"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Vanaf volgende Week is mij stiefdochter hier 3 wkn.. Dus ze zijn er allemaal! Maar das ook wel gezellig ... Ze vermaken elkaar immers prima :)

2. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamiek: wat leuk!! Dan ziet ze ook gelijk haar broertje wanneer hij geboren is. Gezellig hoor.

Hier een slapeloos moment aangebroken. De muggen weten me te vinden, de ventilator blaast de kleine haartjes elke keer heel irritant tegen m'n oor aan en ik kreeg maagzuur. Naja dan maar op zp rondneuzen

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Mamiek fijn dat ze lkkr met elkaar kunnen opschieten!!

Lellebel wat een vervelend tijdstip om wakker te worden. Hopelijk heb je niet al te lang wakker gelegen!

Hier lkkr geslapen wel 3 x eruit om te plassen. 😕 Gelukkig val ik altijd weer redelijk snel in slaap. Vandaag weer naar de vk.

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiera: viel na 1.5 uur weer in een lichte slaap want er kwamen ook nog eens twee warme kacheltjes bij me in bed kruipen. Gek genoeg voel ik me niet echt heel erg moe nu..zal later op de dag wel komen maar genoeg tijd ook met te rusten want ze gaan vandaag weer naar hun vader.

Hoe laat moet je naar de vkundige? Ik moet morgen weer

5. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Hier ook al een slechte nacht. Oudste is bezig met z'n tandjes en besloot vanacht om maar klaarwakker te worden. Dus vanacht uren beneden gezeten met hem. Vandaag allemaal maar ff rustig aan doen :)

6. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Vervelend he die slechte nachten. Ik heb nu gelukkig een paar goede achter de rug, dat scheelt zoveel in hoe ik me overdag voel.

Zou Harlene al bevallen zijn?

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    WoW mamiek wat een verschil in bevallingen zeg! Daar zul je ook niet op voorbereid zijn geweest die tweede keer!

Slechte nachten moeten we maar aan wennen ;) ik slaap op zich nog aardig maar ben wel vaak wakker. En elke keer als ik wakker ben overweeg ik of ik ga plassen of dat het nog even kan ;)

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Mamiek ja met name met warmer weer heb ik last van mijn handen en pols (carpaal tunnelsyndroom). Dan heb ik er weinig gevoel en kracht in. Nu gaat het enigszins.

Kiera Gisteren heb ik een betere dag gehad gelukkig. Haha, wat je zegt van dat trap lopen... zo herkenbaar. Hijgen en verzuurde benen. Hoe gaat het bij jou?

Lellebel haat aan de muggen!! Ik heb ze minder sinds we horren hebben. Zo fijn!! Best een zere keel inmiddels door die ventilator. Maar hé, we moeten iets. Ik lag om 4:30 uur klaar wakker in mijn bed. Maar gelukkig weer in slaap gevallen. Zoontje bij opa en oma en manlief deed stil. Ik heb uitgeslapen. Yes.

Oh Kaasschaaf wat beroerd en wat sneu. Hopelijk komen de tandjes snel door.

Mijn nachten zijn ook niet jofel. Slaap gemiddeld zo'n 2 nachten per week super omdat ik dan gewoon zo kapot moe ben. Goede wetenschap :). Dus overdag probeer ik ook echt níet te slapen.

Nou, gisteren kreeg ik te horen dat ik al een "bevalhoofd" heb. Moeten ze mij daarna maar eens zien haha. Het kan nooit meer lang duren aldus de tante van mijn man. We'll see. Mijn zoontje is met 38+6 geboren (gehaald) na een bevalling van 22 uur.
    Hé, laat de bevalling maar beginnen!

9. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leen82: hahaha nou idd! Na de bevalling verdienen we ook geen schoonheidsprijs. Ik iig niet. Ik leek wel door de duivel bezeten.

Dit zou een heerlijke dag zijn om te bevallen vinden jullie niet?

10. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jillzz: ik denk wel dat harlene inmiddels bevallen is. Ze liep al tegen de 42 weken aan. Ze zal nu vast aan het bijkomen zijn en genieten van de nieuwe wereldburger

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja ook écht een opmerking wat door een zwangere op waarde wordt geschat en wordt gewaardeerd... NOT!

Ik zag eruit daarna...! Maar had dan ook niet de meest geweldige bevalling. Hopelijk kom ik dit keer wat beter uit de strijd haha. En dan ook nog de illusie hebben om make up mee te nemen hè hahaha. Think again.

Maar een héle mooie dag om te bevallen! Op wat hele voorzichtige menstruatie krampjes en weeïg gevoel in mijn rug niks te bespeuren hier.

