelukkig is het ziekenhuis wel dichtbij

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @disneymama, wat vaag zeg. er zijn toch ook wel meer manieren om in te leiden lijkt mij??! Ik ben bijv. met pilletjes ingeleid. (kon ik zo innemen)

@cjkm, dat is idd spannend. ik had overigens wel vertrouwen in het zh. Ik ben nog geen een keer onvriendelijk behandeld. Maar dat zal per zh misschien verschillen? Ze waren bij mij juist allemaal zo ontzettend lief en meelevend en zorgzaam!

8. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik koos bewust steeds voor ziekenhuis en ze zijn zo lief voor me ook al zijn het om de zoveel tijd andere gezichten, zolang je pijn heb en hun doen wat je zou willen dat ze moeten doen denk ik dat je daar niet zoveel mee zit haha, ik niet dan. Maar kan me voorstellen als het echt van die arrogante niet medogenloze ongeïnteresseerde zusters zoude zijn dat het ook niet prettig zou voelen hoor.

Spannend als het in de buurt gaat komen he!succes :)

9. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Pff balen joh! Hoop dat het snel doorzet voor je, dat gewacht werkt ook op je zenuwen he want je ben alleen naar mee bezig dat het gaat beginnen :(

10. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik ben bij m'n eerste ingeleid met gel. Toen kwamen de weeën meteen op gang. Zijn idd meerdere manieren. Hoorde ergens dat ze gel niet meer doen maar weet niet of dat een gerucht is of echt

11. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    @sammi, ik heb nog maar 1 cm dus ze kunnen nog niet inleiden. Ik moest die ballon om de bmm rijper te maken en we allemaal verwacht dat het zou lukken aangezien ik al eerder ben ingeleid met gel btw en dat lukte de 2e dag wel! Dus we hoopten allemaal dat het gewoon zijn werk zou doen! Maar helaas! Nu wel veel menstruatie krampen onderin en kan bijna niet lopen! Vanavond even lekker in bad en dan morgen afwachten! En het is zeker balen, je verwacht vandaag of morgen te gaan bevallen en dan gebeurt er niets! Big bummer! Heb ook even mijn emoties de loop gelaten

12. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Klopt bij ons zijn ze er ook niet zo gek neer op! Ze legde uit dat je Door zo'n katheter geen medicijnen inbrengt en eigenlijk de bmm stimuleert alleen dan zonder medicijnen. Met die gel kan je wel eens te veel binnen krijgen en dan kunnen ze niet de gel er afschrapen om het minder te maken!

13. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    ik had idd pillen ipv de gel :)

14. Cjkm

Cjkm Actief lid

24 sep 2015
    136
    7
    18
    Opzich heb ik geen slechte ervaring met het ziekenhuis, maar gewoon het idee dat er zoveel om mij heen staan te onrustig doen. Ik denk dat ik dat het ergste vind, ik wil alleen m'n vriend en een vast gezicht om me heen. Dat zou dus gebeuren bij een thuisbevalling. Maar ach wat zeur ik ook, ik weet nog helemaal niet of ik naar het ziekenhuis moet!

Ik hoop gewoon dat het volgende week vanzelf op gang gaat komen! Heb vandaag het wiegje maar opgemaakt en zullen straks oefenen met de maxi cosi in de auto te zetten 😁 Straks nog even een gipsbuik maken voor het niet meer kan..

15. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.165
    2.544
    113
    Vervelend disneymama! :(

16. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter is vanmorgen geboren! Lotte :) kwart voor 12 gestript, 15:00 ballonnetje. Meteen om de 2 minuten gezeur in buik en rug. Werd later steeds erger. We moesten trouwens in Het ziekenhuis blijven want zou die ochtend erna worden ingeleid. Maar dat hoefde dus niet meer. Ben bevallen om 4:43. Helemaal verliefd op ons meisje!!
    Ze is wel klein en licht 2950 gram en 47 . Hadden we niet verwacht.

17. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Gefeliciteerd tosti

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Gefeliciteerd Tosti!

Hier vanmiddag regelmatige harde buiken gehad en vanavond een paar verdwaalde, dus er gebeurt wel iets..

19. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Gefeliciteerd tosti! Lekker genieten van jullie dochtertje! Eindelijk in je armen :D

20. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Gefeliciteerd Tosti. Geniet lekker van jullie kleine meisje

Deel Deze Pagina