"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje321

Nijntje321 Actief lid

1 aug 2016
    181
    64
    28
    Dat vind ik ook idd, dan heb je eigenlijk maar 2 dagen de tijd voordat je weer naar de Gynaecoloog moet en eventueel ingeleid word.

Ik heb nog steeds wat ongesteldheidspijn nu, maar ik had voor die massage nooit last gehad van lekkende borsten en nu opeens wel. Het doet dus wel iets met je lichaam, ik hoop dat ik jullie over een paar dagen kan vertellen dat het heeft geholpen ;)

2. Nijntje321

Nijntje321 Actief lid

1 aug 2016
    181
    64
    28
    En wat een mooie buiken dames, en wat een verschil zeg!!

3. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Even snel: na een turbo bevalling is vanavond onze zoon geboren. Hij doet het super goed!

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    oo wat ben ik boos zeg..nee niet boos..woest!

mijn zus die wilde heel graag bij de bevalling zijn, nou prima, kan ik tussen de pijn door mischien nog even lachen. we hebben dezelfde humor en echt gehecht aan elkaar. appte ik haar vanmiddag van joehoeeee het is augustus!!!

zegt ze ineens..ja maar nog even wachten he want we zijn nu op vakantie.

op vakantie? daar heb je nooit wat over gezegd. ja zegt ze..daarom had je maar in juli moeten bevallen.
    uhmm..ik ben voor augustus uitgerekend en niet voor juli?!!!

ach ja zegt ze..2 weken voor en 2 weken na dus je hebt nog even. dus hou het nog EVEN 2 weken vol.

flikker toch op!! nu hoef ik haar er helemaal niet meer bij te hebben. wanneer was ze van plan te zeggen dat ze op vakantie ging dan!

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jillzz: ik had je in het andere topic al gefeliciteerd maar ik doe het nog maar eens. van harte met jullie binkie!!! ik las even de berichtjes terug en het is echt een turbo bevalling geweest!!

supercool hoe dat is gelopen vandaag. van sochtends niks aan de hand..naar een grapje..naar een krampje..serieuzer krampje..je man die uit zn werk moest komen en hoppa een baby geboren ahahhaahaa. geweldig!

6. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Wauwie gaaf! Van harte gefeliciteerd! Geniet er van!

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Mamiek hier ook geen plop navel.

Jillzz gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ga er lkkr van genieten!

Lellebel jeetje dat is ook wat! Raar dat je zus dat niet eerder heeft verteld. Zou ook woest zijn!

Hier af en toe lichte voorweeën maar nemen niet toe en zit totaal geen regelmaat in. Ach we zien wel waar het schip strand heb hier toch al een aantal dagen last van. Helpt mn baarmoedermond vast nog meer met het verstrijken. 😉

8. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zo net grote boodschap op de wc. Prop slijm met bloed naar buiten gelijk meer kramp. Ben benieuwd of het dan toch gaat doorzetten of niet. 😉

9. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Kiera? Hoe is het nu? Heeft het doorgezet??

Weer een "heerlijke" tijd om klaarwakker in bed te liggen. Wat is dat nou toch!! Ik slaap altijd tot een uur of 7 half 8.

10. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Oeh spannend Kiera! Hopelijk heeft het doorgezet!

11. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Helaas niet dames. Had ik een gegeven moment echt goede voorweeen, maar het zette niet door helaas. Zat ook tekens flinke tijd tussen. 😕 Ach laat de boel nog maar flink verweken en ontsluiting geven. Des te sneller gaat het straks. 😉

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Jammer kiera! Maar zolang het iets doet is het iets minder frustrerend. Vandaag een drukke dag of kun je lekker relaxen?

13. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Kiera! Maar wie weet komt het alsnog opzetten he
    Bij jillzz was er sochtends niks aan de hand en in de vooravond had ze d'r baby'tje hahahahahaa dus wie weet.

14. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Bioluun ik kan heerlijk relaxen. 😉

Lellebel dat is waar. Ach wie weet.

15. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ach wat een mooie buikjes. Zal dadelijk ook eens een foto maken.

Jammer dat het niet heeft doorgezet Kiera.

Hier gisteren ook ineens veel last van voorweeën. Was hartstikke misselijk, buikkramp (diarree), lage rugpijn etc. Na het bad ben ik maar in bed gaan liggen. Heeft enkele uren aangehouden. Mijn buik voelt nu wel heel beurs op de een of andere manier (keizersnede gehad, daar is het nu gevoelig).

Bij mijn zoontje ben ik met 38+6 bevallen.

Ach ja. De poetsvrouw is hier en ik ga maar verder aan het fotoalbum haha. We moeten iets.

16. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ leen: niet zo fijne nacht gehad dus. Gaat het nu wat beter?
    Gisteravond wilde ik beginnen aan een nieuw album...gaat een beetje lastig als je die niet in huis hebt hahahaa.

17. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja nu is het rustig. Alleen heb ik een raar gevoel in mijn buik. Mijn darmen zijn weer relaxed. Wel nog geregeld harde buiken.

Ja ik ben het fotoalbum van mijn zoontje nog aan het maken. Van de zwangerschap en kraamperiode haha. Lekker online. Altijd bij de hand hier:D

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga maar eens opstaan en mezelf nuttig maken

Planning voor vandaag;
    Nu ontbijten
    Even tv kijken
    Douchen
    Weer even wat eten
    Boodschapjes halen
    Poetsen in huis voor de 2077883 ste keer.
    Verloskundige
    En als er nog wat tijd over is dan doe ik nog wel de bevalling erachter aan :d

19. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha hahahaa nee ik ben wat dat betreft nog echt van de oude stempel en doe het plak en versierwerk in zo een groot zwaar album.
    Met heel veel dingen ben ik nog van de oude stempel hahahahaa en dat met m'n 30 jaartjes.

20. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hahahaha. Zo'n dag had ik gisteren. Heb gewoon NIETS gedaan. Had zelfs te weinig was om te wassen. Heb Netflix uitgebuit.
    Mijn zoontje is op maandag altijd bij mijn ouders en dan eten we daar mee. Dus dat was ook relaxed. Daarna was het dan even klote hoe ik me voelde. Maar aan de andere kant: het was vermoeiend en zorgde dat ik kon slapen haha.

Succes met je dag;)

Deel Deze Pagina