Alleen enorm pijnlijke boobs al ruim een week. En tepels. Herkenbaar?

12. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah jaaa ik had ook make up meegenomen! Geweldig!

De pijnlijke tepels en borsten heb ik nu sinds een weekje ongeveer. De tepels zijn wel wat pijnlijker. Verder alleen wat bandenpijn en de druk beneden. Baan jezelf een weg naar buiten baby kom op!!!!

13. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Gisteravond nog niet zag ik, maar ik hoop het voor haar!

Ik heb wel wat beter nagedacht over kleding voor na de bevalling. Vorige keer dacht ik wel weer normale kleding aan te kunnen, een vestje dat altijd wel ruim zat. Nou vlak na de bevalling zat dat dus NIET ruim. Ik zat er iets te strak in zag ik achteraf op de fotos:$ en ze hadden geen los spiegeltje voor me in het ziekenhuis dus make up zat ook niet op zijn best:D

14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    1 augustus klinkt prima wat mij betreft :D Maar geloof er niks van. Net op de wc wel wat krampen, maar dat kan ook horen bij m'n diarree. Kan vandaag weinig doen. Druk weekend gehad en dat voel ik asn m'n banden en m'n mooie souvenir van de vorige bevalling (enorme aambei! Auw!). Kan nauwelijks gaan zitten of lopen. Laat staan die was draaien :)

15. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bioluun: ooo wat vreselijk die aambei!! Heb je ook iets van lidocaine zalf? Dat verdoofd wat en kun je voor eventjes weer "normaal" bewegen of zitten. Ik had xylocaine gekregen van de huisarts en die werkte heel goed. Doordat het verdoofde kon ik meer bewegen en icm curanol zalf en tabletten slank dat kreng.

16. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Ohhhhh iedereen heeft last van de laatste loodjes zo te lezen!
    Haha vreselijk he

De pijnlijke borsten herken ik ook wel, heb ook al best lang last van lekkend vocht..

De menstruatie krampen indd ook erg herkenbaar! Zon weeïg gevoel..
    En dan misselijkheid bah !

Heb trouwens mega last van mijn schaambot, heftige steken en echt niet meer kunnen lopen ! Ben ook moe, kan de hele dag wel slapen

Om mij heen bevallen ze met bosjes ! Twee zijn dit weekend bevallen en 1 wordt as woensdag ingeleid ...
    Spannend allemaal.

Qua pijnen en klachten mag de kleine nu wel komen maar qua rust liever nog niet , manlief moet zo aan het werk en is pas morgen om 17 uur weer brij, komt tussendoor alleen thuis om te slapen. Das wel fijn.. Maar gezien zijn rust tijd tussendoor gebruikt hij die tijd ook om te slapen... Heb dan niemand om ff tegen aan te kletsen als er wat is .. Lange avonden en dagen zo ... En beetje eenzaam.. Maar aan de andere Kant vind ik het ook lekker.. Ff filmpje kijken etc.

Baal dan alleen dat ik echt niks meer kan! Geen wasje draaien, niet die trap op etc ...

Min oudste zoon bied me wel veel hulp aan, das super lief!

Nog ff doorzetten !! 😂

17. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Lellebel , misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar ben je alleen met 2 kids en inmiddels hoog zwanger ?
    Of samen gesteld gezin ?

Sorry als je al eerder ergens je achtergrond had geplaatst ..
    Dan heb ik er overheen gelezen 😳

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ja heb ook curanol zalf en tabletten. Zalf al een paar dagen, pilletjes vandaag gehaald. Hopelijk wordt ie snel kleiner. Heb er nog nooit echt last van gehad! Zal m'n best doen komende weken niet te hard te persen. O wacht.... :D

19. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Geen zalf nodig je perst hem er straks zo uit! En weg aambei ! 😱

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Alsof een bevalling alleen al niet genoeg is? Nee sommigen krijgen er aambeien bij. Zwaar balen voor je. Hopelijk kan je wat halen wat helpt.

Nou, m'n teennagels zijn weer gelakt en de onderkant is geschoren zo goed en kwaad als het gaat haha. Wat een dagbesteding weer hahaha.

Heb al weken zo'n druk daar beneden alsof de onderkant er uit kan vallen. Helemaal klaar mee.

Ik weet wel dat ik m'n haren deze bevalling in een knot of vlecht doe. Heb blijkbaar zo liggen woelen de vorige keer dat van die enorme klitten had die ik er amper uit kreeg. Je kan je maar ergens druk om maken :)

Deel Deze Pagina