Nou mn temp is inmiddels opgelopen dus ik heb de vk gebeld. Hij was vanmiddag op 37.1 en hij is inmiddels 38.2. 😕 De vk zei neem maar contact op met de ha. Als je omhoog gaat. Heb nu voor de zekerheid maar even naar de HA gebeld omdat ik al preventief paracetamol slik. Vertrouw het niet zo. Ze zou straks terug bellen.
Vervelend kiera! Snap dat je het niet zo vertrouwd. Altijd vervelend zo vlak voor het weekend. Heb je al met de ha gesproken? Wij zijn net nog even wezen wandelen. Ik verbaas me erover dat ik het kan! Een paar weken terug kon ik nog geen 300 meter lopen en nu 3 km! De een-na-laatste loodjes waren dan ook echt zwaarder dan deze laatste loodjes!
Ik ben inmiddels 38+2 en vind het ook wel aardig gaan. Vanmiddag in het openluchtmuseum rondgelopen en ben nu wel echt moe, maar pijn valt mee. Dat scheelt, want ik denk ook nog wel ruim 2-3 weken vooruit te moeten.
Pfff ha scheept t af met een griepje. Ik heb ineens heftige buikkramp zo erg dat ik niet meer rechtop kan lopen. Lig momenteel op mn zij dan is het minder. Maar zweet als een otter. Temp is inmiddels bijna 39.
Wel weer contact opnemen met de huisartsenpost Kiera! Desnoods via je VK. Buikgriep of niet, je kunt dit er nu niet bij hebben. Stel dat je vanacht gaat bevallen, je hebt niks om bij te zetten. Sterkte!
O getsie kiera dat is naar! Ik vind een 'griepje' wel snel gezegd door de ha. Op dit termijn zou ik geen risico nemen en bel de vk als je het niet vertrouwd! Ik ben vanmiddag nog lekker richting strand geweest. We hebben wat gedronken bij een strandtent en mn dochtertje lekker gespeeld. Zo heb ik ook beetje vakantiegevoel. Ik werk in het onderwijs en mn vakantie viel tegelijk met mn verlof. bioluun: 3 km! Dat is nog best een stuk. Doe ik je denk niet meer na ook al vind ik mijzelf nog best actief
Ohhhh even bij gelezen, Zie overigens dat mijn berichten veel fouten hebben, Duits toetsenbord typt soms wat lastig sorry !!! Maar Kiera ! Verhoging ? Ik herken de zweetbuien zeker, maar of ik dan verhoging heb? Geen idee .. Wordt vooral snachts zwetend wakker, maar ik gooi het op die warme matras beschermer die er sinds kort om zit Als je niet vertrouwd zal ik wel bellen! Zag net een video van een snelle bevalling (stond op de site van metro ) Binnen een minuut... Dus het kan snel gebeuren ... Wees allert ! Komen net thuis van het zwembad , Echt zoooooo lekker! In het water en helemaal licht ! Gewoon lopen , je even normaal voelen echt heerlijk Nu alleen extra veel pijn na de inspanning Maar ja dat is helaas maar zo, het was me wel waard ! Heb lekker met onze kids en man in her water mee kunnen spelen (in zekere mate dan) maar ik telde voor mijn gevoel even weer mee als gelijke ! 😉
Kiera: jeetje wat een ellende nu! Maar een griepje?? Dat denk ik niet als ik het zo lees. Gewoon weer bellen en anders idd via je verloskundige. Kom zeg, je staat zowat op het punt te bevallen..
Dames inmiddels de vk weer gebeld. Die is langsgeweest. Algehele controle gehad. Bloeddruk was 130/80. Baby had een iets hogere hartslag. Manlief is met urine naar de huisartsenpost. Ze denkt aan een blaasontsteking. Moet haar terug bellen zodra ik de uitslag heb. Is het geen blaasontsteking dan gaat ze contact opnemen met de gyn.
Lekker mamiek, ik heb ook nog vaak gezwommen met die warme dagen. Lekker verkoelend en je voelt je inderdaad weer even 'normaal'!
Goed dat je gebeld hebt kiera, het zekere voor het onzekere. Klinkt niet echt als een griepje eerlijk gezegd. Mamiek, heerlijk zo'n dagje zwemmen. Even tijd voor man en kids, gezellig. Hier, de afgelopen week elke dag zo rond 16.00 beginnen hier de voorweeen. Zo ook vandaag weer, ze zijn erg vervelend. Baby is ook erg aan het wroeten downunder, met de nodige pijnscheuten. Fijn is anders, zo PCM en naar bed.
Oh ja een blaasontsteking kan je ook flink ziek van zijn.. Het is wat met het lichaam van een hoogzwangere vrouw. Vreselijk hé. Nou ff rustig afwachten en probeer toch even rust te pakken... Kalm aan het moeders!
Ja wij hebben een zwembad in de tuin, maar ik kom daar niet zo goed in en uit, haha... Rand is heel hoog... 😂😂 En nu moet het weer even beter worden...
Nou ik moest zelf bij de hap langskomen en ga nu naar het zh. Dus ben benieuwd! De vertrouwden het niet.