"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niet hoor je mag het altijd vragen;)
    Ja klopt..tenminste ik ben deels met ze alleen. Ze zijn 50/50 bij mij en bij hun vader. (Co ouderschap) en dan het ene weekend bij mij en andere weekend weer bij hun vader.

De relatie met de vader van dit kindje heb ik met ongeveer 9 weken zwangerschap verbroken en verder ook niks meer van gehoord. (Gelukkig)

2. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    @leen: de mijne gaan in een knot maar aardig wat geld erin. Ik heb van nature een bos krullen en je wilt niet weten hoe dat eruit ziet na zo een strijd.
    M'n teentjes heb ik laatst bij de pedicure laten doen want ik kon er niet meer bij en het scheren...toevallig zat ik daar net aan te denken. Zal dat vanavond maar es doen. Is wel zo fris hahahaa

Bioluun: hahahaa nou er zal toch echt een dag aanbreken dat je wel MOET persen. Anders een pcm tegen de pijn? Helpt ook aardig en laat de aambei ook wat slinken. Wel heel lief van je oudste dat hij je wilt helpen. Wat een schat!

3. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik bedoelde was dus dat mij haren in een knot gaan met aardig wat gel erin....

4. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Ja bevalling is al duur genoeg , laten we san geen geld in het haar stoppen 😂

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahhaa precies! En ik denk dat de verloskundige ook heel raar zou opkijken van m'n nieuwe trend

6. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Ik dacht je gaat naar een dure kapper om het te laten vlechten:D

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Haha of een weave!

8. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahhahaha en dan het liefst zo een pocahontas weave hahahahhaaa.

9. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Ik moet nodig naar de kapper! Maar wacht toch nog ff ...

@lellebel, terugkomend op je gezinssamenstelling, petje af Hoor! 👍

10. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Haha zo stelletje kakels 3 pagina's erbij.
    Zal mn best doen met reacties. 😉

Leen jij ook al een beval hoofd. Nou wie weet. Hier ook sinds een week extra pijnlijke borsten.

Lellebel vind ik nou ook een mooie dag en anders morgen. 😃

Bioluun hopelijk wordt je aambei snel kleiner!

Mamiek och heb met je te doen. Hier kom ik nog redelijk uit de voeten!

Hier net bij de vk geweest. Gezegd dat ik afgelopen vrijdag toch wel dacht dat het was begonnen. Ze vroeg of ze moest voelen om te kijken of er wat gaande is. Nou er is wel degelijk wat gebeurt gelukkig. Baarmoedermond is al verweekt en had al wat ontsluiting. Ze heeft geprobeert te strippen. Ze zei in ieder geval we maken een afspraak voor volgende week, maar ik verw8 dat je die niet meer gaat redden. Hoop dat ze gelijk krijgt! Ik heb dit moment lkkr rommeltje gevoel ook beneden. Kindje wordt nu 3700 gram geschat. De vorige x zat zij er ook dicht bij jongste was toen iets zwaarder dan haar schatting.

11. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Spannend Kiera. Hopelijk zet het door!

12. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    hahah kakels, of allemaal opvliegers en drukte in onze bolle zwangere koppies! :)
    god heb ook echt zon plofkop!

maar kiera! spannend zeg! :0 wat is je uitgerekende datum? (officieel?)
    erg benieuwd of je volgende week nog gaat halen :)

ik moet morgen ook weer heen, ben erg benieuwd!

13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Fijn kiera! Lijkt me erg frustrerend als je al die last hebt gehad en het heeft niks gedaan! Hoe ging het strippen? Lukte het?

Raar dat er zoveel verschil zit tussen vk's. Er zijn er genoeg die echt niet strippen voor de 40/41 weken.

Ik vind dat wachten maar vervelend. Ik weet dat de kans bij mij erg groot is dat het nog minstens twee weken duurt, maar toch sta ik al in wacht-modus. Krijg echt niks uit m'n handen. 1 was opgehangen en eten gekocht...

14. Nijntje321

Nijntje321 Actief lid

1 aug 2016
    181
    64
    28
    Hier kan het ook elk moment gaan beginnen. 40+1 dus heel erg spannend. Ik heb ook al vanaf 36+1 voorweeen maar het wil hier niet doorzetten. Verder is het afwachten want hier strippen ze pas vanaf 41 weken helaas.

Heb net wel een voetreflexmassage gehad en heb wel een ongesteldheidsgevoel maar het zal wel weer niet doorzetten. :(

15. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    ja vk zijn idd allemaal erg anders,
    binnen mijn directe omgeving zijn 4 zwangeren, soms hadden we dezelfde klachten, maar elke vk handelde anders.. apart he?

16. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    ik vraag me trouwens af... hoe hangt jullie buik er bij? whahah heerlijk klinkt dat zeg!
    laag? hoog? eventueel met foto? :)

17. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland

oh als ik dat lees zit ik hier over 2 weken nog wel, haha

ben 15 aug uitgerekend, ik verwacht zelf de 18e.. weet ook niet waarom...

wij hebben thuis overigens een kalender gemaakt, maandplanner van augustus en daar mocht iedereen van het gezin een kruisje op zetten wanneer ze de kleine verwachten... de winnaar mag kiezen waar we heen gaan uit eten :) (zodra mama weer op de been is natuurlijk)

ben benieuwd!

18. Nijntje321

Nijntje321 Actief lid

1 aug 2016
    181
    64
    28
    Hier komen ze gelukkig wel strippen op de dag dat je 41 weken bent. Ik ben komende zondag 41 weken en dan komen ze ook hier thuis strippen.

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Mamiek officieel is het 15 augustus. Zelfde dag als jou. Met oudste spontaan bevallen met 38+2. En jongste ingeleid met 39+2.

Bioluun ging prima geen last wel wat bloedverlies erna. Maar nu oei krampen van onderen. Bij mij is het ook omdat de kleine weer groot is. Normaal doen ze het hier ook niet voor de 40 weken. Mijn bloeddruk was ook verhoogd dus ze heeft gelijk ook mijn urine gecheckt. Gelukkig negatief.

Mcellaa hoop dat de massage wel voor je gaat helpen!

20. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    @strippen: vanaf 41 weken pas? wauw ik zou gillend gek worden. alle vkundigen werken idd op een andere manier maar vanaf 41 weken een poging wagen vind ik best aan de late kant.

mcella: hopelijk helpt de massage en hoef je niet meer zolang te wachten.

mamiek: leuk hoor zo een kalender! ben benieuwd waar het uitje tzt zal plaatsvinden.

ik las net in een ander topic dat de krampen bij jillzz nu toch wel serieus worden. dus ik denk dat er een babytje aan zit te komen.

hier nu alleen wat vervelende harde buiken en net een genant moment gehad... dacht even een klein stukje te gaan wandelen want ik wordt zo simpel van dat bankhangen. nu lekker naar buiten dus en ik was ongeveer 15 min van huis en voelde me niet zo lekker (overgeven) dus ik een beetje de pas erin om naar huis te gaan maar helaas...het kwam er allemaal op straat uit. ik schaamde me dood!

Deel Deze Pagina