"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    BusyQueenBee; hopelijk doet het strippen wat morgen! Ben je al eerder gestript?

Gisteravond veel voorweeen en vannacht ook af en toe. Ze doen best pijn. Maar zit totaal geen regelmaat in. Sinds vanmorgen iets bloedverlies.. Hoop zo dat het een keer door gaat zetten!

2. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt veelbelovend!! De regelmaat moet zich ook opbouwen he dus even geduld..het gaat iig de goede kant op.

Succes alvast!

3. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland

oh herkenbaar, hier dan zwanger van de 4e telg binnen ons gezin, maar de kids hebben hier al vanaf 22 juni vakantie!
    en idd het warme weer! Pfuuu! ik heb bij mijn andere zwangerschappen geen last gehad dat ik vocht vast hield, maar nu wel!
    en dat doet me toch pijn! veel wakker liggen vanwege pijn in handen en voeten, overigens ook veel slaap / tintelingen in mijn voeten en handen.

en dan continu weer misselijk zijn, oververmoeid van het niet slapen..

en ondanks alles wil ik toch nog even wachten... vanaf 14 aug heeft manlief vakantie, wat zou het fijn zijn als we allemaal thuis zijn !

succes met de laatste loodjes!

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Erg herkenbaar dat vocht vasthouden. Normaal gaan we weg in de zomer maar nu met de komst van de kleine niet. Het slapen snachts lukt ook voor geen meter bij mij door de warmte. Bij de andere zwangerschappen vond ik het op het einde niet zo zwaar als nu. Mijn kids zijn 9, 7, 6 en 5 dus die willen nu het liefst iedere dag naar een pretpark of zwembad haha. Maar zelf ben ik net een waggelend eendje. Dus ik kijk de kleine er bijna uit! Hier manlief ook nog geen vakantie helaas.

5. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland

maak een diepe buiging voor je! respect! (in hoeverre in kan buigen! ) maar 4 kids! maar wel super heerlijk!!!!
    onze kids zijn 10, 8, en (net) 4 jaar. ik merk gewoon dat een groot gezin erg fijn is en de kinderen mama ook goed helpen! en ze vermaken elkaar ook best veel, doordat hun leeftijden niet echt dicht op elkaar zitten merk je ook dat ze goed met elkaar om gaan, ze zijn geen concurrenten van elkaar, maar vullen elkaar op een passende wijze aan... heerlijk!

normaal ook druk op vakantie hier...etc, maar helaas dit jaar niet, nu zijn we net verhuisd naar duitsland, waar we nu sinds april wonen, dus dat werd hem sowieso niet, het voelt hier ook als vakantie :) we hebben een heerlijke tuin waar de kids zoveel spelen! echt zo lekker wonen hier! en onze caravan en tent staan in eigen tuin, gewoon puur voor het gevoel :) haha

wij hebben het geluk dat wij een gezin abo hebben gewonnen van Hellendoorn, dus we kunnen , als mama zich goed voelt, altijd even een dagje er uit, als je dan niet de hele dag gaat, dat is dan ook niet zo erg!
    en opa en oma kunnen onbeperkt mee, dus die kunnen met de kids ergens in terwijl manlief en ik toe kijken hoe de kids genieten, dat is me heel veel waard!
    ik zit dan overigens wel in een rolstoel hoor... het park zelf is lekker overzichtelijk dus wel fijn..

Ben benieuwd wanner je 5e komt! Toi toi toi

6. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Ik ben afgelopen vrijdag ook al gestript. Op wat rommelen na doet het bij mij vrij weinig. Dat van jou klinkt bekend, hopelijk zet het bij ons allebei door!

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    De kids hier vermaken zich ook prima met elkaar juist doordat ze zo kort op elkaar zitten trekken ze heel veel met elkaar op! Wij hebben gelukkig een grote tuin en sinds een paar dagen een groot zwembad in de tuin gezet zo'n geval met een pomp en chloor. Ik kan niet wachten tot de kleine er is dan heb ik nog even om te herstellen en daarna ben ik zelf ook weer een stuk fitter! Een groot gezin is gezellig hoor toen ze klein waren zat ik echt wel eens met de handen in het haar haha. Maar nu ze groter zijn heb ik ook enorm veel hulp. Jij ook veel succes met de laatste loodjes!!

8. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik kom hier stiekem ook maar even spieken. Denk dat ik wel weer overtijd ga lopen en wil niet te lang zitten "wachten". Maar het komt er op neer dat ik toch wel zit te wachten dus dan kan ik net zo goed meekletsen:D
    Op de ziekenhuistas na staat alles klaar en van mij mag de kleine wel komen. Iedereen hier succes met de laatste loodjes:)

9. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Welkom aan de nieuwe dames!

Hier helaas het gerommel weer gestopt. Begin nu wel gigantisch vocht vast te houden. Hopelijk blijft m'n bloeddruk beetje laag (woensdag weer VK). Vorige zwangerschap ook na het vocht vasthouden een hoge bloeddruk. We gaan het zien.
    Verder vaak naar de wc, blijkbaar ligt de kleine tegen m'n darmen aan te duwen.
    Succes aan allen hier! Gelukkig komende dagen weer wat minder warm.

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Leuk! Weer wat aanwas hier :) welkom!

