"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Zusters, anders bel je toch gewoon de vk even? Leg het verhaal uit en misschien wil ze dan wel even kijken hoeveel ontsluiting je hebt.

Hier, het rommelt nog steeds een beetje maar zet totaal niet door. Soms is het even elke 5 minuten en dan zit er weer ineens een half uur tussen. Best vermoeiend moet ikzeggen want ze doen flink pijn.

2. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Vanmorgen om 09.24 de trotse ouders geworden van een prachtig meisje, genaamd Liv.

Ben weer heerlijk thuis aan het bijkomen van een heftige bevalling. Later post ik mijn volledige verhaal. Voor nu ga ik even slapen

3. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93

Gefeliciteerd wat een leuke naam

4. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeej gefeliciteerd Rataplan! Vlot uiteindelijk! Ben benieuwd naar je verhaal maar inderdaad eerst bijkomen en lekker genieten!

Wenda ja kost veel energie he... Hopelijk zet het gauw door.

Vandaag uitgerekend... Rommelt wel, buik is geirriteerd en ik ben moe. En het zat. Maarja dat zegt nog niks. Zo even er uit naar vrienden, geeft misschien een beetje afleiding!

5. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Hier steekjes en erg onrustige beeb, plus zo nu en dan ongi krampen. Ben benieuwd wanneer het doorzet, zo spannend!

6. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gefeliciteerd Rataplan!! Rust lekker uit

Het rommelt bij iedereen dus wel een beetje. Hebben jullie ook zo'n last van de warmte? Hoop dat het gerommel doorzet en de bevalling snel begint bij iedereen.

Hier, nog steeds onregelmatige weeen. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. We wachten maar af. Maar het begint me zwaar te vallen. Vooral in combinatie met de warmte

7. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Gefeliciteerd Rataplan!

Ik wou dat het ook begon.. ik kan ook slecht tegen die warmte hele dag in bed gelegen. Heb last van mijn onderbuik en dat straalt door naar de rug en mijn bovenbenen doen ook erg veel pijn. Ik kan nauwelijks meer lopen. Ik had ook wel naar vrienden gewild voor wat afleiding maar kan alleen maar liggen..

8. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Vanavond zijn wij na een loodzware bevalling papa en mama geworden van een zoon. Hij heet Joas en is bijna 8 pond

9. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Op t moment een superonrustige beeb, ongi pijn die uitstraalt naar mn onderrug, kramp in de liezen noem maar op! Pfff ben zo benieuwd wanneer hij komt!

En de dames die net bevallen zijn: Gefeliciteerd met Liv en Joas, heel veel liefde toegewenst ��

10. moekkie

moekkie Actief lid

21 nov 2015
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Wenda en rataplan! Fijn dat het achter de rug is. Prachtige namen allebei!

11. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej Wenda toch ook doorgezet!
    Van harte gefeliciteerd, bijkomen en genieten!

12. Lidiola

Lidiola Lid

8 okt 2015
    89
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd dames! Geniet ervan en lekker bijkomen nu!

13. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Wenda, van harte gefeliciteerd.

Hierbij mijn bevallingsverhaal.

Om 03.15 uur werd ik wakker omdat ik naar de wc moest. Ff naar beneden om wat te drinken en eenmaal terug in bed kreeg ik wat krampen. Niet echt pijnlijk, maar wel echt die bekende golven. Ze kwamen om de 6 minuten.

Mijn man had nachtdienst, maar ik wilde hem niet onnodig naar huis laten komen.
    Ik ben dus maar een beetje gaan lopen om te kijken of het aanhield.

Om 04.30 hr toch maar gebeld dat hij voor de zekerheid maar naar huis moest komen. Op dat punt nog steeds wat lichte krampen om de 5 minuten. Man was thuis om 5 uur en om kwart voor 6 toch de vk maar gebeld omdat krampen wel echt weeën werden en al heel snel om de 2 minuten kwamen. Vk was er binnen 10 minuten en gevoeld. Ik had toen 3cm.

Om uur of 7 naar het ziekenhuis gegaan omdat weeen elkaar snel opvolgden en langer aanhielden.
    Vk was al in het ziekenhuis op dat moment.
    Om 07.30 weer gevoeld en toen pas 4cm.
    Om 09.00 uur al persdrang en mocht ik gaan persen. De kleine lag toch nog wel redelijk hoog, dus echt 25 minuten flink moeten persen.
    Om 09.24 is ze geboren. Ze woog 3355 gram. Ik heb verder helemaal geen hechtingen of iets.

Al met al vond ik het heel heftig omdat de weeën echt achter elkaar bleven komen en ik toch redelijk vlot van 4 naar 10cm ben gegaan.

14. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik vind het ook heel spannend worden. Hopelijk haal ik de 37 weken en daarna is het afwachten. Laatste progesteron injectie met 36 weken gehad, mijn tweede is precies een week en een dag na die laatste spuit geboren dus ben benieuwd of dat bij deze ook geldt!

15. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Vannacht naar de behandelunit geweest, had krampen die opbouwden en steken. Ctg gehad, de baby maakte zich superdruk tijdens zo'n kramp (hartslag steeg tot 170 slagen per min) en had echt het idee dat het begonnen was. De krampen werden namelijk steeds erger en werd er erg kriegelig van. De gyn heeft gekeken of ik ontsluiting had, helaas nog niks. Ik begrijp het alleen niet, waren dit voorweeen of al een beetje het echte werk? Ging door mn onderbuik naar mn stuitje en benen en moest ze wegpuffen.

16. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vanmiddag gestript door de vk.
    Ze kon er goed bij en heb 2 cm ontsluiting. Het rommelt wat, maar tot nu toe zet er niks door. We wachten af...

17. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Spannend Yessie

18. Lidiola

Lidiola Lid

8 okt 2015
    89
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier nog steeds niks.. Ze konden ook nog niet goed strippen dus verwacht niet zo veel.. Moet je na het strippen eigenlijk gelijk krampen krijgen?

19. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    mooi bevallingsverhaal Rataplan, ik hoop ook op zo'n bevalling.

Bij mij nog steeds niets :( Ik heb zovaak gedacht dat het begon dat ik het nu helemaal niets meer verwacht..

20. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik ben even wat minder actief geweest, omdat ik er mentaal doorheen zat, maar nu gaat het wel weer.
    Vandaag ben ik gestript en sindsdien heb ik voorweeen. Nog niet regelmatig en ook niet heel sterk. Ik denk dus ook niet dat ik vannacht ga bevallen ofzo. Toch stemt het me positief dat ze kon strippen. Afgelopen woensdag kon het niet want ik had geen ontsluiting. Nu 1 cm, dus ik ga vooruit.
    Donderdag hebben we weer een strippoging.

Deel Deze Pagina