@kiera: bij jou klinkt het ook veelbelovend nu. zo begon mijn bevalling na het strippen. wat bloedverlies en toch wel pijnlijke krampen. het wordt spannend hier dames! we houden jillzz en kiera in de gaten ahahahaha
Wauwie! Ik denk zoveel pagina's erbij, daar moet wel een bevalling bij zitten, haha. Helaas allemaal nog wachtende! Bioluun: vervelend die aambeien. Ik heb er ook al last van maar sinds het gebruik van Curanol tabletten in combinatie met de zalf trekken ze goed weg en zijn veel minder pijnlijk. Na een toiletgangers afvegen met vochtig toiletpapier helpt ook. Hopelijk trekt het snel weg! Lellebel: respect hoor voor de manier waarop je omgaan met de gezinssamenstelling. Lijkt me heftig om een relatie te moeten verbreken met zo'n prille zwangerschap erbij. Kiera: Oeh spannend!!! Hopelijk zet het door. Toch maar eens overleggen of ze hier ook ff willen kijken of er al wat gebeurt is. Van het weekend dacht ik echt even nu begint het. Helaas weer afgezakt. Mocht de bevalling doorzetten, zet em op! Mamiek: leuk he zo'n kalender? Hebben wij ook al. Alle familie, vrienden en buren hebben een datum doorgegeven. Vanaf 30 juli tot 15 augustus is het hier altijd prijs (elke dag wel iemand) dus ben benieuwd!
Lellebel ach mensen kunnen zien dat je zwanger bent. This niet dat je een biertje teveel op hebt. Maar kan me wel voorstellen hoe jij je gevoelt hebt. Ik zit momenteel te koken haha. Ik moet wat he. Staan is pijnlijk, dus ik doe het zittend. 😉 Jij gaat ook maar beginnen hoor jij bent eerder uitgerekend! Krampen zeggen nog niks. Kaasschaaf vragen kan altijd. Bij mij kwam de vk er zelf mee om te voelen. 😉
Lellebel, jeetje zo Misselijk? Voorteken? Of onbewuste zenuwen? Hoe gaat het nu met je? Kaasschaaf, helaas nog niemand bevallen, spannend hé? Ja de kalender is een groot succes... ik wil hem straks nog even mooi maken met kleurtjes etc. Vrolijke toch wat op... Kiera, wat cool ook de 15e? Zal mij benieuwen wanneer we bevallen! Ik moet zeggen dat ik niet kan lopen of staan of liggen maar net ineens de energie hadden om wat lekkers te koken... Kip in curry marinade, uitje mee fruiten, paprika... beetje knoflook, beetje peterselie, verse kerrie en curry uit eigen tuin en Hollandaise sauce Lekker sudderen, rijst erbij en dan schnitlauch erover ... En lekker dat het Was! Kids wouden pizza, manlief aan het werk, normaal sla ik geen pizza over en vooral nu met mijn klachten sta ik liever niet te koken dan wel, maar opeens wou ik dit! Whahah Zal het een teken Zijn? Of gewoon en gekke BUI? Denk het laatste haha
@kiera: meid..dat je nog staat te koken! doe lekker makkelijk een pizza bestellen ofzo. voor een keertje mag dat heus wel als avondeten. petje af hoor dat je met die krampen nog staat/zit te kokerellen. @mamiek: wat een mooie buik heb je! en het hangt idd lekker laag. ik zal zo proberen een foto van de mijne te posten. nee ik was niet misselijk, ik ging aan de wandel en voelde al wat oprispingen opkomen en werd niet zo lekker daarna overgegeven en toen weer helemaal opgeknapt.
ik heb ook zomaar trek ahhahaha wie weet is het idd een voorteken mamiek! eergisteren een paar uur staan kokerellen, stoofvlees gemaakt met grote stukken uien lekker laten sudderen groentjes erbij en aardappelen. de dagen ervoor veel rijst gegeten en het smaakte allemaal zo ontzettend goed hahahahaa mischien zeggen de baby's wel: mama..zorg ervoor dat je dit en dat gegeten hebt anders kom ik lekker nog niet.
Prachtig! 😍 En dat zware, pfuu geloof het gelijk... ik vind het ook zwaar.. Lellebel, fijn dat je opgeknapt bent zeg... En dat koken... tja weet ook niet waarom, , maar heb er wel van genoten hahahah
Dat draag ik inderdaad ook, lekker Hé! Heb deze zwangerschap drie leggings gekocht, verder veel jurken gedragen ideaal Kiera mooie buik en inderdaad wat een verschil he... ? Wat hangt mijn buik zeg! Als ik zo naar de fotos kijk.. Ach ja Nijlpaardlook is soooooo 2016!
Mamiek zeker een heel verschil. Als ik jullie zie dan heb ik echt zoiets van wat klaag ik eigenlijk. Voor mij voelt ie onwijs groot weet ook niet waarom. Hij is denk wel groter als bij de jongste. Maar weer kleiner als bij de oudste.
Mooie buiken dames! Heel verschil inderdaad. Zal straks ook eens een poging wagen. Kan nu nog even niet naar boven aangezien onze jongste aan het mopperen is omdat hij niet wil slapen. Nogal logisch aangezien de gastoevoer hem vanmiddag tot half 5 heeft laten slapen! Normaal tot 3... Koken lukte me vandaag juist niet. Zodra ik iets doe krijg ik krampen. Duidelijk geen weeën maar erg pijnlijk. Dan maar soep met brood. Ook lekker En daarna lekker in bad. Op m'n werk (middelbare school) heb ik een lijst opgehangen toen bekend werd dat ik weer zwanger was. Daarop konden leerlingen gokken of het een jongetje of meisje werd, de naam en de bevaldatum. Toevallig heeft niemand de naam goed (was wel mooie inspiratie ), maar de datum kan altijd nog!
Wie heeft er nog meer zo'n plop navel? Heb de harembroek van mijn man aan , doordat ik tegen de muur aan leun lijkt het heel raar , daar moeten jullie ff doorheen kijken hoor 😂
@bioluun: heerlijk een soepje. ik ben gek op soep! oei tot half 5 laten slapen was niet zo handig, niet zo raar dat hij nu niet in slaap kan komen. mischien nog wat drinken en rustig een boekje samen lezen? @mamiek: jouw buik hangt idd lekker laag. tov hoe mijn buik een paar weken geleden was hangt hij nu ook laag al is dat niet echt te zien. de bso juf zei vorige week zooo jouw buik is ineens een stuk lager gaan hangen. ik droeg best hoog. plop navel: nee ik heb geen plop navel, het is wel heel vlak geworden, dus geen holletje meer. kiera: de mijne is wel groter dan bij de vorige twee. en ach lekker klagen lucht op toch
het laag hangen heeft zo zijn voordelen, geen last van trappen in de ribben, geen last van maagzuur / zuurbranden... maar ja een aanslag op je bekken hoor! en banden! doet echt pijn met lopen, ach ja iedereen iets he ... ik heb lieve behulpzame kids als manlief aan het werk is en lieve zorgzame man die me helpt en overal letter door geduwd heeft tijdens deze zwangerschap. in een rolstoel! (inmiddels foto van de plop navel bijgevoegd haha)