Valt jullie het volgende ook op: als ik momenteel afscheid neem van oudere mensen (zeg >50) wensen ze me massaal: sterkte! Terwijl jongere mensen en dan vooral mensen met kinderen, me 'succes' wensen. Nog jongere mensen weten vaak niet wat ze moeten zeggen :D
    Is dat bij jullie ook zo?

11. Lula

Lula Lid

24 aug 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook graag even van me afschrijven. Overmorgen uitgerekend maar nog geen teken van een baby.

Afgelopen woensdag had ik de hele dag heel veel harde buiken wat na 5 uren overging in voorweeën. Op een gegeven moment was ik ervan overtuigd dat hij zou komen, vk gebeld, zoontje naar schoonmoeder.... en nog geen uur later werden ze al minder en minder en hield het weer op. Wat een teleurstelling. Sinds die dag ben ik er heel erg mee bezig en zit ik alleen nog maar op de wacht. Dit weekend ook veel harde buiken en steken in bmm gehad, maar vandaag weer haast niks, op 1 hand te tellen. Zo frustrerend.

Vandaag vriendinnetje bevallen (na inleiding vanwege groot kind). Zij was na mij uitgerekend maar inmiddels hebben zij hun kindje al ontvangen. En ik zit hier maar te wachten in zelfmedelijden. Ditzelfde had ik ook bij mijn eerste zoontje, die kwam met 41+1. Als dat nu weer zo is moet ik nog ruim een week wachten, ik trek het niet meer! Morgen vk, hopelijk wil ze checken of ik al ontsluiting heb en desnoods strippen. Ben zo klaar met die enorme buik die in de weg zit en het wachten tot ik mijn zoontje mag ontmoeten.

Zo, een enorme zeurpost haha :D . Manlief noemt me ook al een zeur, terecht. Maar ik kan het ook niet helpen dat ik hier enorm geïrriteerd door raak. Het zullen de hormonen wel zijn..

12. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ha je zeurt niet. Ik zit ook te wachten. Nu bijna een week te laat. 2 pogingen gehad om te strippen maar alles zit dicht. Vandaag was wel m'n baarmoeder verstreken. Jeej.

Maar ben die buik ook zat. En vooral die mensen die constant vragen: en?! En?! Alsof we niks laten weten als de baby er EINDELIJK is....

Do weer VK en dan poging drie om te strippen. Hoop het!

13. Fullmoon

Fullmoon Actief lid

17 jan 2016
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een late reactie, maar ik ben inmiddels bevallen. Afgelopen vrijdag een prachtige dochter op de wereld gezet. De bevalling is me alles mee gevallen. Het ging vrij vlot, ondanks de overwachte nedische indicatie zijn met bijna al mijn geboortewensen rekening gehouden en heb veel gehad aan de hypnobirthing. Wat is dat toch bijzonder, bevallen <3

14. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Gefeliciteerd fullmoon! Lekker genieten van je dochter!

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Gefeliciteerd fullmoon! Fijn dat het zo'n goede ervaring is geweest.

Hebben er meer dames af en toe een enorme druk naar beneden toe? Dat gebeurt bij mij met vlagen, sowieso met harde buiken, maar ook als de kleine veel beweegt en soms zomaar! Net of hij zich met een stormram een weg naar buiten aan het banen is. Doet verder geen pijn, maar is wel een raar gevoel. Iemand nog meer?

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja ik herken het ook met vlagen. Inderdaad vervelend gevoel. Ik ben zaterdag uitgerekend en heb dat gevoel al een tijdje. Helaas heeft het nog niks concreets opgeleverd. Bij mijn andere zwangerschappen heb ik hier ook last van gehad. Ook de nodige flinke steken van onderen zijn ook aanwezig.

17. Folora

Folora Lid

10 feb 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd fullmoon!

Ik herken dat van die druk ook wel, maar ik voel het vooral ook als ik zelf erg druk ben geweest met bv lopen en bukken etc, of als ik te lang in een bepaalde houding zit. Hoop steeds dat het een voorteken is dat er iets gaat gebeuren, maar tot nu toe nog niks helaas.

18. Lula

Lula Lid

24 aug 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Harlene2014; haha thnx:) Ik herken idd ook de vragen 'En en en..??! Gebeurt er al iets?'. Ik denk dan idd ook; als ik bezig ben hoor je niks en zodra het er is ben je een van de eerste die het weet.. Voel je op een of andere manier nog meer druk ofzo! Maar ik snap het wel, mensen zijn nieuwsgierig of willen een hart onder de riem steken.

Ik herken de druk naar beneden ook zeker, dan denk ik dat hij met zn hoofdje duwt of draait ofzo. En felle steken herken ik ook in de baarmoedermond. Nu heb ik sinds gisteravond tijdens harde buiken ook een menstruatiebuikpijn onderin en gisteren een stukje slijmprop verloren. Ik ben benieuwd wanneer het echt doorzet... een deze dagen zou het toch moeten gebeuren?! Ze zeggen dat de 2e meestal eerder komt, de eerste was een week over tijd.. hopelijk deze iets minder!

19. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland

Gefeliciteerd! Lekker genieten Nu!

20. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland

Mijn eerste was er met 38wkn, de tweede na 40 wkn.. ik verwacht nu ook na 40 wkn.

Deel Deze Pagina