Gefeliciteerd bulakgirl! Wat een snelle bevalling zeg! Ik hoop dat ik dat stokje over mag nemen! Geniet ervan!
Wow Bulakgirl. Wat een vlotte bevalling. Van harte gefeliciteerd met je zoontje. Arghhh Joycey, een echte baaldag ff dus. Mag hoor meid. Zeker als je ook nog ee s lastig gevallen wordt door al die bemoeizuchtige mensen. Ik duim voor jou dat de kleine maar snel mag komen. Uiteindelijk wordt het wachten beloond.
Jeej!! Gefeliciteerd Bulakgirl! Dat ging lekker vlot zeg. En wat een flinke kerel zeg! Hier de hele dag rustig, tot een half uur geleden, voel me plots zwaar beroerd en veel krampen...ben benieuwd of het deze keer wel doorzet.
Gefeliciteerd bulakgirl!! Nu lekker genieten ❤️ Joycey, digitale knuffel voor jou!! En natuurlijk is het niet erg dat je niet meteen ingeleid wil worden! Zusters, ik duim met je mee dat het dit keer doorzet!! lekker een warme douche of bad nemen!
Bulakgirl, gefeliciteerd!! Joycey, logisch dat je het even zat bent. 41 weken is niet niks. Dan wacht je al zo lang. Ik duim voor je dat het snel op gang komt! Zusters, hopen dat het doorzet
Bulakgirl: van harte gefeliciteerd! Joycey, ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent en als mensen zich er dan ook nog mee gaan bemoeien, grrrrr. Voor de rommelende dames, ik hoop dat het doorzet.
Bulakgirl, van harte gefeliciteerd!! Wat een sneltrein bevalling zeg! Heerlijk dat je lekker naar huis mag! Nu lekker genieten met julkie kereltje! Alle dames die bezig zijn toi toi toi Wat betreft bemoeizuchtige mensen ik word er zoooo moe van. (Krijgt ondertussen appje van werkgever of kind er al is) pffd
Joycey: moest wel een beetje lachen om je verhaal, grappig geschreven over een paar weken kunnen we er allemaal om lachen! Bulakgirl, gefeliciteerd! Fijn zo snel! Geen weeenstorm? En heb je nog oxytocine infuus gehad of kwamen de weeën vanzelf? Wij zijn net in het ziekenhuis aangekomen, ik krijg eerst ctg en daarna ballonnetje! Spannend!
Hier zit de ballon erin, vorige keren maar 1 cm en nu 2 cm! Deze keer de ballon ook gezet zonder eendenbek en was veel minder pijnlijk! Nu hopen op een goede nacht en dat ik morgenochtend 3 cm heb!
Succes dames! Het blijft een hele ervaring ook, hè? Ik moet echt leren om elke vorm van sociaal contact te blokkeren deze week. De vorige zwangerschap was dat ook al zo. Irritaaahaaahaaant Mensen... Ze kunnen ook nooit wat goed doen hè? Haha. Ja over een paar weken lachen we erom; althans, als we dat nog kunnen herinneren na al dat slaapgebrek en babygehuil. Als we sowieso al iets kunnen herinneren!
Succes dames. Denk aan jullie. Hier nu al spijt van mijn avondvierdaagse wandeling hahaha OMG wat een pijnlijke harde buiken heb ik nu. En wat een kramp downunder. Net maar ff een hete douche genomen en nu ff bankhangen.
Zo gek. Ben op de bank gaan liggen en had gelijk krampen om de 5 minuten. Echt van die wee-achtige krampen. Ze komen op en verdwijnen langzaam weer. Bijnhet opstaan lijken ze minder te worden. Ben heel benieuwd of het door gaat zetten. Even afwachten nog. Ik ben nog niet helemaal overtuigd
Oh ik duim voor je rataplan! Ze zeggen toch dat lopen helpt? Dus wie weet! Disneymama, succes! Hier zit de ballon er ook in zonder eendebek, ideaal! Ik vind het zo'n raar idee dat de bevalling nu ingeleid is!
Gefeliciteerd ! Hier weer opgenomen verloor teveel bloed hopelijk snel naar huis Voor de ballonmamas succes morgen